no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

مقاله افزایش بهره وری آموزش و پرورش با بکارگیری روش پروژه در تدریس : سوال مهر معلمان 1401 - پژوهش سرای فرهنگیان


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه برای دانلود مقاله پرسش مهر 23 با موضوع شاخص های مدرسه خوب کلیک کنید مقطع ابتدایی و متوسطه سفارش تدوین طرح توجیهی

ادامه مطلب

مقاله افزایش بهره وری آموزش و پرورش با بکارگیری روش پروژه در تدریس : سوال مهر معلمان 1401
امتیاز 5.00 ( 1 رای )مقاله افزایش بهره وری آموزش و پرورش با بکارگیری روش پروژه در تدریس : سوال مهر معلمان 1401">
zip
سپتامبر 22, 2022
۱۲,۰۰۰ تومان
۱۲,۰۰۰ تومان – خرید

مقاله افزایش بهره وری آموزش و پرورش با بکارگیری روش پروژه در تدریس : سوال مهر معلمان 1401


مقاله سوال مهر : ارتقا بهره وری آموزش

مقاله آماده و مناسب برای جشنواره سوال مهر معلمان 1401 با موضوع ارتقا بهره وری آموزش دانش آموزان با بکار گیری روش پروژه در فرمت فایل ورد و 10 صفحه تدوین شده و جهت دانلود از اواسط مهرماه 1401 در سرور پژوهش سرای فرهنگیان و معلمان پژوهنده و بانک نمونه سوال بارگذاری شده است . علاوه بر نمونه مذکور آماده دریافت انجام پروژه های سفارشی و تک نسخه ای را داریم و از طریق پیام رسان ها یا تماس با شماره 09332978858 میتوانید با ما در ارتباط باشید .

مقاله پرسش مهر 1401 , مقاله بهره وری آموزش و پرورش , پیشنهاد و راهکار برای افزایش بهره وری آموزش و پرورش

دانلود مقاله و پیشنهاد برای افزایش بهره وری آموزش و پرورش جهت جشنواره پرسش مهر 1401

جهت دانلود مقاله  ارتقا بهره وری آموزش دانش آموزان با بکار گیری روش پروژه روی دکمه زیر کلیک کنید . 

بخش هایی از مقاله:

چکیده مقاله:

اگر حاصل دوره ی تحصیلات مدرسه ای ، تنها انتقال پاره ای از مفاهیم به ذهن دانش آموزان باشد ،( سواد به معنی سنتی ) با فراموش شدن آن مفاهیم ، حاصل کلیه سال های تحصیل نیز از دست می رود.. به همین سبب ، باید سعی کنیم علاوه بر مفاهیم پایه ، راهی به دانش آموزان نشان دهیم که خودشان بتوانند به دنبال معرفت و دانش مورد نیاز خود بگردند و به یک یادگیرنده ی مادام العمر تبدیل شوند .

به همین منظور علاوه برکسب دانش باید راه و روش یادگیری را هم به آنان بیاموزیم تا میل به یادگیری در آنان تقویت گردد .پروژه ی علمی به علت ماهیت هیجانی و اکتشافی خود ، میل به یادگیری را در دانش آموز تقویتمی کند و به علّت ماهیت فرایندی خود راه و روش یادگیری را نیز به او می آموزد بنابراین می تواندابزاری بسیار قوی در خدمت تعلیم تربیت به معنای واقعی باشد که طبق تعریف یونسکو همانا درک وبه کارگیری مفاهیم ، مهارت های فرایندی ، نگرش ها و ارزش هایی می باشد که شخص را قادر می سازد دانش و فناوری را با زندگی و فرهنگ جامعه ی خویش مرتبط سازد .

دانلود مقاله پرسش مهر 1401 , دانلود مقاله بهره وری آموزش و پرورش , دانلود پیشنهاد و راهکار برای افزایش بهره وری آموزش و پرورش

۱۲,۰۰۰ تومان – خرید


درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3435 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.