no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

اقدام پژوهی آموزگاران پنجم ابتدایی با موضوع حل مشکل روخوانی دانش آموز پایه پنجم - پژوهش سرای فرهنگیان


پژوهش سرای فرهنگیان

ادامه مطلب

اقدام پژوهی آموزگاران پنجم ابتدایی با موضوع حل مشکل روخوانی دانش آموز پایه پنجم
امتیاز 4.00 ( 4 رای )اقدام پژوهی آموزگاران پنجم ابتدایی با موضوع حل مشکل روخوانی دانش آموز پایه پنجم">
zip
مهر 6, 1400
۱۰,۰۰۰ تومان
۱۰,۰۰۰ تومان – خرید

اقدام پژوهی آموزگاران پنجم ابتدایی با موضوع حل مشکل روخوانی دانش آموز پایه پنجم


اقدام پژوهی حل مشکل روخوانی دانش آموز

اقدام پژوهی آموزگاران پنجم ابتدایی با موضوع حل مشکل روخوانی دانش آموز پایه پنجم

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

با توجه به این که مهمترین و اساسی ترین هدف خواندن ، فهمیدن مطالب است و خوب خواندن باعث بهتر و سریع تر شدن یادگیری است واین که راه وروش یادگیری بهتر از یاد دادن است تصمیم گرفتم به جای پرسش و پاسخ های مکرربه او در کم شدن مشکلش کمک کنم .

– ضعف در روخوانی باعث ضعف دروس دیگر شده است .

-توانایی کنترل تنفّس در بهتر خواندن تأثیر دارد .

-تقویت حافظه ی شنیداری باعث بهتر خواندن می شود .

– تقویت حافظه ی دیداری باعث بهتر خواندن می شود .

-درست خواندن باعث درک بهتر مطالب می شود.

-طرح سوال از درس باعث در ک بهتر آنچه خوانده می شود.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی آموزگاران پنجم ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  مشکل روخوانی

پیشگفتار در رابطه با  مشکل روخوانی 

مقدمه  موضوع در رابطه با مشکل روخوانی 

شناسایی مسئله در رابطه با  مشکل روخوانی 

توصیف وضع موجود

حمید دانش آموزکلاس پایه ی پنجم ابتدایی در  از نظر ظاهر مرتّب بود ، تنها فرزند خانواده که پدرش هم خارج از استان کار می کرد و او اکثر اوقات با مادرش تنها زندگی می کرد  تکالیف مدرسه را درست  وبه موقع انجام می داد(البته با کمک زیاد مادر) امّا درسش  ضعیف بود و در  بیان آنچه یادگرفته بسیار مشکل داشت ونمرات او بسیار پایین بودند  .

وقتی می خواست درس را جواب دهد اکثر اوقات زیر لبی چیزی می گفت یا می گفت بلدم اما فراموش کرده ام و نمی توانست به راحتی درس را جواب دهد.

در خواندن فوق العاده ضعیف بود و نمی توانست به راحتی از روی درس بخواند. اکثر مواقع سطرها را گم می کرد بعضی کلمات را با مکث بسیار زیاد می خواند وقتی هم از متن خوانده شده از او سوال می شد نمی توانست جواب دهد .

زنگ هنر کارش را خوب انجام می داد و با ذوق و اشتیاق کارهای هنری را انجام می داد مخصو صاً کاردستی و کار با گل را به خوبی انجام می داد.

 گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  مشکل روخوانی 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با مشکل روخوانی 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  مشکل روخوانی 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با مشکل روخوانی 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  مشکل روخوانی 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با مشکل روخوانی 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با مشکل روخوانی 

نتیجه گیری در رابطه با مشکل روخوانی

پیشنهادات در رابطه با مشکل روخوانی

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با مشکل روخوانی 

برای دانلود اقدام پژوهی آموزگاران پنجم ابتدایی و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.

 



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *