no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

اقدام پژوهی مربیان بهداشت دقیق و کامل در قالب ورد و قابل ویرایش


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

اقدام پژوهی با موضوع رفع مشکل اضافه وزن دانش آموز و کوچ از عادات غذایی ناردرست به درست
zip
آگوست 29, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

اقدام پژوهی با موضوع رفع مشکل اضافه وزن دانش آموز و کوچ از عادات غذایی ناردرست به درست


اقدام پژوهی مشکل اضافه وزن

اقدام پژوهی با موضوع رفع مشکل اضافه وزن دانش آموز و کوچ از عادات غذایی ناردرست به درست

همکاران ما آمادگی دارند با موضوع مورد نظر شما , بصورت صد در صد تک نسخه ای و اختصاصی اقدام پژوهی مورد نظرتان را تدوین کنند و با هزینه معقول در بازه 300 تا 500 هزار تومان و زمانبندی 3 تا 5 روزه حویل دهند . این فایل یک نسخه عمومی و قابل خرید و دانلود لحظه ای بوده و توسط دپارتمان اقدام پژوهی پژوهش سرای فرهنگیان تدوین شده و بصورت قابل ویرایش خدمتتان تقدیم میگردد . در تدوین این فایل دانلود اقدام  پژوهی مربی بهداشت   سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

احساس رضایتی كه بچه ها از خوردن غذا دارند، صرفاً برای رفع گرسنگی نیست، بلكه خود عمل غذا خوردن، در شرایطی برای بچه ها لذتبخش می شود. متأسفانه بسیاری از بچه های پرخور چون راه دیگری برای رسیدن به یك احساس خوب نداشته اند، به غذا خوردن روی آورده اند. اینها معمولاً از برقراری ارتباط با دیگران لذتی نمی برند، احساس تنهایی می كنند، غمگین هستند و احساس افسردگی دارند. بنابراین تنها راه رسیدن به یك حس خوشایند _ هر چند موقتی _ روی آوردن به «خوردن» است. غذا معمولاً گرم و نیروبخش است و «رضایت» به همراه دارد. معمولاً هم در خانواده های «زورگو» (Authoritherian) بچه ها وقتی احساس می كنند زورشان به كسی نمی رسد و به اصطلاح تنها مانده اند، با پرخوری در پی نوعی كسب رضایت برمی آیند. غذا به این بچه ها احساس نوعی امنیت می دهد. اما برای حل این مشكل ابتدا باید زمینه های روانی در خانواده را كه به اینجا ختم شده حل كرد

تیترهایی که در این اقدام پژوهی اضافه وزن وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  اضافه وزن

پیشگفتار در رابطه با  اضافه وزن 

مقدمه  موضوع در رابطه با اضافه وزن 

شناسایی مسئله در رابطه با  اضافه وزن 

توصیف وضع موجود

اینجانب  … مربی بهداشت آموزشگاه ابتدایی ….. مدت …. سال است که در آموزش و پرورش مشغول خدمت می باشم و هم اکنون در حال خدمت رسانی به …. نفر دانش آموز دختر در آموزشگاه فوق الذکر هستم. در این آموزشگاه در پایه دوم دانش آموزی به نام نازنین زهرا وجود داشت که مشکل اضافه وزن و پرخوری داشت که من تصمیم گرفتم به کمک راهکار های تلفیقی از بهداشت تغذیه و فعالیت بدنی مناسب این وضعیت را در او بهبود ببخشم.

خانواده‌های امروزی بیشتر از آن‌که بتوانند مذاق فرزندان را به غذاها و تنقلات سالم و سنتی عادت دهند، مجموعه‌ای از طعم‌های غریب غیروطنی را به آنها می‌خورانند که پر از نمک و چربی است. پس طبیعی است اگر فرزند خانواده، لباس دانش‌آموزی بپوشد از بوفه مدرسه نیز انتظار عرضه همان خوراکی‌های دلپسند شور و چرب و گازدار را دارد و بوفه‌ها نیز برای فروش بیشتر به این خواسته پاسخ می‌دهند. شاید عیب کار همین جا باشد، یعنی جایی که گردانندگان بوفه تسلیم ذائقه دانش‌آموزان می‌شوند به جای این که خود برای آنها ذائقه‌سازی کنند.صبحانه کاری وزیر این دو وزارتخانه نیز دیروز با این هدف تشکیل شد تا اهمیت بوفه مدارس در سلامت دانش‌آموزان بررسی شود؛ سلامت نسلی که بزرگسالان آینده هستند و تا کوچکند می‌توانند بر اعضای خانواده خود اثرگذار باشند و اصول تغذیه سالم را میان نزدیکان خود رواج دهند.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  اضافه وزن 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با اضافه وزن 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  اضافه وزن 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با اضافه وزن 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  اضافه وزن 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با اضافه وزن 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با اضافه وزن 

نتیجه گیری در رابطه با اضافه وزن

پیشنهادات در رابطه با اضافه وزن

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با اضافه وزن 

برای دانلود اقدام پژوهی مربیان بهداشت و دریافت اقدام پژوهی مربی بهداشت از لینک خرید استفاده نمایید.

 



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید