no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه نمونه ای دقیق و کامل در قالب ورد


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه برای دانلود مقاله پرسش مهر 23 با موضوع شاخص های مدرسه خوب کلیک کنید مقطع ابتدایی و متوسطه

ادامه مطلب

اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه با موضوع چگونه توانستم دانش آموزان را به خوردن خوراکی های مفید ترغیب کنم
zip
مارس 10, 2022
۱۰,۰۰۰ تومان
۱۰,۰۰۰ تومان – خرید

اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه با موضوع چگونه توانستم دانش آموزان را به خوردن خوراکی های مفید ترغیب کنم


اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه با موضوع چگونه توانستم دانش آموزان را به خوردن خوراکی های مفید ترغیب کنم نمونه ای دقیق و کامل در قالب ورد

اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه با موضوع چگونه توانستم دانش آموزان را به خوردن خوراکی های مفید ترغیب کنم

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معاون آموزشی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

براي اطمينان بيشتر در زمينه‌ي اجراي راه حل هاي انتخاب شده براي اين كه راه حل ها از اعتبار بيشتري برخوردار باشد جهت اظهار نظر به صاحب نظران تغذيه ارائه گرديد؛ آنها نيز نقطه نظرات خود را در اين خصوص ابراز داشتند. به طور كلي راه حل هاي ارائه شده تا حد نسبتاً زيادي مورد تأييد آنها قرار گرفت.

1-ملموس و روشن بون راه حل ها.

2- ابتكاري بودن برخي از راه حل ها مثل بهترين بهداشتيار تغذيه، صندوق بانك سلامت، جشنواره‌ي غذا، ايجاد پايگاه تغذيه‌ي سالم و يا دفترچه هايي با عنوان تنظيم ساعت به وقت به بدن، تهيه‌ي بروشور تحت عنوان قانون اساسي تناسب اندام.

3-قابل اجرا بودن راه حلها.

4-پيش بيني تأثير راه حلها در افزايش تعداد دانش آموزان علاقمند به استفاه از تغذيه‌ي سالم.

5- قابل دسترس بودن راه حل ها.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  خوراکی مفید

پیشگفتار در رابطه با  خوراکی مفید 

مقدمه  موضوع در رابطه با خوراکی مفید 

شناسایی مسئله در رابطه با  خوراکی مفید 

توصیف وضع موجود

بارها و بارها متوجه این مشکلات شده ام : اجازه گرفتن های پی در پی (زنگ اول) دانش آموزان – حواس پرتی آنان – دل دردها و حالت تهوع بچه ها – ترافیک و شلوغی فروشگاه در زنگ تفریح – تاخیر دانش آموزان در زنگ دوم و … در این کلاس با ثبت مشاهداتم از حدود ۱۰ موردی که برای بیرون رفتن اجازه گرفتند ۶ نفر برای خرید از فروشگاه از کلاس خارج شدند که ۳ نفر آنان صبحانه نخورده بودند . ۲مورد از دل درد ها نیز به علت نخوردن صبحانه بود.

مشکل را  با مدیر و همکاران مطرح کردم نظرات آنان را هم جویا شدم آنها نیز از این موضوع گلایه داشتند وابراز داشتند نخوردن صبحانه مشاهده شده و به گونه های مختلف سبب شده که دانش آموزان  بخشی از وقت آموزشیشان را صرف این موضوع بکنند.

با نتیجه گیری از مشورت با مدیر کادر مدرسه و همکاران متوجه شدم که این مشکل همه ی کلاسهاست.

 گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  خوراکی مفید 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با خوراکی مفید 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  خوراکی مفید 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با خوراکی مفید 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  خوراکی مفید 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با خوراکی مفید 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با خوراکی مفید 

نتیجه گیری در رابطه با خوراکی مفید

پیشنهادات در رابطه با خوراکی مفید

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با خوراکی مفید 

برای دانلوداقدام پژوهی معاون آموزشی آموزشگاه و دریافت اقدام پژوهی معاون آموزشی دبستان از لینک خرید استفاده نمایید.

 



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3413 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید