no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

اقدام پژوهی معلم کلاس دوم ابتدایی نمونه ای دقیق و کامل در قالب ورد و قابل ویرایش


پژوهش سرای فرهنگیان

ادامه مطلب

اقدام پژوهی معلم کلاس دوم ابتدایی با موضوع چگونه توانستم مشکلات روخوانی ،شناختن حروف و ضعف املایی دانش آموزانم را در پایه دوم بهبود بخشم
zip
شهریور 18, 1400
۱۰,۰۰۰ تومان
۱۰,۰۰۰ تومان – خرید

اقدام پژوهی معلم کلاس دوم ابتدایی با موضوع چگونه توانستم مشکلات روخوانی ،شناختن حروف و ضعف املایی دانش آموزانم را در پایه دوم بهبود بخشم


اقدام پژوهی مشکلات روخوانی ،شناختن حروف و ضعف املایی

اقدام پژوهی معلم کلاس دوم ابتدایی با موضوع چگونه توانستم مشکلات روخوانی ،شناختن حروف و ضعف  املایی دانش آموزانم را در پایه دوم بهبود بخشم

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم دوم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

نوشتن و خواندن وسیله ای است برای پی بردن به افکار دیگران و گفتار و نوشتن وسیله ای برای آگاه ساختن دیگران از مقاصد و افکار خود. بنابراین تمام کوششهایی که در زمینه آموزش زبان در دبستان انجام می گیرد، باید در جهت پرورش ارکان چهار گانه آن یعنی، شنیدن ، گفتن و خواندن  باشد.

املاء کلمه ای است عربی و به معنای پرکردن، مطلبي را تقرير تا ديگران بنويسند ، طريقه نوشتن درست كلمات و درست نويسي و بكار رفته است.

در این تحقیق در جهت هدف های زیر برای رفع مشکل املای دانش آموز به نام سید رضا و محمد مهدی  انجام گرفته است:

1- تقویت حافظه دیداری  دانش آموز

2- تقویت توالی دیداری دانش آموز

3- تقویت حافظه شنیداری  دانش آموز

امید که با انجام این راه کارها خود و همکاران بتوانیم در جهت موفقیت دانش آموزان گام برداریم.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی معلم کلاس دوم ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  ضعف املایی  

پیشگفتار در رابطه با  ضعف املایی   

مقدمه  موضوع در رابطه با ضعف املایی   

شناسایی مسئله در رابطه با  ضعف املایی   

توصیف وضع موجود

اينجانب………..مدت ………… سال است كه در آموزش و پرورش مشغول خدمت هستم. و هم اكنون نيز در آموزشگاه …………..  مشغول تدريس در پایه دوم هستم. خوب نوشتن و صحیح نوشتن یک توانایی ایست که ما به عنوان معلمان   شکوفا کردن این توانایی ها را عهده دار هستیم.در ماه مهر وقتي درس را تدريس مي كردم تمام سعي من بر اين بود تا دانش آموزانم مشكلي در  خواندن و نوشتن نداشته باشند. زيرا هر معلّمي آرزو دارد كه دانش آموزانش درس هاي او را بهتر و آسان تر ياد بگيرند و گفته هايش در اعماق وجود دانش آموزان نفوذ كند.در بين اين   دانش آموز ان سید رضا و محمد مهدی  در نوشتن املاهم سطح با دانش آموزان ديگر نبودند با تشویق وراهنمایی به درس های کلاس توجّه می کردند . برای انجام فعالیت های نوشتنی از خود علاقه ای نشان نمی دادند و زود خسته می شدند. درکلاس آرام و قرار نداشتند در روخوانی دروس بسیار مشکل داشتند و در خواندن صداها نیز با مشکلات بسیاری برخورد می کردند.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  ضعف املایی   

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با ضعف املایی   

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  ضعف املایی   

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با ضعف املایی   

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  ضعف املایی   

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با ضعف املایی   

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با ضعف املایی   

نتیجه گیری در رابطه با ضعف املایی  

پیشنهادات در رابطه با ضعف املایی

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با ضعف املایی   

برای دانلود اقدام پژوهی معلم کلاس دوم ابتدایی و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.

 



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *