no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

تجربیات برتر دبیر کار و فناوری بالا بردن سطح تمرکز و توجه در درس کار و فناوری


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه برای دانلود مقاله پرسش مهر 23 با موضوع شاخص های مدرسه خوب کلیک کنید مقطع ابتدایی و متوسطه

ادامه مطلب

تجربیات برتر دبیر کار و فناوری بالا بردن سطح تمرکز و توجه در درس کار و فناوری
zip
نوامبر 12, 2018
۱۰,۰۰۰ تومان
۱۰,۰۰۰ تومان – خرید

تجربیات برتر دبیر کار و فناوری بالا بردن سطح تمرکز و توجه در درس کار و فناوری


تجربیات برتر دبیر کار و فناوری

تجربیات برتر دبیر کار و فناوری به صورت کامل در قالب ورد و قابل ویرایش در 29 صفحه توسط بانک فایل پژوهشی معلمان طراحی و تدوین گردیده است و بسیار کامل و شامل کلیه موارد مورد نیاز در رابطه با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) می باشد. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی معلم کار و فناوری منطبق با آیین نامه ها می باشد .آنچه در  تجربیات برتر دبیر کار و فناوری مشاهده می کنیم به قرار زیر است.

عنوان طرح و ابتکار در رابطه با بالا بردن سطح تمرکز و  توجه در درس کار و فناوری

مقدمه کوتاه در رابطه با بالا بردن سطح تمرکز و  توجه در درس کار و فناوری

بیان مسئله و وضعیت موجود در رابطه با بالا بردن سطح تمرکز و  توجه در درس کار و فناوری

جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در رابطه با بالا بردن سطح تمرکز و  توجه در درس کار و فناوری

تشریح مشکل در رابطه با بالا بردن سطح تمرکز و  توجه در درس کار و فناوری

طرح/ابتکار به کار گرفته شده و ویژگی های آن در رابطه با بالا بردن سطح تمرکز و  توجه در درس

چگونگی اجرا و نتایج حاصله در رابطه با بالا بردن سطح تمرکز و  توجه در درس کار و فناوری

پیشنهادات در رابطه با بالا بردن سطح تمرکز و  توجه در درس کار و فناوری

نتیجه گیری در رابطه با بالا بردن سطح تمرکز و  توجه در درس کار و فناوری

راهکارها در رابطه با بالا بردن سطح تمرکز و  توجه در درس کار و فناوری

منابع و ماخذ در رابطه با بالا بردن سطح تمرکز و  توجه در درس کار و فناوری

راهکارهایی که در تجربیات برتر دبیر کار و فناوری به آنها دست یافتیم :

  1. در آغاز کار هر گروه باید برنامه هایی داشته باشید برای رسیدن به هدف است . برنامه ریزی باید گروهی باشد و اعضای گروه حق اظهار نظر دارند باید انتقاد کردن و انتقاد پذیری را به دانش آموزان یاد بدهید که حرف حق و استدلال محکم در رابطه با موضوعی را حتماً بپذیرند.
  2. هدف از انجام کار گروهی را به دانش آموزان متذکر شویم که هدف یاد دادن پاره ای از آداب اجتماعی است تا یاد بگیرند که چگونه در کنار هم جامعه ای هرچند کوچک را به وجود آورند. هدفی انتخاب کنند و برای رسیدن به آن هدف ضمن تقسیم مسئولیت کار و تلاش کنند.

برای دانلود تجربیات برتر دبیر کار و فناوری از این قسمت اقدام کنید.



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3413 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید