no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی مشاور خلاقیت در بهبود نقش تربیتی معلمان در جایگاه مشاور


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه برای دانلود مقاله پرسش مهر 23 با موضوع شاخص های مدرسه خوب کلیک کنید مقطع ابتدایی و متوسطه

ادامه مطلب

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی مشاور خلاقیت در بهبود نقش تربیتی معلمان در جایگاه مشاور
zip
جولای 7, 2021
۱۰,۰۰۰ تومان
۱۰,۰۰۰ تومان – خرید

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی مشاور خلاقیت در بهبود نقش تربیتی معلمان در جایگاه مشاور


تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی مشاور

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی مشاور  به صورت کامل در قالب ورد و قابل ویرایش در 30 صفحه توسط بانک فایل پژوهشی معلمان طراحی و تدوین گردیده است و بسیار کامل و شامل کلیه موارد مورد نیاز در رابطه با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) می باشد. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی معلم مشاورمنطبق با آیین نامه ها می باشد .آنچه در  تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی مشاور  مشاهده می کنیم به قرار زیر است.

عنوان طرح و ابتکار در رابطه با   خلاقیت در بهبود نقش تربیتی معلمان در جایگاه مشاور

مقدمه کوتاه در رابطه با   خلاقیت در بهبود نقش تربیتی معلمان در جایگاه مشاور

بیان مسئله و وضعیت موجود در رابطه با   خلاقیت در بهبود نقش تربیتی معلمان در جایگاه مشاور

جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در رابطه با   خلاقیت در بهبود نقش تربیتی معلمان در جایگاه مشاور

تشریح مشکل در رابطه با   خلاقیت در بهبود نقش تربیتی معلمان در جایگاه مشاور

طرح/ابتکار به کار گرفته شده و ویژگی های آن در رابطه با   خلاقیت در بهبود نقش تربیتی معلمان در جایگاه مشاور

چگونگی اجرا و نتایج حاصله در رابطه با   خلاقیت در بهبود نقش تربیتی معلمان در جایگاه مشاور

پیشنهادات در رابطه با   خلاقیت در بهبود نقش تربیتی معلمان در جایگاه مشاور

نتیجه گیری در رابطه با   خلاقیت در بهبود نقش تربیتی معلمان در جایگاه مشاور

راهکارها در رابطه با   خلاقیت در بهبود نقش تربیتی معلمان در جایگاه مشاور

منابع و ماخذ در رابطه با   خلاقیت در بهبود نقش تربیتی معلمان در جایگاه مشاور

راهکارهایی که در تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی مشاور  به آنها دست یافتیم :

1- تقلیل روش‌های دارای مخاطب عام و بهره‌گیری از ارتباطات چهره به چهره با دانش‌آموزان

2- توجه به روش‌های غیر مستقیم در ارسال پیام برای دانش‌آموز؛ مثل نگاه – رفتار و دیگر روش‌های غیر گفتاری

3- بهره‌گیری از ظرفیت و توانمندی و انرژی دانش‌آموزان برای پیش‌برد دسته‌جمعی کارهای کلاس و درس

4- تشکیل گروه‌های مباحثه‌ی درسی و رعایت ملاحظات تربیتی در تعیین ترکیب این گروه‌های و بهره‌گیری از ارشد‌های مقبول دانش‌آموزان برای ورزش فکری و استدلالی

برای دانلود تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی مشاور  از این قسمت اقدام کنید.



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3409 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید