no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

تجربیات سنجش و ارزشیابی دبیر تاریخ ایجاد تفکر خلاق در درس تاریخ در ارزشیابی و سنجش


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه برای دانلود مقاله پرسش مهر 23 با موضوع شاخص های مدرسه خوب کلیک کنید مقطع ابتدایی و متوسطه

ادامه مطلب

تجربیات سنجش و ارزشیابی دبیر تاریخ ایجاد تفکر خلاق در درس تاریخ در ارزشیابی و سنجش
zip
نوامبر 1, 2018
۱۰,۰۰۰ تومان
۱۰,۰۰۰ تومان – خرید

تجربیات سنجش و ارزشیابی دبیر تاریخ ایجاد تفکر خلاق در درس تاریخ در ارزشیابی و سنجش


تجربیات سنجش و ارزشیابی دبیر تاریخ

تجربیات سنجش و ارزشیابی دبیر تاریخ به صورت کامل در قالب ورد و قابل ویرایش در 22 صفحه توسط بانک فایل پژوهشی معلمان طراحی و تدوین گردیده است و بسیار کامل و شامل کلیه موارد مورد نیاز در رابطه با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) می باشد. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی معلم معلم معلم تاریخ  منطبق با آیین نامه ها می باشد .آنچه در  تجربیات سنجش و ارزشیابی دبیر تاریخ مشاهده می کنیم به قرار زیر است.

عنوان طرح و ابتکار در رابطه با ایجاد تفکر خلاق در درس تاریخ  در ارزشیابی و سنجش

مقدمه کوتاه در رابطه با ایجاد تفکر خلاق در درس تاریخ  در ارزشیابی و سنجش

بیان مسئله و وضعیت موجود در رابطه با ایجاد تفکر خلاق در درس تاریخ  در ارزشیابی و سنجش

جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در رابطه با ایجاد تفکر خلاق در درس تاریخ  در ارزشیابی و سنجش

تشریح مشکل در رابطه با ایجاد تفکر خلاق در درس تاریخ  در ارزشیابی و سنجش

طرح/ابتکار به کار گرفته شده و ویژگی های آن در رابطه با ایجاد تفکر خلاق در درس تاریخ  در ارزشیابی و سنجش

چگونگی اجرا و نتایج حاصله در رابطه با ایجاد تفکر خلاق در درس تاریخ  در ارزشیابی و سنجش

پیشنهادات در رابطه با ایجاد تفکر خلاق در درس تاریخ  در ارزشیابی و سنجش

نتیجه گیری در رابطه با ایجاد تفکر خلاق در درس تاریخ  در ارزشیابی و سنجش

راهکارها در رابطه با ایجاد تفکر خلاق در درس تاریخ  در ارزشیابی و سنجش

منابع و ماخذ در رابطه با ایجاد تفکر خلاق در درس تاریخ  در ارزشیابی و سنجش

راهکارهایی که در تجربیات سنجش و ارزشیابی دبیر تاریخ به آنها دست یافتیم :

1ـ ايجاد انگيزه در دانش‌آموزان

2ـ درگيري ذهني با مطالب درسي

3ـ طرح موضوعات جديد

4ـ ايجاد فضاي آموزشي مناسب

5ـ بكارگيري وسايل سمعي و بصري

6ـ تشويق دانش‌آموزان به تحقيق و پژوهش

7ـ احترام به دانش‌آموزان

8ـ اهميت دادن به فعاليتهاي فوق برنامه

9ـ مطالعه و تحقيق

برای دانلود تجربیات سنجش و ارزشیابی دبیر تاریخ از این قسمت اقدام کنید.



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3413 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید