no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

تجربیات سنجش و ارزشیابی مربی بهداشت ترغیب دانش آموزان به صبحانه و تغذیه


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه برای دانلود مقاله پرسش مهر 23 با موضوع شاخص های مدرسه خوب کلیک کنید مقطع ابتدایی و متوسطه

ادامه مطلب

تجربیات سنجش و ارزشیابی مربی بهداشت ترغیب دانش آموزان به صبحانه و تغذیه
zip
نوامبر 1, 2018
۱۰,۰۰۰ تومان
۱۰,۰۰۰ تومان – خرید

تجربیات سنجش و ارزشیابی مربی بهداشت ترغیب دانش آموزان به صبحانه و تغذیه


تجربیات سنجش و ارزشیابی مربی بهداشت

تجربیات سنجش و ارزشیابی مربی بهداشت به صورت کامل در قالب ورد و قابل ویرایش در 30 صفحه توسط بانک فایل پژوهشی معلمان طراحی و تدوین گردیده است و بسیار کامل و شامل کلیه موارد مورد نیاز در رابطه با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) می باشد. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی معلم مربی بهداشتمنطبق با آیین نامه ها می باشد .آنچه در  تجربیات سنجش و ارزشیابی مربی بهداشت مشاهده می کنیم به قرار زیر است.

عنوان طرح و ابتکار در رابطه با   ترغیب دانش آموزان به صبحانه و تغذیه

مقدمه کوتاه در رابطه با   ترغیب دانش آموزان به صبحانه و تغذیه

بیان مسئله و وضعیت موجود در رابطه با   ترغیب دانش آموزان به صبحانه و تغذیه

جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در رابطه با   ترغیب دانش آموزان به صبحانه و تغذیه

تشریح مشکل در رابطه با   ترغیب دانش آموزان به صبحانه و تغذیه

طرح/ابتکار به کار گرفته شده و ویژگی های آن در رابطه با   ترغیب دانش آموزان به صبحانه و تغذیه

چگونگی اجرا و نتایج حاصله در رابطه با   ترغیب دانش آموزان به صبحانه و تغذیه

پیشنهادات در رابطه با   ترغیب دانش آموزان به صبحانه و تغذیه

نتیجه گیری در رابطه با   ترغیب دانش آموزان به صبحانه و تغذیه

راهکارها در رابطه با   ترغیب دانش آموزان به صبحانه و تغذیه

منابع و ماخذ در رابطه با   ترغیب دانش آموزان به صبحانه و تغذیه

راهکارهایی که در تجربیات سنجش و ارزشیابی مربی بهداشت به آنها دست یافتیم :

اگر بخواهیم اثرات مثبت صبحانه را روی دانش‌آموزان بررسی کنیم، مهم‌ترین مزیت خوردن صبحانه، تقویت عملکرد مغزی است. خوردن یک صبحانه مفصل با انواع مواد مغذی کمک زیادی به دانش‌آموزان می‌کند، طوری که عملکرد آموزشی، توانایی یادگیری، کاهش مشکلات رفتاری و جلوگیری از اضافه‌وزن کودکان را به همراه دارد.

پیشرفت درسی: پیشرفت در مهارت‌های یادگیری و توانایی بالا در تمرکز کردن در کودکانی که صبحانه می‌خورند بیشتر مشاهده می‌شود. مطالعات تغذیه‌ای که روی دانش‌آموزان مختلف انجام شد، نشان داد گروهی که صبحانه می‌خورند، نسبت به گروهی که صبحانه نمی‌خورند نمرات بهتری کسب می‌کنند.

برای دانلود تجربیات سنجش و ارزشیابی مربی بهداشت از این قسمت اقدام کنید.



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3413 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید