no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

روایت پژوهی کارورزی بررسی ایجاد طرح عفاف و گسترش آن به همراه کد گزاری  به صورت کامل


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه برای دانلود مقاله پرسش مهر 23 با موضوع شاخص های مدرسه خوب کلیک کنید مقطع ابتدایی و متوسطه

ادامه مطلب

روایت پژوهی کارورزی بررسی ایجاد طرح عفاف و گسترش آن به همراه کد گزاری
امتیاز 5.00 ( 2 رای )روایت پژوهی کارورزی بررسی ایجاد طرح عفاف و گسترش آن به همراه کد گزاری">
zip
سپتامبر 4, 2022
۱۰,۰۰۰ تومان
۱۰,۰۰۰ تومان – خرید

روایت پژوهی کارورزی بررسی ایجاد طرح عفاف و گسترش آن به همراه کد گزاری


روایت پژوهی  عفاف و حجاب

روایت پژوهی عفاف و حجاب و گسترش آن مناسب برای ارائه و بارگذاری در سامانه رتبه بندی فرهنگیان توسط مدیران مدارس , معاونین , آموزگار و دبیر به صورت کامل و آماده در فرمت قابل ویرایش ورد توسط تیم تخصصی بانک فایل پژوهشی معلمان گردآوری گردیده است و به صورت اختصاصی برای شما فرهنگیان عزیز محیا شده است. این روایت پژوهی کارورزی از بهترین نمونه های موجود در رابطه با روایت پژوهی می باشد. که شامل کلیه مراحل مورد نیاز است. قابل ذکر است که روایت پژوهی کارورزی را می توان در رابطه با معلمان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان نیز استفاده نمود. دانشجویان و معلمان باید این نکته را بدانند که فایل حاضر شامل موارد زیر است.

  • شامل مسائل آموزشی روایت پژوهی عفاف و حجاب می باشد و در رابطه با تجربه علمی و عملی است.
  • روایت پژوهی عفاف و حجاب قابل اجرا و انتقال به صورت تجربه عملی است.
  • روایت پژوهی عفاف و حجاب پلی می زند در میان دنیای آموزش و زندگی روزمره
  • روایت پژوهی کارورزی در رابطه با سند تحول بنیادین و برنامه درس ملی است.
  • روایت پژوهی کارورزی دارای وضعیت دقیق علمی است.
  • روایت پژوهی عفاف و حجاب دارای کد گزاری دقیق است.

روایت پژوهی  شامل:

عنوان بخش علمی ،پیشگفتار ،گزارش اصلی ،بیان مسئله ،روش تحقیق ، ارائه نتایج و راهکار است.

بخشی از این روایت پژوهی را مشاهده می کنیم :

متن ومحتوا

به عنوان معاون پرورشی وارد مدرسه شدم. می دانستم که با وجود اینترنت و شبکه های مجازی و ماهواره و … کارم در این مدرسه بیشتر و سخت تر از مدارس روستا خواهد بود. همان روز دیدن دخترانی که حجاب درستی نداشتند، آزارم می داد. می دانستم که اجباری کردن حجاب و استفاده از هدبند درمان دائمی نخواهد بود. پس باید از راه دیگری وارد شد.

ابتدا موضوع را در جلسه شورای تربیتی و شورای معلمان مطرح کردم. همه همکاران از بد حجابی دانش آموزان ناراحت بودند؛ ضمن این که اکثر آن ها معتقد بودند که دیگر کار از کار گذشته، دیگر نمی توان کاری کرد. اما من هنوز به این باور نرسیده بودم که باید دست روی دست گذاشت. معاون آموزشی اظهار کرد که سال گذشته هد را در جلسات مشاوره خانواده « : اجباری کردیم ولی نتیجه ای نگرفتیم. مدیر می گفت اعضا معتقد بودند که راه دیگری .» موضوع حجاب را بررسی کردیم ولی مفید واقع نشد نیست تا خود دانش آموزان و خانواده های آن ها نخواهند، نمی شود کاری کرد. بالاخره تصویب کردند که در سال جدید به ناچار این برنامه ها را پیاده کنند. من مخالف بودم اما چون رای با اکثریت بود، تسلیم برنامه های مصوب شدم.

برای دانلود و دریافت روایت پژوهی عفاف و حجاب از این قسمت اقدام بفرمایید .



موضوعات :

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3414 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید