no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

طراحی آموزشی درس ریاضی کلاس اول دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

طراحی آموزشی درس ریاضی کلاس اول دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع لوحه سوم
zip
اکتبر 23, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

طراحی آموزشی درس ریاضی کلاس اول دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع لوحه سوم


طراحی آموزشی درس ریاضی کلاس اول دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع لوحه سوم

طراحی آموزشی درس ریاضی کلاس اول دبستان  برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع لوحه سوم با فرمت ورد و قابل ویرایش در 31  صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت معماری نوین تدریس بر اساس طراحی آموزشی  را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم طراحی آموزشی درس ریاضی کلاس اول دبستان  برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع لوحه سوم را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش در رابطه با طراحی آموزشی می داند.

تیترهایی که در این طراحی آموزشی درس ریاضی کلاس اول دبستان  برای جشنواره معماری نوین تدریس وجود دارد شامل موارد زیر است:

  1. عنوان : لوحه سوم
  2. مقدمه درباره لوحه سوم
  3. معرفی فضای فیزیکی درباره مکان اجرای طراحی آموزشی با موضوع لوحه سوم
  4. زمانبندی درس لوحه سوم
  5. برنامه ریزی برای تدریس لوحه سوم
  6. مشخصات کلی درس لوحه سوم
  7. روش های تدریس لوحه سوم
  8. جدول هدف گذاری بر اساس سند ملی درس لوحه سوم  
  9. طراحی آموزشی درس بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده لوحه سوم
  10. یک دوره طراحی آموزشی لوحه سوم
  11. برنامه ریزی طراحی آموزشی درس لوحه سوم
  12. اهداف کلی لوحه سوم
  13. هدف طراحی آموزشی لوحه سوم
  14. حیطه عاطفی لوحه سوم
  15. ویژگی های طرح درس ( سناریو ) لوحه سوم
  16. زمان بندي نحوه اجرا لوحه سوم
  17. چالش های فرا روی و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها لوحه سوم
  18. طرح درس لوحه سوم

مهمترین فایده این طراحی آموزشی درس ریاضی کلاس اول دبستان در رابطه با تدریس لوحه سوم به قرار زیر است :

  • اندیشه و تفکر قبل از عمل و اجرا در رابطه با تدریس لوحه سوم
  • نظم و ترتیب هنگام اجرا در رابطه با تدریس لوحه سوم
  • داشتن تدریس برنامه ریزی شده و پرهیز از سطحی نگری به مسأله مهم یاددهی-یادگیری در رابطه با تدریس لوحه سوم
  • پیش بینی و مکتوب کردن آن چه که قرار است هنگام اجرا بکار گرفته شود برای مقابله با فراموشی و دستپاچگی هنگام تدریس در رابطه با تدریس لوحه سوم
  • افزایش آمادگی بیشتر برای تدریس در رابطه با تدریس لوحه سوم
  • پیش بینی رفتار ورودی فراگیران و آموخته های قبلی آنان در رابطه با تدریس لوحه سوم
  • پیش بینی و اندیشه برای اتخاذ مناسب ترین روش در انتقال بهتر مفاهیم مورد نظر در رابطه با تدریس لوحه سوم
  • افزایش اعتماد به نفس معلم به ویژه برای افراد کم سابقه و دارای اضطراب در رابطه با تدریس لوحه سوم

برای دانلود طراحی آموزشی درس ریاضی کلاس اول دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس درس حاضر  از لینک خرید استفاده نمایید.



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید