no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

نمونه سوالات آزمون ضمن خدمت تربیت بر مبنای هویت فرهنگی + منابع - پژوهش سرای فرهنگیان


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

نمونه سوالات آزمون ضمن خدمت تربیت بر مبنای هویت فرهنگی + منابع
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
می 2, 2022
۱۵,۰۰۰ تومان

نمونه سوالات آزمون ضمن خدمت تربیت بر مبنای هویت فرهنگی + منابع


سوالات ضمن خدمت تربیت بر مبنای هویت فرهنگی

همکاران ارجمند و کاربران عزیز سایت مفتخریم اعلام کنیم همینک امکان دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت مهارت های ارتقایی به همراه سوالات آزمون اصلی مهارت های ارتقایی و منابع این دوره بصورت یکجا از سایت پژوهش سرای فرهنگیان ایران فراهم میباشد. همچون گذشته به همراهی و پشتیبانی شما دلگرم هستیم و قطعا همکاری شما زمینه ساز ارائه خدمات بهتر ماست و امیدواریم همچون گذشته به لحظه سوالات آزمون آنلاینتان را عکس گرفته و برای ما بفرستید تا جهت استفاده سایر همکاران متقاضی شرکت در این آزمون روی سرور سایت باگذاری کرده و به لحظه در کانال تگرام و گروه واتس آپ منتشر کنیم .

نمونه سوالات آزمون ضمن خدمت تربیت بر مبنای هویت فرهنگی

برای دریافت فایل های منابع , نمونه سوال و دانلود پاسخ نمونه سوالات و محتوا آزمون دوره ضمن خدمت مهارت های ارتقایی با کد 99506819 به مدت 18 ساعت  در فرمت پی دی اف قابل جستجو کافیست روی دکمه زیر کلیک کنید.

نمونه سوالات آزمون ضمن خدمت تربیت بر مبنای هویت فرهنگی + منابع

کد دوره تربیت بر مبنای هویت فرهنگی: 99506932

مدت دوره تربیت بر مبنای هویت فرهنگی : 30 ساعته

نحوه برگزاری آزمون تربیت بر مبنای هویت فرهنگی : کشوری

همکارانی که امکان شرکت در این دوره را دارند : مربیان  امور تربیتی مقعط ابتدایی – راهنمایی و متوسطه –  کارشناس برنامه ریزی امور تربیتی . مشاور تحصیلی

تاریخ آزمون : …

جهت دانلود و استفاده از پکیج بینظیر و بسیار کامل نمونه سوالات ضمن خدمت تربیت بر مبنای هویت فرهنگی از دکمه زیر استفاده کنید.

نحوه دانلود سوالات

برای دانلود و استفاده از پکیج منابع و سوالات آزمون تربیت بر مبنای هویت فرهنگی ابتدا روی دکمه زیر کلیک کرده و پروسه پرداخت را تکمیل کرده و دانلود کنید.

استراتژی پژوهش سرا در پوشش آزمون های ضمن خدمت

سیاست کاری پژوهش سرای فرهنگیان : مدیران فردا در خصوص پوشش دوره های ضمن خدمت صرفا دوره هایی را شامل میشود که حداقل یک نفر از همکارن مستقیم پژوهش سرا در آزمون مربوطه شرکت کرده باشند تا بتوانیم به لحظه سوالات آنلاین را در اختیار مخاطبانمان قرار دهیم . به همین جهت در دسته بندی آزمون های ضمن خدمت ما منابع و سوال برای همه دوره ها موجود نیست . اگر سوالات دوره خاصی را میخواهید و در سایت ما پیدا نکردید پیشنهاد ما بازدید از سایت بانک نمونه سوال میباشد .

التماس دعا



موضوعات :

درباره نویسنده

118 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

مطالب مرتبط


    دیدگاه ها


    دیدگاهتان را بنویسید