no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی آموزگار سوم ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه برای دانلود مقاله پرسش مهر 23 با موضوع شاخص های مدرسه خوب کلیک کنید مقطع ابتدایی و متوسطه

ادامه مطلب

گزارش تخصصی آموزگار سوم ابتدایی : راهکارهایی برای ارتقاء یادگیری ریاضی در دانش آموزان دیر آموز
zip
مارس 27, 2022
۱۰,۰۰۰ تومان
۱۰,۰۰۰ تومان – خرید

گزارش تخصصی آموزگار سوم ابتدایی : راهکارهایی برای ارتقاء یادگیری ریاضی در دانش آموزان دیر آموز


گزارش تخصصی آموزگار سوم ابتدایی

گزارش تخصصی آموزگار سوم ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  راهکارهای ارتقا یادگیری درس ریاضی در دانش آموزان دیر آموز در دانش آموزان پايه سوم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 35  صفحه

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگار سوم ابتدایی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  ارتقا یادگیری درس ریاضی در دانش آموزان دیر آموز

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  ارتقا یادگیری درس ریاضی در دانش آموزان دیر آموز

دیباچه پیرامون قضیه ارتقا یادگیری درس ریاضی در دانش آموزان دیر آموز

درک مشکل پیرامون قضیه  ارتقا یادگیری درس ریاضی در دانش آموزان دیر آموز

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  ارتقا یادگیری درس ریاضی در دانش آموزان دیر آموز

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  ارتقا یادگیری درس ریاضی در دانش آموزان دیر آموز

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه ارتقا یادگیری درس ریاضی در دانش آموزان دیر آموز

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  ارتقا یادگیری درس ریاضی در دانش آموزان دیر آموز

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  ارتقا یادگیری درس ریاضی در دانش آموزان دیر آموز

بررسی بیشتر در رابطه با ارتقا یادگیری درس ریاضی در دانش آموزان دیر آموز

ارائه مستندات پیرامون ارتقا یادگیری درس ریاضی در دانش آموزان دیر آموز

پیش بینی نتایج در مورد ارتقا یادگیری درس ریاضی در دانش آموزان دیر آموز

راهکارها پیرامون قضیه ارتقا یادگیری درس ریاضی در دانش آموزان دیر آموز

رفرنس و منبع مورد استفاده ارتقا یادگیری درس ریاضی در دانش آموزان دیر آموز

مهمترین خصوصیات آدم های شاد عبارت است از:

1-      کنترل زندگی 2- توجه به جسم و روح 3- زندگی را صحنه برد و باخت نمی دانند 4- از زندگی یاد می گیرند 5- برنامه ریزی دارند 6- هدفمند هستند و با یادآوری شادی های زندگی احساس لذت می کنند 7- به آینده دید مثبت دارند 8- مسئولیت پذیرند 9- بعضی از اتفاقات را

عوامل مؤثر بر شور و نشاط دانش آموزان

– خانواده

خانواده اولین نهادی است که انسان در آن رشد می کند و تأثیر مستقیم بر اعمال و رفتارها و نگرش ها و طرز تلقی های فرزندان دارد. برخی خانواده ها عموماً دنیا را مکانی قابل اعتماد، منظم، پیش بینی پذیر، قابل مهار می بینند. آن ها خود را با کفایت می شمارند، سایر خانواده ها اطراف خود را محیطی خطرناک، نااستوار و متزلزل، غیرقابل پیش بینی می انگارند که خطر بالقوه در آن وجود دارد (گلدبنرگ، 1387، ص 12). بنابراین دیدگاه خانواده و رفتار اعضای خانواده بر نوجوانان تأثیر فراوان دارد.

– مدرسه شاد و با روح

مدرسه موقعیتی فراهم می کند تا دانش آموزان بتوانند فارغ از دغدغه های بزرگ سالانه، زندگی را بازی و تمرین کنند و کم کم آماده شوند تا در زمین واقعی زندگی به اجرا درآورند (سنجانی، 1387، ص 34).

الف) شاداب سازی ظاهری مدرسه

محیط ظاهری و فیزیکی شاد بر شادابی و شادمانی افراد تأثیر دارد. این بخش شامل:

1- فضاسازی و زیباسازی حیاط مدرسه: دیوارهای تزیین شده با نقاشی های زیبا، سطح زمین مناسب، کاشت درخت و فضای سبز، قرار دادن نیمکت های رنگی، زیبا، تابلوی زیبا در سردر مدرسه، مناسب بودن اندازه محیط مدرسه.

2- زیباسازی ساختمان مدارس: رنگ آمیزی در و پنجره و ساختمان، نصب پرده های زیبا، زیباسازی راهروها، کلاس ها و قرار دادن گلدان های گل های طبیعی و مصنوعی در راهروها، مناسب بودن اندازه کلاس ها و…

3- زیباسازی و تمیز بودن نمازخانه، کتابخانه و کارگاه: استفاده از خوش بو کننده ها، قفسه های زیبا، مناسب بودن محیط کتابخانه، نمازخانه و کارگاه.

4- پوشش های ظاهری معلم ها، مدیر و کارکنان، دانش آموزان: استفاده از روپوش های شاد برای دانش آموزان و همچنین پوشش مرتب و استفاده از رنگ های شاد و روشن برای کارکنان مدرسه.

5- رعایت بهداشت: تمیز بودن محیط مدرسه، کلاس ها، بهداشت فردی، اجتماعی، دانش آموزان

ب) معلم شاد و با روحیه:

معلم آهنگ و فضا و جو کلاس درس را تنظیم می کند، چنانچه قرار باشد که روح دانش آموزان پرورش و رشد یابد، باید این روند از روح معلم آغاز گردد. حال اگر روح معلم افسرده و ناتوان باشد شانس ناچیزی برای تقویت و مراقبت از روح دانش آموزان بوجود خواهد آمد. معلم با انواع روش های تدریس آشنا باشد. اطلاعاتش به روز باشد، معلم باید بداند که دانش آموزان دارای تفاوت های فردی هستند و نیز باید با روش های تشویق وتنبیه آگاهی لازم داشته باشد و پر روحیه و باانگیزه باشد.

 پیشینه تحقیق:

پژوهشی تحت عنوان چگونه می توانیم مدرسه ای شاداب وبانشاط داشته باشیم:

(هماپورنعیم آبان۸۵تاتیرماه ۸۷)

نتایج بررسی در دو دبیرستان دخترانه وپسرانه درشهرستان چناران چنین بیان می کند:

۱-برای زیباسازی فضای مدرسه (رنگ آمیزی- گل سبزی-پیام بهداشتی)۹۴درصدپسران و۹۲درصددختران

 گزارش تخصصی آموزگار سوم ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.



برچسب‌ها :

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3409 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید