no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول : تقویت روابط اجتماعی بین دانش آموزان مدرسه - پژوهش سرای فرهنگیان


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول : تقویت روابط اجتماعی بین دانش آموزان مدرسه
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
سپتامبر 9, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول : تقویت روابط اجتماعی بین دانش آموزان مدرسه


گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول

گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چـگونگی تقویت روابط اجتــماعی در بین دانش آموزان مدرسه  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 26 صفحه

در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  تقویت روابط اجتــماعی در بین دانش آموزان مدرسه

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  تقویت روابط اجتــماعی در بین دانش آموزان مدرسه

دیباچه پیرامون قضیه تقویت روابط اجتــماعی در بین دانش آموزان مدرسه

درک مشکل پیرامون قضیه  تقویت روابط اجتــماعی در بین دانش آموزان مدرسه

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  تقویت روابط اجتــماعی در بین دانش آموزان مدرسه

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  تقویت روابط اجتــماعی در بین دانش آموزان مدرسه

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه تقویت روابط اجتــماعی در بین دانش آموزان مدرسه

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  تقویت روابط اجتــماعی در بین دانش آموزان مدرسه

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  تقویت روابط اجتــماعی در بین دانش آموزان مدرسه

بررسی بیشتر در رابطه با تقویت روابط اجتــماعی در بین دانش آموزان مدرسه

ارائه مستندات پیرامون تقویت روابط اجتــماعی در بین دانش آموزان مدرسه

پیش بینی نتایج در مورد تقویت روابط اجتــماعی در بین دانش آموزان مدرسه

راهکارها پیرامون قضیه تقویت روابط اجتــماعی در بین دانش آموزان مدرسه

رفرنس و منبع مورد استفاده تقویت روابط اجتــماعی در بین دانش آموزان مدرسه

محیط خانه و نقش آن در تعامل پذیری نوجوان:

خانه ای که افراد و اعضای آن با هم کار و تفریح می کنند و با اتفاق نظر تصمیمات مهم می گیرند بی تردید کودکان و نوجوانانی که در خانه های مملو از سوءظن و عیب جویی ورتنش بزرگ می شوند در یافتن هویت خویش و ایجاد روابط مطلوب با گروه همسالان دچار مشکل خواهد بود. اثرات رفتار والدین بستگی به این دارد که نوجوان چگونه رفتار والدین را مشاهده و معنای آن را چگونه درک می کند.نوجوانی که با والدین خویش یک رابطه بنیادی مطلوب دارد معمولا روشهای نظارت والدین را تایید می کند،در حالی که نوجوان دیگر که نسبت به رفتار والدین خویش نگرش منفی دارد به نظارت والدین اعتراض می کند.در خانواده هاي از هم پاشيده خواه به علت مرگ يكي از والدين،طلاق و يا جدايي به هر دليل ،نوجوان احتمالا جريان آزاد سازي خويش را از خانواده سرعت مي بخشد و متاسفانه گاه اين عمل به قيمت فشار و تنشهاي عاطفي شديد در او تمام مي شود.

محيط هاي نا مساعد خانوادگي:

شرايط خانوادگي در نوجوانان ايجاد نا كامي و سر انجام ناسازگاري مي كند.

-خانواده از هم پاشيده:  نوجواني كه يكي از والدين خود را از دست بدهد در پاره اي از موارد دچار بحران هاي عاطفي ،اجتماعي و احتمالا نا امني خواهد شد.اين نوجوانان داراي مشكلات جسمي ،عاطفي ،اجتماعي و رفتاري بيشتري مي باشند و كلا ناسازگارترند.نوجواناني كه والدين آنها به علت طلاق يا علتهاي ديگر از هم جدا زندگي مي كنند مشكلاتي بيش از كودكاني كه والدين آنها مرده اند،خواهند داشت.از جمله اين مشكلات حساسيت زياد و زود عصباني شدن،خودداري،كم توجهي به تاييد و توجه اجتماعي ،افسردگي و اشكال ديگر ناسازگاري اجتماعي را مي توان نام برد.

-طرد شدگي:  اين نوجوانان متعلق به خانواده هايي هستند كه از عشق و علاقه و احترام والدين برخوردار نبوده اند به اين ترتيب نياز كودك به محبت و امنيت تامين نخواهد شد.نوجوانان طرد شده والدين در خانه ،مدرسه و موقعيت هاي ديگر رفتارهاي خاص به منظور جلب توجه از خود بروز مب دهند كه در نوجوانان نا آرام و بي قرار به خوبي مشاهده  مي شود.

-محدوديت زياد:  والديني كه خود احساس نا امني و اضطراب مي كنند اغلب در مورد فرزند خود بسيار سخت گير خواهند بود.مشكل عمده نوجواناني كه در اين خانوادها زندگي مي كنند نا سازگاري و عدم تعامل اجتماعي ست بدين معني كه در رابطه با ديگران گاه پرتوقع،خودخواه تر،خشن، بي ادب و نافرمان اند.

-فقر:   موقعيت كودك در خانواده ،تعداد و جنسيت فرزندان و ترتيب تولد آنها،روابط بين آنها با والدين ،وجود ارزشها ي صحيح اخلاقي در خانواده ،حضور ديگر افراد فاميل در خانواده ،روابط با همسالان و بچه هاي محل و ديگر عوامل شخصيت كودك را شكل مي دهد.

كتاب رفتارهاي بهنجار و نابهنجار كودكان و نوجوانان    دكتر شكوه نوابي نژاد   انتشارات:انجمن اولياء و مربيان   خلاصه صفحات199-207

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید