no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی مدیران مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی مدیران مدرسه : نحوه اجرای طرح جرات مندی و اعتماد بنفس در آموزشگاهم
zip
آوریل 3, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی مدیران مدرسه : نحوه اجرای طرح جرات مندی و اعتماد بنفس در آموزشگاهم


گزارش تخصصی مدیران مدرسه

گزارش تخصصی مدیران مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی اجرای طرح جرات مندی و اعتماد به نفس دانش آموزان را در آموزشگاهم  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 28 صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی مدیران مدرسه پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی مدیران مدرسه سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی مدیران مدرسه به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  اجرای طرح جرات مندی و اعتماد به نفس دانش آموزان

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  اجرای طرح جرات مندی و اعتماد به نفس دانش آموزان

دیباچه پیرامون قضیه اجرای طرح جرات مندی و اعتماد به نفس دانش آموزان

درک مشکل پیرامون قضیه  اجرای طرح جرات مندی و اعتماد به نفس دانش آموزان

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  اجرای طرح جرات مندی و اعتماد به نفس دانش آموزان

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  اجرای طرح جرات مندی و اعتماد به نفس دانش آموزان

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه اجرای طرح جرات مندی و اعتماد به نفس دانش آموزان

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  اجرای طرح جرات مندی و اعتماد به نفس دانش آموزان

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  اجرای طرح جرات مندی و اعتماد به نفس دانش آموزان

بررسی بیشتر در رابطه با اجرای طرح جرات مندی و اعتماد به نفس دانش آموزان

ارائه مستندات پیرامون اجرای طرح جرات مندی و اعتماد به نفس دانش آموزان

پیش بینی نتایج در مورد اجرای طرح جرات مندی و اعتماد به نفس دانش آموزان

راهکارها پیرامون قضیه اجرای طرح جرات مندی و اعتماد به نفس دانش آموزان

رفرنس و منبع مورد استفاده اجرای طرح جرات مندی و اعتماد به نفس دانش آموزان

گردآوری شواهد یک

مشاهده رفتار دانش آموزان مورد نظر در مدرسه

دانش آموزان مورد نظر بر روی کلاس همیشه گوشه آخرو کنج کلاس را برای نشستن انتخاب می کنند. در بحث های گروهی اصلأ شرکت نمی کنند و فقط به هنگام سوال و جواب حرف می زنند آن هم آهسته و به صورت زمزمه ولی با این حال در امتحانات کتبی نمرات متوسطی را کسب می کنند در کلاس شکایتی از کسی ندارند حتی اگربچه ها آنها را اذیت کنند.

در زنگ تفریح اکثرأ منزوی هستند و گاه وقتی کسی هم صحبت می شوند. در مواقع تنهایی در گوشه ای از حیاط مدرسه می ایستند. در زنگ ورزش در بازی با بچه ها اصلأ شرکت نمی کنند و کتاب در دست میگیرند و وقتی از آنها خواسته می شود که با بچه ها بازی کنند خوداری می کنند. در بحث های کلاسی و در فعایت های علمی پژوهشی مدرسه شرکت نمیکنند.

مصاحبه با مشاوران متخصص:

بعد از گفتگو با مشاوران متخصص در این رابطه به راهکارهایی دست یابی پیدا نمودیم. هدف از آموزش مهارت جرات ورزي و نه گفتن به معناي توجه به خودشيفتگي و خودخواهي نيست.بلکه بايد دانست انسان ها همان گونه که در مقابل خود براي موفقيت وظايف و مسووليت هايي دارند در مقابل ديگران مانند خانواده، دوستان، همکاران،بستگان،نيازمندان،به طور کلي افراد جامعه هم مسووليت هايي دارند که نبايد آن را فراموش کنيم و بهترين شيوه سالم در ارتباطات تعادل در برآوردن نيازها و خواسته هاي خود و ديگران است.

معتقدم يکي از دلايل مشکلات جوامع مدرن امروز که به انواع بيماري هاي روحي و جسمي مبتلا شده اند.خودخواهي و خودشيفتگي و اهميت ندادن به مسووليت هاي فرد در مقابل اجتماع است.مهارت رفتار قاطعانه،آشنا شدن با حقوق خود و ديگران است و بهترين شيوه نه گفتن براي اينکه باعث ناراحتي و رنجش طرف مقابل نشويم،جرات مندي همدلانه است.در اين روش ها ما ضمن ابراز عقيده خود،احساسات و عقايد فرد مقابل را هم درنظر مي گيريم.مثلاً تصور کنيد دوست شما روز بسيار بدي داشته است و تمام دلخوشي او اين است که شب به منزل شما بيايد زماني که مي گويد،خيلي دلم گرفته،شب منزل هستي که بيايم.گفتن اين که،نه نيستم باعث رنج و ناراحتي او خواهد شد بنابراين مي توانيد به شيوه جرات مندي همدلانه بگوييد:اي کاش منزل بودم(همدلي)و مي توانستم برايت کاري بکنم.حتي مي توانيد از او دلجويي کرده و زمان ديگري به او پيشنهاد کنيد و در حد توان مشکل او را حل کنيد.

مصاحبه و بررسی زندگی و اخلاق و رفتار والدین دارای مشکل اعتماد به نفس و جرئت مندی

در يک جامعه پدرسالار ما با نوع والديني روبه رو هستيم که به عنوان بخشي از فرهنگ مدام چوب به دست ايستاده و تا فرد اشتباه کند او را مورد سرزنش،توهين و تحقير قرار مي دهد.در چنين نظامي تفکر نقاد ضعيف است و سيستم فرمان و اجرا قوي است،بنابراين کسي جرات سرپيچي و نقد و بررسي ندارد.به طور کلي در نظامي که تفکر نقاد وجود دارد آن نظام مبني بر”بالغ”است و اصولاً فکر کردن با نقد و بررسي توام است و در يک جامعه سنت زده به فرد اجازه فکر کردن و نقد و بررسي داده نمي شود.تفکر نقاد همان تفکر خلاق است و به انسان هايي تعلق دارد که تمدن و دنيا را به اين شکل مدرن و کنوني شکل مي دهند و در يک جامعه خيلي کوچک تر مانند خانواده اي که پدرسالاري بر آن حاکم است اعضاي خانواده کمتر فرصت و اجازه نقد و بررسي و ابراز پيدا مي کنند.منظور از پدرسالاري،هر شيوه و ايدئولوژي است که مورد نقد و بررسي قرار نگيرد و افراد آن خود را مجبور به انجام فرمان ها بدانند و کسي جرات ابراز عقيده،احساس فکر و نيازهاي خود را نداشته باشد چون در صورت ابراز آن فرد احساس آرامش تاييد و نوازش را از دست خواهد داد.

در يک خانواده پدرسالار و تماميت خواه که اجازه فکر کردن و نقد توسط پدر و مادر داده نمي شود دانش آموز در معرض مجازات،تنبيه،توهين،سرزنش يا بي محلي يا نوازش منفي يعني طردشدگي شديد قرار مي گيرد.بنابراين در اين خانواده،فرزند بايد تنها گوش کرده و فرمان ها را اجرا کند تا مورد نوازش و محبت قرار گيرد که نه گفتن و اعتراض مفهومي ناپسند خواهد بود و بچه ها در بستر ترس بزرگ مي شوند و در بزرگسالي نيز از همين الگو براي بقاي رواني خود استفاده مي کنند.بنابراين در چنين سيستم بسته والد گونه اي،به دليل تعصبات حاکم بر آن فرد سخت تر مي توانند نه بگويند و رفتار قاطعانه داشته باشد.چنين شخصي مطيع شده و حالات سازگاري و فوق سازگاري پيدا کرده که مي تواند يکي از عوامل موجه بيماري هاي رواني باشد.

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی مدیران مدرسه را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید