no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

ابتکارات فردی و حرفه ای آموزگار دوم ابتدایی چگونگی شیرین و جذاب نمودن زنگ ریاضی


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه برای دانلود مقاله پرسش مهر 23 با موضوع شاخص های مدرسه خوب کلیک کنید مقطع ابتدایی و متوسطه سفارش تدوین طرح توجیهی

ادامه مطلب

ابتکارات فردی و حرفه ای آموزگار دوم ابتدایی چگونگی شیرین و جذاب نمودن زنگ ریاضی
zip
نوامبر 26, 2021
۶,۰۰۰ تومان
۶,۰۰۰ تومان – خرید

ابتکارات فردی و حرفه ای آموزگار دوم ابتدایی چگونگی شیرین و جذاب نمودن زنگ ریاضی


ابتکارات فردی و حرفه ای آموزگار دوم ابتدایی

ابتکارات فردی و حرفه ای آموزگار دوم ابتدایی بسیار جالب و تکمیل در فرمت ورد و با قابلیت ویرایش در 27 صفحه بوسیله تیم تخصصی بانک فایل پژوهشی معلمان تنظیم شده است و کاربردی ، بدیع و قابل تعمیم است و موارد مورد نیاز با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) در آن رعایت شده است. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و تجربیات برتر تدریس معلم دوم منطبق با آیین نامه ها است. .آنچه در  ابتکارات فردی و حرفه ای آموزگار دوم ابتدایی  وجود دارد :

موضوع ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون چگونگی شیرین و جذاب نمودن زنگ ریاضی

پیشگفتار ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون چگونگی شیرین و جذاب نمودن زنگ ریاضی

شناسایی مسئله و وضع فعلی پیرامون چگونگی شیرین و جذاب نمودن زنگ ریاضی

گرد آوری و تجزیه و تحلیل داده های ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون چگونگی شیرین و جذاب نمودن زنگ ریاضی

بیان مشکل در ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون چگونگی شیرین و جذاب نمودن زنگ ریاضی

ابتکارات فردی و حرفه ای استفاده شده و خصوصیات آن پیرامون چگونگی شیرین و جذاب نمودن زنگ ریاضی

شیوه اجرایی و نتیجه های حاصل شده پیرامون چگونگی شیرین و جذاب نمودن زنگ ریاضی

پیشنهاد های کاربردی پیرامون چگونگی شیرین و جذاب نمودن زنگ ریاضی

نتایج بدست آمده پیرامون چگونگی شیرین و جذاب نمودن زنگ ریاضی

بیان راهکار پیرامون چگونگی شیرین و جذاب نمودن زنگ ریاضی

فهست منابع مود استفاده پیرامون چگونگی شیرین و جذاب نمودن زنگ ریاضی

راه حل هایی که در ابتکارات فردی و حرفه ای آموزگار دوم ابتدایی  از آنها استفاده نمودیم :

برای تسهیل و تسریع یادگیری بعضی از مفاهیم ریاضی، از روش ایفای نقش استفاده می­نمودم. ، هر بار یک گروه را برای اجرای نمایش و یک نفر را جهت اجرای پانتومیم، انتخاب کنم تا از این  طریق، فرصت ایفای نقش، تعمیق یادگیری و ارتباط اجتماعی، برای همه­ی دانش­آموزان به طور یکسان فراهم شود. هم­چنین، هنگام اجرای نمایش و پانتومیم، در صورت نیاز، آن ها را راهنمایی می­کردم.. در یکی از جلسات، هنگام اجرای نمایش، از همکاران گرامی درخواست نمودم تا به کلاس ما آمده و نمایش دانش­آموزان را ببینند و در مورد چگونگی اجرای این روش، نظر خود را ارائه نمایند.

برای دریافت ابتکارات فردی و حرفه ای آموزگار دوم ابتدایی از این بخش اقدام کنید.



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3435 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید