no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

ابتکارات فردی و حرفه ای معلم استثنایی چگونگی بهبود پیشرفت تحصیلی در دانش آموز اوتیسمی من


پژوهش سرای فرهنگیان
مطالب ویژه

ادامه مطلب

ابتکارات فردی و حرفه ای معلم استثنایی چگونگی بهبود پیشرفت تحصیلی در دانش آموز اوتیسمی من
zip
نوامبر 11, 2018
۶,۰۰۰ تومان
۶,۰۰۰ تومان – خرید

ابتکارات فردی و حرفه ای معلم استثنایی چگونگی بهبود پیشرفت تحصیلی در دانش آموز اوتیسمی من


ابتکارات فردی و حرفه ای معلم استثنایی

ابتکارات فردی و حرفه ای معلم استثنایی بسیار جالب و تکمیل در فرمت ورد و با قابلیت ویرایش در 31 صفحه بوسیله تیم تخصصی بانک فایل پژوهشی معلمان تنظیم شده است و کاربردی ، بدیع و قابل تعمیم است و موارد مورد نیاز با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) در آن رعایت شده است. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و تجربیات برتر تدریس معلم استثنایی منطبق با آیین نامه ها است. .آنچه در  ابتکارات فردی و حرفه ای معلم استثنایی  وجود دارد :

موضوع ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون چگونگی بهبود پیشرفت تحصیلی در دانش آموز اوتیسمی من

پیشگفتار ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون چگونگی بهبود پیشرفت تحصیلی در دانش آموز اوتیسمی من

شناسایی مسئله و وضع فعلی پیرامون چگونگی بهبود پیشرفت تحصیلی در دانش آموز اوتیسمی من

گرد آوری و تجزیه و تحلیل داده های ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون چگونگی بهبود پیشرفت تحصیلی در دانش آموز اوتیسمی من

بیان مشکل در ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون چگونگی بهبود پیشرفت تحصیلی در دانش آموز اوتیسمی من

ابتکارات فردی و حرفه ای استفاده شده و خصوصیات آن پیرامون چگونگی بهبود پیشرفت تحصیلی در دانش آموز اوتیسمی من

شیوه اجرایی و نتیجه های حاصل شده پیرامون چگونگی بهبود پیشرفت تحصیلی در دانش آموز اوتیسمی من

پیشنهاد های کاربردی پیرامون چگونگی بهبود پیشرفت تحصیلی در دانش آموز اوتیسمی من

نتایج بدست آمده پیرامون چگونگی بهبود پیشرفت تحصیلی در دانش آموز اوتیسمی من

بیان راهکار پیرامون چگونگی بهبود پیشرفت تحصیلی در دانش آموز اوتیسمی من

فهست منابع مود استفاده پیرامون چگونگی بهبود پیشرفت تحصیلی در دانش آموز اوتیسمی من

راه حل هایی که در ابتکارات فردی و حرفه ای معلم استثنایی  از آنها استفاده نمودیم :

کار عملي شامل به کار بردن مهارتهايي است که دانش آموز در حالت عملي ياد گرفته است . اين کار اغلب به معني استفاده از وسايل و نياز دانش آموز به حرکت در اطراف کلاس يا مدرسه است. خيلي از موقعيتها به عمل متقابل دانش آموزان با يکديگر ، يا با ديگر افرادي که با آنها در ارتباط هستند ، نياز دارد . همة اين جوانب مبارزه طلبيهايي را براي دانش اموز اوتيسمي ارائه مي دهد . بسياري از معلمان در مورد علاقه و توجه اين دانش آموزان به کاري که درگير آن هستند ، صحبتهايي مي کنند که اين وسوسه اي است براي تنظيم يک سري کارهای فردي که راحت تر و آرامتر به اتمام برسانند . به هر حال ، بخصوص براي دانش آموزان اوتيسمي ضروري است که به کار عملي مشغول شوند . اغلب اوقات همة آن مهارتهايي که نمي توانستند در ديگر شرايط ياد بگيرند ، در کار عملي ياد مي گيرند . آنها نياز به راهنمايي صبورانه و تشويق براي اجراي خوب در اين موقعيتهاي جديد و فهم رابطة مهارتهايشان دارند .

برای دریافت ابتکارات فردی و حرفه ای معلم استثنایی از این بخش اقدام کنید.



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3391 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید