no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

ابتکارات فردی و حرفه ای معلم پنجم ابتدایی خلاقیت در ایجاد توانایی حل آسان مسائل ریاضی


پژوهش سرای فرهنگیان
مطالب ویژه

ادامه مطلب

ابتکارات فردی و حرفه ای معلم پنجم ابتدایی خلاقیت در ایجاد توانایی حل آسان مسائل ریاضی
امتیاز 3.67 ( 3 رای )
zip
نوامبر 6, 2019
۶,۰۰۰ تومان
۶,۰۰۰ تومان – خرید

ابتکارات فردی و حرفه ای معلم پنجم ابتدایی خلاقیت در ایجاد توانایی حل آسان مسائل ریاضی


ابتکارات فردی و حرفه ای معلم پنجم ابتدایی

ابتکارات فردی و حرفه ای معلم پنجم ابتدایی  بسیار جالب و تکمیل در فرمت ورد و با قابلیت ویرایش در 26 صفحه بوسیله تیم تخصصی بانک فایل پژوهشی معلمان تنظیم شده است و کاربردی ، بدیع و قابل تعمیم است و موارد مورد نیاز با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) در آن رعایت شده است. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و تجربیات برتر تدریس معلم پنجم منطبق با آیین نامه ها است. .آنچه در  ابتکارات فردی و حرفه ای معلم پنجم ابتدایی   وجود دارد :

موضوع ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون خلاقیت در ایجاد توانایی حل آسان مسائل ریاضی

پیشگفتار ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون خلاقیت در ایجاد توانایی حل آسان مسائل ریاضی

شناسایی مسئله و وضع فعلی پیرامون خلاقیت در ایجاد توانایی حل آسان مسائل ریاضی

گرد آوری و تجزیه و تحلیل داده های ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون خلاقیت در ایجاد توانایی حل آسان مسائل ریاضی

بیان مشکل در ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون خلاقیت در ایجاد توانایی حل آسان مسائل ریاضی

ابتکارات فردی و حرفه ای استفاده شده و خصوصیات آن پیرامون خلاقیت در ایجاد توانایی حل آسان مسائل ریاضی

شیوه اجرایی و نتیجه های حاصل شده پیرامون خلاقیت در ایجاد توانایی حل آسان مسائل ریاضی

پیشنهاد های کاربردی پیرامون خلاقیت در ایجاد توانایی حل آسان مسائل ریاضی

نتایج بدست آمده پیرامون خلاقیت در ایجاد توانایی حل آسان مسائل ریاضی

بیان راهکار پیرامون خلاقیت در ایجاد توانایی حل آسان مسائل ریاضی

فهست منابع مود استفاده پیرامون خلاقیت در ایجاد توانایی حل آسان مسائل ریاضی

راه حل هایی که در ابتکارات فردی و حرفه ای معلم پنجم ابتدایی   از آنها استفاده نمودیم :

برای تسهیل و تسریع یادگیری بعضی از مفاهیم ریاضی، از روش ایفای نقش استفاده می­نمودم. ، هر بار یک گروه را برای اجرای نمایش و یک نفر را جهت اجرای پانتومیم، انتخاب کنم تا از این  طریق، فرصت ایفای نقش، تعمیق یادگیری و ارتباط اجتماعی، برای همه­ی دانش­آموزان به طور یکسان فراهم شود. هم­چنین، هنگام اجرای نمایش و پانتومیم، در صورت نیاز، آن ها را راهنمایی می­کردم.. در یکی از جلسات، هنگام اجرای نمایش، از همکاران گرامی درخواست نمودم تا به کلاس ما آمده و نمایش دانش­آموزان را ببینند و در مورد چگونگی اجرای این روش، نظر خود را ارائه نمایند.

برای دریافت ابتکارات فردی و حرفه ای معلم پنجم ابتدایی  از این بخش اقدام کنید.



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3393 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید