no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

اقدام پژوهی 1401 با موضوع رفع ضعف املای دانش آموز از طریق کمک به بهبود حساسیت و حافظه شنیداری و دیداری - پژوهش سرای فرهنگیان


پژوهش سرای فرهنگیان

ادامه مطلب

اقدام پژوهی 1401 با موضوع رفع ضعف املای دانش آموز از طریق کمک به بهبود حساسیت و حافظه شنیداری و دیداری
امتیاز 3.00 ( 2 رای )اقدام پژوهی 1401 با موضوع رفع ضعف املای دانش آموز از طریق کمک به بهبود حساسیت و حافظه شنیداری و دیداری">
zip
می 20, 2022
۱۰,۰۰۰ تومان
۱۰,۰۰۰ تومان – خرید

اقدام پژوهی 1401 با موضوع رفع ضعف املای دانش آموز از طریق کمک به بهبود حساسیت و حافظه شنیداری و دیداری


اقدام پژوهی حساسیت شنیداری

اقدام پژوهی حساسیت شنیداری – 1401 با موضوع چگونه توانستم ضعف املای دانش آموز پایه دوم  را از طریق بهبود حافظه و حساسیت شنیداری مرتفع کنم

اقدام پژوهی 1401

۱۰,۰۰۰ تومان – خرید

بخش هایی از فایل اقدام پژوهی حساسیت شنیداری – اقدام پژوهی حساسیت دیداری

نوشتن و خواندن وسیله ای است برای پی بردن به افکار دیگران و گفتار و نوشتن وسیله ای برای آگاه ساختن دیگران از مقاصد و افکار خود. بنابراین تمام کوششهایی که در زمینه آموزش زبان در دبستان انجام می گیرد، باید در جهت پرورش ارکان چهار گانه آن یعنی، شنیدن ، گفتن و خواندن  باشد.

املاء کلمه ای است عربی و به معنای پرکردن، مطلبي را تقرير تا ديگران بنويسند ، طريقه نوشتن درست كلمات و درست نويسي و بكار رفته است.

در این تحقیق در جهت هدف های زیر برای رفع مشکل املای دانش آموز به نام فاطمه انجام گرفته است:

1- تقویت حافظه دیداری و شنیداری  دانش آموز

2- تقویت توالی دیداری و شنیداری دانش آموز

3- تقویت حافظه شنیداری  دانش آموز

امید که با انجام این راه کارها خود و همکاران بتوانیم در جهت موفقیت دانش آموزان گام برداریم.

عناوین

تیترهایی که در این اقدام پژوهی حساسیت شنیداری وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب اقدام پژوهی حساسیت شنیداری

پیشگفتار

مقدمه  موضوع

شناسایی مسئله اقدام پژوهی حساسیت شنیداری

توصیف وضع موجود

اينجانب … مدت…سال است كه در آموزش و پرورش مشغول خدمت هستم. و هم اكنون نيز در آموزشگاه …..مشغول تدريس در پايه دوم هستم. خوب نوشتن و صحیح نوشتن یک توانایی ایست که ما به عنوان معلمان   شکوفا کردن این توانایی ها را عهده دار هستیم.در ماه مهر وقتي درس را تدريس مي كردم و با دانش آموزان در کلاس املا كار مي كردم تمام سعي من بر اين بود تا دانش آموزانم مشكلي در نوشتن نداشته باشند. زيرا هر معلّمي آرزو دارد كه دانش آموزانش درس هاي او را بهتر و آسان تر ياد بگيرند و گفته هايش در اعماق وجود دانش آموزان نفوذ كند.در بين اين   دانش آموز ان فاطمه در نوشتن املاهم سطح با دانش آموزان ديگر نبود با تشویق وراهنمایی به درس های کلاس توجّه می کرد . برای انجام فعالیت های نوشتنی از خود علاقه ای نشان نمی داد و زود خسته می شد. درکلاس آرام و قرار نداشت همیشه با بغل دستی اش در حال صحبت بود و با استفاده از روش های مختلف تشویق مدت کوتاهی سر جای خود می نشست. بنابراین باخود اندیشیدم چگونه می توانم با تشويق فاطمه را به درس املاء علاقه مند سازم

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱)

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها

انتخاب راه جدید موقتی

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در اقدام پژوهی حساسیت شنیداری

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲)

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی

نتیجه گیری

پیشنهادات

منابع و ماخذ مورد استفاده در اقدام پژوهی حساسیت شنیداری

دانلود اقدام پژوهی رفع ضعف املای دانش آموز از طریق کمک به بهبود حساسیت و حافظه شنیداری و دیداری

برای دانلود اقدام پژوهی رفع ضعف املای دانش آموز از طریق کمک به بهبود حساسیت و حافظه شنیداری و دیداری و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.

اقدام پژوهی 1401



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.