no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

اقدام پژوهی معلم ابتدایی با موضوع حل مشکل گوشه گیری دانش آموز دبستان


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

اقدام پژوهی معلم ابتدایی با موضوع حل مشکل گوشه گیری دانش آموز دبستان
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
آوریل 8, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

اقدام پژوهی معلم ابتدایی با موضوع حل مشکل گوشه گیری دانش آموز دبستان


اقدام پژوهی مشکل گوشه گیری دانش آموز

اقدام پژوهی مشکل گوشه گیری دانش آموز با موضوع چگونه توانستم  مشکل گوشه گیری دانش آموز پایه پنجم دبستان را برطرف نمایم

همکاران ما آمادگی دارند با موضوع مورد نظر شما , بصورت صد در صد تک نسخه ای و اختصاصی اقدام پژوهی مورد نظرتان را تدوین کنند و با هزینه معقول در بازه 300 تا 500 هزار تومان و زمانبندی 3 تا 5 روزه حویل دهند . این فایل یک نسخه عمومی و قابل خرید و دانلود لحظه ای بوده و توسط دپارتمان اقدام پژوهی پژوهش سرای فرهنگیان تدوین شده و بصورت قابل ویرایش خدمتتان تقدیم میگردد . در تدوین این فایل دانلود اقدام  پژوهی معلم پنجم ابتدایی   سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

اصول وپایه ی هر کشوری از آموزش وپرورش آن کشور نشأت می گیرد واگر کشوری بر آموزش و پرورش خود سرمایه گذاری کند،در بلند مدت شاهد پیشرفت های چشمگیری در تمام امورکشوری خواهند شد. درکشور ما نیز گرچه قبلأ اهمیت خاصی به آموزش وپرورش داده نمی شد ولی درچند سال اخیر در حال ارزش دادن و سرمایه گذاری در آن می باشند.

در کشور ما بر اساس سلسله مراتب، وزارت آموزش و پروش در رأس قرار دارد که بر سازمان های آموزش و پروش استانها نظارت دارد که این سازمان ها خود بر ادارات آموزش و پرورش شهرستانها ومناطق تابعه خود نظارت دارند و در نهایت این سلسه مراتب به مدارس ختم می شود که وظیفه تیگانهم وتربیت فرزندان این مرز وبوم را بر عهده دارند که همه این سازمانها و تشکیلات هدفی جزء تیگانهم و تربیت مردم کشور جهت به وجود آوردن نیروی کارآمد تر ندارند. البته در این راه تیگانهم وتربیت مشکلات فراوانی برای معلم ومتعلم وجود دارد که باید از عهده آنها برایند که من در این تحقیق به یکی از مشکلات که گوشه گیری و انزوا طلبی  در دانش آموز خودم می باشد پرداخته ام و در تلاشم مشکل دانش آموز خود را با روش اقدام پژوهی برطرف کنم. در ادامه تحقیق با مراحل کار و نحوه ی انجام این تحقیق آشنا خواهید شد.

دانلود اقدام پژوهی مشکل گوشه گیری دانش آموز

عناوین مهم:

تیترهایی که در این اقدام پژوهی معلم کلاس پنجم ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با گوشه گیری

پیشگفتار در رابطه با گوشه گیری 

مقدمه  موضوع در رابطه با گوشه گیری 

شناسایی مسئله در رابطه با  گوشه گیری 

توصیف وضع موجود در اقدام پژوهی مشکل گوشه گیری دانش آموز

بخش هایی از اقدام پژوهی مشکل گوشه گیری دانش آموز

اینجانب ………………….دارای ………….سال سابقه کار در آموزش و پرورش می باشم و هم اکنون در پایه پنجم آموزشگاه منتظری مشغول تدریس می باشم در سال تحصیلی اخیر متوجه مشکل جدی یکی از دانش آموزانم به نام یگانه در رابطه با گوشه گیری وی شد. او در لباس پوشیدن همیشه لباسهای او پاکیزه است ولی آنها را نامرتب می پوشد و نیز گاهی اوقات ازعطرهم استفاده می کند، ناخن های خود را همیشه کوتاه می کند وسعی می کند که نظافت خود را همیشه رعایت کند. این دانش آموز برروی کلاس همیشه ساکت و آرام است و معمولأ برای نشستن چه در کلاس وچه در حیاط گوشه ی آخر در کنج را انتخاب می کند، صبحت نمی کند مگر در مواقعی که سوالی از او بپرسیم که آن وقت هم تلاش می کند با سرعت جواب را بدهد و آرام بگیرد و اگرجواب را نداند به من نگاه می کند وهیچ جوابی نمی دهد و وقتی از او میخواهم صحبت کند فقط به من نگاه می کند.درزنگ ورزش با دیگر دانش آموزان بازی نمی کند وتنها در گوشه ای از مدرسه می ایستد وبه آنها نگاه می کند.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  گوشه گیری 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با گوشه گیری 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  گوشه گیری 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با گوشه گیری 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  گوشه گیری 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با گوشه گیری 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با گوشه گیری 

نتیجه گیری در رابطه با گوشه گیری

پیشنهادات در رابطه با گوشه گیری

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با گوشه گیری 

برای دانلود اقدام پژوهی مشکل گوشه گیری دانش آموز و دریافت  نمونه اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید