no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

اقدام پژوهی کلاس سوم ابتدایی با موضوع چگونه توانستم خط دانش آموزم را در پایه سوم ابتدایی بهبود بخشم - پژوهش سرای فرهنگیان


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه برای دانلود مقاله پرسش مهر 23 با موضوع شاخص های مدرسه خوب کلیک کنید مقطع ابتدایی و متوسطه سفارش تدوین طرح توجیهی

ادامه مطلب

اقدام پژوهی کلاس سوم ابتدایی با موضوع چگونه توانستم خط دانش آموزم را در پایه سوم ابتدایی بهبود بخشم
zip
نوامبر 7, 2020
۱۰,۰۰۰ تومان
۱۰,۰۰۰ تومان – خرید

اقدام پژوهی کلاس سوم ابتدایی با موضوع چگونه توانستم خط دانش آموزم را در پایه سوم ابتدایی بهبود بخشم


اقدام پژوهی بهبود خط دانش آموز

اقدام پژوهی بهبود خط دانش آموز  کلاس سوم ابتدایی با موضوع چگونه توانستم خط دانش آموزم را در پایه سوم ابتدایی بهبود بخشم

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم سوم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

عوامل موثر بر بدخطی دانش آموزان: ا-عوامل مربوط به خانواده 2-عوامل مربوط به معلم وشیوه های آموزشی وتربیتی مدرسه 3-عوامل مربوط به دانش آموزان

1-عوامل مربوط به خانواده: نقش خانواده را در یادگیری مطلوب دانش آموزان نباید نادیده گرفت.از آنجا که خوشنویسی مهارتی است که مانند سایر مهارتها باید آموخته شود چنانچه کودک در خانواده ای زندگی کند که اعضای آن از ذوق واستعداد هنری بیشتری برخوردار باشند وبه فرزندان خود توجه کافی مبذول دارند کودک کمتر گرفتار معضل بدخطی می شود.نقطه مقابل چنین خانواده ای کسانی هستند که نسبت به فرزندان خود بی تفاوت اند واز تشویق وتنبیه به موقع برای انجام تکالیف فرزندانشان استفاده نمی کنندودر واقع انگیزه لازم را برای اجرای بهتر تکالیف در فرزندان خودبوجود نمی آورند.چنین کودکانی اغلب با اکراه وبی میلی به نوشتن اقدام می کنند که طبیعتا نتیجه آن نیز رضایت بخش نخواهد بود.

یترهایی که در این اقدام پژوهی بهبود خط دانش آموز وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با خط  

پیشگفتار در رابطه با خط   

مقدمه  موضوع در رابطه با خط   

شناسایی مسئله در رابطه با  خط   

اقدام پژوهی بهبود خط دانش آموز

توصیف وضع موجود

خط خوب یکی از مهارت‌هایی است که باید از سن کم به دانش‌آموزان آموخته شود درغیر این صورت بخشی از فرایند یاددهی و یادگیری دچار نقص خواهد شد. آموزش خط باید از خردسالی شروع شود زیرا پایدارتر خواهد بود. از این رو درک صحیح مکانیسم‌ها و عواملی که می‌توانند باعث مشکلات دست‌خط شوند ضروری به نظر می‌رسد. اینجانب ……………..آموزگار پایه سوم آموزشگاه…………………. مدت………. سال است که در آموزش و پرورش مشغول خدمت می باشم.  در اوایل سالتحصیلی متوجه شدم که یکی از دانش آموزان نسبت به دیگر دانش آموزان دارای خطی نا زیبا و نا متناسب می باشد.با بررسی و نظارت بیشتر و تکالیف انجام شده در کلاس و اظهارات والدین وی  به فکر پژوهش برای رفع  مشکل نا رسا نویسی و بد خطی وی برآمدم.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  خط   

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با خط   

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  خط   

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با خط   

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  خط   

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با خط   

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با خط   

نتیجه گیری در رابطه با خط  

پیشنهادات در رابطه با خط

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با خط   

برای دانلود اقدام پژوهی بهبود خط دانش آموز و دریافت  نمونه اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.

 



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3435 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید