no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

تجربیات برترسنجش و ارزشیابی دبیر فلسفه و منطق جذاب نمودن درس فلسفه به کمک روش تدریس


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

تجربیات برترسنجش و ارزشیابی دبیر فلسفه و منطق جذاب نمودن درس فلسفه به کمک روش تدریس ایفای نقش
zip
نوامبر 14, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

تجربیات برترسنجش و ارزشیابی دبیر فلسفه و منطق جذاب نمودن درس فلسفه به کمک روش تدریس ایفای نقش


تجربیات برترسنجش و ارزشیابی دبیر فلسفه و منطق

تجربیات برترسنجش و ارزشیابی دبیر فلسفه و منطق به صورت کامل در قالب ورد و قابل ویرایش در 29  صفحه توسط پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا طراحی و تدوین گردیده است و بسیار کامل و شامل کلیه موارد مورد نیاز در رابطه با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) می باشد. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی معلم فلسفه و منطق منطبق با آیین نامه ها می باشد .آنچه در تجربیات برترسنجش و ارزشیابی دبیر فلسفه و منطق مشاهده می کنیم به قرار زیر است.

عنوان طرح و ابتکار در رابطه با جذاب نمودن درس فلسفه به کمک روش تدریس ایفای نقش

مقدمه کوتاه در رابطه با جذاب نمودن درس فلسفه به کمک روش تدریس ایفای نقش

بیان مسئله و وضعیت موجود در رابطه با جذاب نمودن درس فلسفه به کمک روش تدریس ایفای نقش

جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در رابطه با جذاب نمودن درس فلسفه به کمک روش تدریس ایفای نقش

تشریح مشکل در رابطه با جذاب نمودن درس فلسفه به کمک روش تدریس ایفای نقش

طرح/ابتکار به کار گرفته شده و ویژگی های آن در رابطه با جذاب نمودن درس فلسفه به کمک روش تدریس ایفای نقش

چگونگی اجرا و نتایج حاصله در رابطه با جذاب نمودن درس فلسفه به کمک روش تدریس ایفای نقش

پیشنهادات در رابطه با جذاب نمودن درس فلسفه به کمک روش تدریس ایفای نقش

نتیجه گیری در رابطه با جذاب نمودن درس فلسفه به کمک روش تدریس ایفای نقش

راهکارها در رابطه با جذاب نمودن درس فلسفه به کمک روش تدریس ایفای نقش

منابع و ماخذ در رابطه با جذاب نمودن درس فلسفه به کمک روش تدریس ایفای نقش

راهکارهایی که در تجربیات برترسنجش و ارزشیابی دبیر فلسفه و منطق به آنها دست یافتیم :

-بها دادن به تفکر و تعقل و توجه شایسته به درس فلسفه

-گنجانیدن مطالب مقدماتی و ساده فلسفی و منطقی در برنامه آموزشی پایه های پاینتر آموزشی

-گنجانیدن دروس فلسفه در برنامه آموزشی کلیه رشته ها

-اگر دروس فلسفه به هر دلیل قابل تعمیم به سایر رشته ها نیست، می توان یک درس با عنوان (روش اندیشه) برای تمام رشته ها در دوره متوسطه در نظر گرفت.

-دعوت و جلب همکاری سرگروه های فلسفه استان ها در تألیف کتب درسی

برای دانلود تجربیات برترسنجش و ارزشیابی دبیر فلسفه و منطق از این قسمت اقدام کنید.

 



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید