no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

تجربیات برتر دبیر تاریخ چگونگی ارتباط صحیح در فرایند یاددهی یادگیری و ارزشیابی


پژوهش سرای فرهنگیان
مطالب ویژه

ادامه مطلب

تجربیات برتر دبیر تاریخ چگونگی ارتباط صحیح در فرایند یاددهی یادگیری و ارزشیابی
zip
اکتبر 28, 2018
۱۰,۰۰۰ تومان
۱۰,۰۰۰ تومان – خرید

تجربیات برتر دبیر تاریخ چگونگی ارتباط صحیح در فرایند یاددهی یادگیری و ارزشیابی


تجربیات برتر دبیر تاریخ

تجربیات برتر دبیر تاریخ به صورت کامل در قالب ورد و قابل ویرایش در 19 صفحه توسط بانک فایل پژوهشی معلمان طراحی و تدوین گردیده است و بسیار کامل و شامل کلیه موارد مورد نیاز در رابطه با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) می باشد. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی معلم معلم معلم تاریخ  منطبق با آیین نامه ها می باشد .آنچه در  تجربیات برتر دبیر تاریخ مشاهده می کنیم به قرار زیر است.

عنوان طرح و ابتکار در رابطه با چگونگی ارتباط صحیح در فرایند یاددهی یادگیری و ارزشیابی

مقدمه کوتاه در رابطه با چگونگی ارتباط صحیح در فرایند یاددهی یادگیری و ارزشیابی

بیان مسئله و وضعیت موجود در رابطه با چگونگی ارتباط صحیح در فرایند یاددهی یادگیری

جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در رابطه با چگونگی ارتباط صحیح در فرایند یاددهی یادگیری و ارزشیابی

تشریح مشکل در رابطه با چگونگی ارتباط صحیح در فرایند یاددهی یادگیری و ارزشیابی

طرح/ابتکار به کار گرفته شده و ویژگی های آن در رابطه با چگونگی ارتباط صحیح در فرایند یاددهی

چگونگی اجرا و نتایج حاصله در رابطه با چگونگی ارتباط صحیح در فرایند یاددهی یادگیری و ارزشیابی

پیشنهادات در رابطه با چگونگی ارتباط صحیح در فرایند یاددهی یادگیری و ارزشیابی

نتیجه گیری در رابطه با چگونگی ارتباط صحیح در فرایند یاددهی یادگیری و ارزشیابی

راهکارها در رابطه با چگونگی ارتباط صحیح در فرایند یاددهی یادگیری و ارزشیابی

منابع و ماخذ در رابطه با چگونگی ارتباط صحیح در فرایند یاددهی یادگیری و ارزشیابی

راهکارهایی که در تجربیات برتر دبیر تاریخ به آنها دست یافتیم :

1- مطالعه کافی کتب مرتبط با شغل معلمی ، روزنامه ها و نشریات ، بررسی وبلاگها و سایتها ی فعال معلمان و ادارات آموزش و پرورش جهت به روز آوری اطلاعات و آگاهی از آخرین یافته های مرتبط با شغل معلمی و کاربست آنها.

2- مطالعه در زمینه آموزش و پرورش تطبیقی و مقایسه فعالیتهای معلمان و مدارس کشور با معلمان و مدارس خارجی و کسب تجربه از فعالیتهای آنان ، این موضوع از طریق بررسی وبلاگ و سایت مدارس و معلمان خارجی به خوبی و به ارزانی ممکن است .

3- شرکت فعال در انواع مسابقات علمی و مقاله نویسی معلمان و جشنواره ها که توسط ادارات و سازمانهای آموزش و پرورش برگزار می شود . این موضوع به مطالعه معلم می انجامد که موجب به روز شدن اطلاعات وی گشته یا موفقیتهایی برایش به دنبال خواهد داشت .

4- شرکت فعال در کلاسهای ضمن خدمت و باز آموزی معلمان که توسط ادارات آموزش و پرورش برگزار می گردد .

برای دانلود تجربیات برتر دبیر تاریخ از این قسمت اقدام کنید.



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3391 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید