no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی آموزگار ششم ابتدایی افزایش دقت و تمرکز دانش آموزم در درس


پژوهش سرای فرهنگیان
مطالب ویژه

ادامه مطلب

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی آموزگار ششم ابتدایی افزایش دقت و تمرکز دانش آموزم در درس ریاضی
zip
اکتبر 20, 2020
۱۰,۰۰۰ تومان
۱۰,۰۰۰ تومان – خرید

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی آموزگار ششم ابتدایی افزایش دقت و تمرکز دانش آموزم در درس ریاضی


تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی : افزایش دقت و تمرکز دانش آموزم در درس ریاضی

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی آموزگار ششم ابتدایی به صورت کامل در قالب ورد و قابل ویرایش در 33 صفحه توسط بانک فایل پژوهشی معلمان طراحی و تدوین گردیده است و بسیار کامل و شامل کلیه موارد مورد نیاز در رابطه با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) می باشد. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی معلم معلم معلم آموزگار ششم ابتدایی  منطبق با آیین نامه ها می باشد .آنچه در  تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی آموزگار ششم ابتدایی  مشاهده می کنیم به قرار زیر است.

عنوان طرح و ابتکار در رابطه با افزایش دقت و تمرکز دانش آموزم در درس ریاضی

مقدمه کوتاه در رابطه با افزایش دقت و تمرکز دانش آموزم در درس ریاضی

بیان مسئله و وضعیت موجود در رابطه با افزایش دقت و تمرکز دانش آموزم در درس ریاضی

جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در رابطه با افزایش دقت و تمرکز دانش آموزم در درس ریاضی

تشریح مشکل در رابطه با افزایش دقت و تمرکز دانش آموزم در درس ریاضی

طرح/ابتکار به کار گرفته شده و ویژگی های آن در رابطه با افزایش دقت و تمرکز دانش آموزم در درس ریاضی

چگونگی اجرا و نتایج حاصله در رابطه با افزایش دقت و تمرکز دانش آموزم در درس ریاضی

پیشنهادات در رابطه با افزایش دقت و تمرکز دانش آموزم در درس ریاضی

نتیجه گیری در رابطه با افزایش دقت و تمرکز دانش آموزم در درس ریاضی

راهکارها در رابطه با افزایش دقت و تمرکز دانش آموزم در درس ریاضی

منابع و ماخذ در رابطه با افزایش دقت و تمرکز دانش آموزم در درس ریاضی

راهکارهایی که در تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی آموزگار ششم ابتدایی  به آنها دست یافتیم :

تنوع روش‌های تدریس و نوع فعالیت‌های متناسب با هدف هر درس، در ایجاد علاقه­مندی دانش آموزان به انجام فعالیت­های ریاضی تأثیر بسزایی دارد. همان طور­که در اجرای راه کارها اشاره شد، هریک از پژوهشگران، راه کارهایی را جهت رسیدن به هدف مورد نظر اجرا کرده بودند و به نتایج مطلوبی دست یافته بودند. هم چون آقایی(1388) در پژوهش خود به این نتیجه رسیده بود که توجه به تفاوت‌های فردی و استفاده از تمامی امکانات موجود، در حل مشکلات دانش­آموزان مؤثر می­باشد، من نیز پس از اجرای طرح، به این نتیجه دست یافتم که برای ارائه­ی تکالیف و فعالیت‌های عملکردی به دانش‌آموزان، علاوه بر توجه به تفاوت‌های فردی، در نظر گرفتن نیازها و علایق آنان نیز، تأثیر زیادی در علاقه­مند نمودن فراگیران به درس ریاضی و انجام فعالیت­های آن دارد. هم چنین به این نتیجه دست یافتم که تقویت حافظه دیداری و شنیداری، و پرورش دقت و توجه دانش آموزان، در قالب بازی های هدفدار، تأثیر بسزایی در افزایش علاقه مندی آنان به انجام فعالیت های عملکردی درس ریاضی دارد.

برای دانلود تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی آموزگار ششم ابتدایی  از این قسمت اقدام کنید.



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3393 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید