no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی آموزگار پنجم ابتدایی خلاقیت در ایجاد علاقه در دانش آموزان


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی آموزگار پنجم ابتدایی خلاقیت در ایجاد علاقه در دانش آموزانم به درس ریاضی
zip
نوامبر 20, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی آموزگار پنجم ابتدایی خلاقیت در ایجاد علاقه در دانش آموزانم به درس ریاضی


تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی آموزگار ابتدایی

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی آموزگار پنجم ابتدایی به صورت کامل در قالب ورد و قابل ویرایش در 26  صفحه توسط پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا طراحی و تدوین گردیده است و بسیار کامل و شامل کلیه موارد مورد نیاز در رابطه با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) می باشد. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی آموزگار پنجم ابتدایی منطبق با آیین نامه ها می باشد .آنچه در  تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی آموزگار پنجم ابتدایی مشاهده می کنیم به قرار زیر است.

عنوان طرح و ابتکار در رابطه با بهبود مهارت اجتماعى  مديريت خشم در دانش آموزان

مقدمه کوتاه در رابطه با بهبود مهارت اجتماعى  مديريت خشم در دانش آموزان

بیان مسئله و وضعیت موجود در رابطه با بهبود مهارت اجتماعى  مديريت خشم در دانش آموزان

جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در رابطه با بهبود مهارت اجتماعى  مديريت خشم در دانش آموزان

تشریح مشکل در رابطه با بهبود مهارت اجتماعى  مديريت خشم در دانش آموزان

طرح/ابتکار به کار گرفته شده و ویژگی های آن در رابطه با بهبود مهارت اجتماعى  مديريت خشم در دانش آموزان

چگونگی اجرا و نتایج حاصله در رابطه با بهبود مهارت اجتماعى  مديريت خشم در دانش آموزان

پیشنهادات در رابطه با بهبود مهارت اجتماعى  مديريت خشم در دانش آموزان

نتیجه گیری در رابطه با بهبود مهارت اجتماعى  مديريت خشم در دانش آموزان

راهکارها در رابطه با بهبود مهارت اجتماعى  مديريت خشم در دانش آموزان

منابع و ماخذ در رابطه با بهبود مهارت اجتماعى  مديريت خشم در دانش آموزان

راهکارهایی که در تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی آموزگار پنجم ابتدایی به آنها دست یافتیم :

به منظور آمادگی برای انجام هر فعالیت از تدریس تا تمرین، جدولی را تنظیم کرده و به همکارانم در پایه‌های دیگر ارائه نمودم، ایشان نیز از این جدول استقبال کردند، سپس با اندکی تغییر، آن را چاپ کرده و قبل از هر فعالیتی، ابتدا جدول مذکور را تکمیل می‌نمودم، بعد با آگاهی و آمادگی کامل در کلاس حاضر می‌شدم. با استفاده از جدول یاد شده، روش تدریس متناسب با هدف و مفهوم مورد نظر، نکات مورد نظر در ارزشیابی تشخیصی و هم­چنین، نقطه­ی شروع تدریس را مشخص می‌نمودم. برای تدریس هر مفهوم، از روش خاصی استفاده می‌کردم، مثلاً: برای معرفی متر و سانتی متر، روش بارش فکری و داستان گویی را به کار می بردم .

برای دانلود تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی آموزگار پنجم ابتدایی از این قسمت اقدام کنید.



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید