no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی دبیر شیمی افزایش سطح علمی بوسیله ی روش خلاقانه


پژوهش سرای فرهنگیان
مطالب ویژه

ادامه مطلب

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی دبیر شیمی افزایش سطح علمی بوسیله ی روش خلاقانه و فناوری اطلاعات
zip
نوامبر 12, 2018
۱۰,۰۰۰ تومان
۱۰,۰۰۰ تومان – خرید

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی دبیر شیمی افزایش سطح علمی بوسیله ی روش خلاقانه و فناوری اطلاعات


تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی دبیر شیمی

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی دبیر شیمی   به صورت کامل در قالب ورد و قابل ویرایش در 29 صفحه توسط بانک فایل پژوهشی معلمان طراحی و تدوین گردیده است و بسیار کامل و شامل کلیه موارد مورد نیاز در رابطه با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) می باشد. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی معلم معلم معلم شیمی  منطبق با آیین نامه ها می باشد .آنچه در  تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی دبیر شیمی   مشاهده می کنیم به قرار زیر است.

عنوان طرح و ابتکار در رابطه با افزایش سطح علمی بوسیله ی روش خلاقانه و فناوری اطلاعات

مقدمه کوتاه در رابطه با افزایش سطح علمی بوسیله ی روش خلاقانه و فناوری اطلاعات

بیان مسئله و وضعیت موجود در رابطه با افزایش سطح علمی بوسیله ی روش خلاقانه و فناوری اطلاعات

جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در رابطه با افزایش سطح علمی بوسیله ی روش خلاقانه و فناوری اطلاعات

تشریح مشکل در رابطه با افزایش سطح علمی بوسیله ی روش خلاقانه و فناوری اطلاعات

طرح/ابتکار به کار گرفته شده و ویژگی های آن در رابطه با افزایش سطح علمی بوسیله ی روش خلاقانه و فناوری اطلاعات

چگونگی اجرا و نتایج حاصله در رابطه با افزایش سطح علمی بوسیله ی روش خلاقانه و فناوری اطلاعات

پیشنهادات در رابطه با افزایش سطح علمی بوسیله ی روش خلاقانه و فناوری اطلاعات

نتیجه گیری در رابطه با افزایش سطح علمی بوسیله ی روش خلاقانه و فناوری اطلاعات

راهکارها در رابطه با افزایش سطح علمی بوسیله ی روش خلاقانه و فناوری اطلاعات

منابع و ماخذ در رابطه با افزایش سطح علمی بوسیله ی روش خلاقانه و فناوری اطلاعات

راهکارهایی که در تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی دبیر شیمی   به آنها دست یافتیم :

موج فناوري اطلاعات در اشكال گوناگون آن از دهه نود قرن بيستم ميلادي، همه جهان را در برگرفته است و اين موج از طريق تلفن همراه، ماهواره، رايانه، اينترنت و …. گسترش يافته است كه چگونگي برقراري ارتباط و تعامل ميان آدميان، نحوه كار، چگونگي گذران اوقات فراغت، فرهنگ پذيري و بسياري ديگر از شئون فردي و اجتماعي آدمي را تحت تأثير قرار داده است. در حالي كه به نظر مي رسد نهاد آموزش و پرورش كم تر از ساير نهادهاي اجتماعي از اين موج – به صورت آشكار – تأثير پذيرفته است. گاردنر (Gardner) در مقاله اي مي گويد كه اگر اين امكان براي ما فراهم شود كه انسان آغاز قرن بيستم را به جامعه امروز بياوريم، او در مواجهه با جامعه بيرون از مدرسه و انطباق با آن دچار مشكل خواهد شد و نخواهد توانست با آن ارتباط برقرار كند، اما همين فرد اگر به مدرسه برود، محيط مدرسه برايش كاملاً مأنوس و مألوف خواهد بود. تخته سياه، دبیر، سخنراني، پرسش و پاسخ و امتحان، گويي همه چيز در مدرسه مانند آغاز قرن بيستم است و هيچ چيز تغيير نكرده است. اين سخن تمثيلي از مقاومت يا تأثيرناپذيري نظام آموزشي در برابر تحولات فناورانه عصر جديد است. گرچه از سه دهه پيش در جهان صنعتي در ورود نمادهاي فناوري اطلاعات مانند رايانه به مدارس يا دانشگاه ها تلاش فراوان شده است، اما به نظر گروهي از دست اندركاران تعليم و تربيت اين تلاش چندان نيك انجام نبوده است و هنوز در مدارس، شيوه هاي سنتي اقتدار خويش را حفظ كرده اند.

برای دانلود تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی دبیر شیمی   از این قسمت اقدام کنید.



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3391 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید