no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی ششم ابتدایی جذاب نمودن درس ریاضی به عنوان معضل بزرگ


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

جذاب کردن درس ریاضی : تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی ششم ابتدایی
zip
اکتبر 11, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

جذاب کردن درس ریاضی : تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی ششم ابتدایی


تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی ابتدایی : جذاب کردن درس ریاضی

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی ششم ابتدایی به صورت کامل در قالب ورد و قابل ویرایش در 26 صفحه توسط پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا طراحی و تدوین گردیده است و بسیار کامل و شامل کلیه موارد مورد نیاز در رابطه با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) می باشد. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی معلم معلم معلم ششم ابتدایی  منطبق با آیین نامه ها می باشد .آنچه در  تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی ششم ابتدایی  مشاهده می کنیم به قرار زیر است.

عنوان طرح و ابتکار در رابطه با جذاب نمودن درس ریاضی به عنوان معضل بزرگ

مقدمه کوتاه در رابطه با جذاب نمودن درس ریاضی به عنوان معضل بزرگ

بیان مسئله و وضعیت موجود در رابطه با جذاب نمودن درس ریاضی به عنوان معضل بزرگ

جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در رابطه با جذاب نمودن درس ریاضی به عنوان معضل بزرگ

تشریح مشکل در رابطه با جذاب نمودن درس ریاضی به عنوان معضل بزرگ

طرح/ابتکار به کار گرفته شده و ویژگی های آن در رابطه با جذاب نمودن درس ریاضی به عنوان معضل بزرگ

چگونگی اجرا و نتایج حاصله در رابطه با جذاب نمودن درس ریاضی به عنوان معضل بزرگ

پیشنهادات در رابطه با جذاب نمودن درس ریاضی به عنوان معضل بزرگ

نتیجه گیری در رابطه با جذاب نمودن درس ریاضی به عنوان معضل بزرگ

راهکارها در رابطه با جذاب نمودن درس ریاضی به عنوان معضل بزرگ

منابع و ماخذ در رابطه با جذاب نمودن درس ریاضی به عنوان معضل بزرگ

راهکارهایی که در تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی ششم ابتدایی  به آنها دست یافتیم :

اضطراب ریاضی و شرایط دلهره آور کلاس و امتحان ریاضی طبعاً موجب اختلال نظم و انسجام فکری و مختل شدن فرآیند پردازش اطلاعات و نقش مؤثر حافظه در دانش آموز می شود تا جایی که وی گاه بدیهیات و مسائل ابتدایی را نیز به یاد نمی آورد. به علاوه به نظر می رسد ، که فرد با اضطراب ریاضی بالا کمتر قادرند تا از حافظه 7 فعال یا ظرفیت محاسبه مرکزی خود که پردازش قطعه خبری واطلاعاتی را در هر لحظه برعهده دارد ، به نحو مطلوبی بهره گیری کند. در واقع به جای اندیشه های سازمان یافته و مربوط افکار مزاحم و نامربوط ناشی از نگرانی ها و اضطراب ها ، بخش مهمی از ظرفیت عقلانی و توانایی پردازش اطلاعات را تحت تأثیر قرار می دهند وموجبات نقصان بازدهی و ضعف عملکرد علمی را فراهم می آورند. در بررسی ارتباط بین سبک های شناختی و اضطراب هر چند کار چندانی انجام نشده است ، ولی هادفیلد ، معتقد است که اضطراب بالاتر در میان افراد میدان وابسته ، بیشتر اتفاق می افتد تا در میان گروه هایی با سبک شناختی میدان ناوابسته . در عین حال مطالعات زیادی لازم است تا بررسی شود که چگونه اضطراب ریاضی با سبک های شناختی افراد و نیز فرایند های پردازش اطلاعات علمی و استفاده از ظرفیت های عقلانی آنان در تعامل قرار می گیرد.

برای دانلود تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی ششم ابتدایی  از این قسمت اقدام کنید.



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید