no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معاون فنی ارتباط عمیق دانش آموز با معلم و پایداری یادگیری


پژوهش سرای فرهنگیان
مطالب ویژه

ادامه مطلب

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معاون فنی ارتباط عمیق دانش آموز با معلم و پایداری یادگیری
zip
نوامبر 21, 2018
۱۰,۰۰۰ تومان
۱۰,۰۰۰ تومان – خرید

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معاون فنی ارتباط عمیق دانش آموز با معلم و پایداری یادگیری


تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معاون فنی ارتباط عمیق دانش آموز با معلم و پایداری یادگیری برای شرکت  معاون فنی در جشنواره تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معاون فنی  به صورت کامل در قالب ورد و قابل ویرایش در 20 صفحه توسط بانک فایل پژوهشی معلمان طراحی و تدوین گردیده است و بسیار کامل و شامل کلیه موارد مورد نیاز در رابطه با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) می باشد. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی معلم معاون فنیمنطبق با آیین نامه ها می باشد .آنچه در  تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معاون فنی  مشاهده می کنیم به قرار زیر است.

عنوان طرح و ابتکار در رابطه با    ارتباط عمیق دانش آموز با معلم و پایداری یادگیری

مقدمه کوتاه در رابطه با    ارتباط عمیق دانش آموز با معلم و پایداری یادگیری

بیان مسئله و وضعیت موجود در رابطه با    ارتباط عمیق دانش آموز با معلم و پایداری یادگیری

جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در رابطه با    ارتباط عمیق دانش آموز با معلم و پایداری یادگیری

تشریح مشکل در رابطه با    ارتباط عمیق دانش آموز با معلم و پایداری یادگیری

طرح/ابتکار به کار گرفته شده و ویژگی های آن در رابطه با    ارتباط عمیق دانش آموز با معلم و پایداری یادگیری

چگونگی اجرا و نتایج حاصله در رابطه با    ارتباط عمیق دانش آموز با معلم و پایداری یادگیری

پیشنهادات در رابطه با    ارتباط عمیق دانش آموز با معلم و پایداری یادگیری

نتیجه گیری در رابطه با    ارتباط عمیق دانش آموز با معلم و پایداری یادگیری

راهکارها در رابطه با    ارتباط عمیق دانش آموز با معلم و پایداری یادگیری

منابع و ماخذ در رابطه با    ارتباط عمیق دانش آموز با معلم و پایداری یادگیری

راهکارهایی که در تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معاون فنی  به آنها دست یافتیم :

پیشگیری از رفتار های نامطلوب دانش آموزان در کلاس.

زیرا پیشگیری بهتر و آسان تر از درمان است. برای این کار معلم باید مسائلی را که موجب قطع توجه و ارتباط آموزشی در کلاس می شود شناخته و آنها را خنثی نماید. کاوینگتون (1999) در رابطه با این کار، نکات زیر را توصیه می کند:

1- در بعضی مواقع با عوامل بی نظمی کلاس باید به طور انفرادی ارتباط برقرار کرده و از دلایل آنمطلع شوید.

2- رفتارها و فعالیت های برهم زننده نظم را مشخص و آن را به صورت قوانین در کلاس مطرح کنید. مثلا: کثیف کردن دیوار ها قدغن است.

3- منتظر برخی رفتار های غیر قابل پیش بینی باشید و میزان توانایی برخورد خود را با آنها بسنجید.

برای دانلود تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معاون فنی  از این قسمت اقدام کنید.



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3391 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید