no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

تجربیات سنجش و ارزشیابی دبیر فیزیک تسهیل درک مفاهیم فیزیک برای دانش آموزان


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

تجربیات سنجش و ارزشیابی دبیر فیزیک تسهیل درک مفاهیم فیزیک برای دانش آموزان
zip
نوامبر 9, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

تجربیات سنجش و ارزشیابی دبیر فیزیک تسهیل درک مفاهیم فیزیک برای دانش آموزان


تجربیات سنجش و ارزشیابی دبیر فیزیک

تجربیات سنجش و ارزشیابی دبیر فیزیک به صورت کامل در قالب ورد و قابل ویرایش در 24 صفحه توسط پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا طراحی و تدوین گردیده است و بسیار کامل و شامل کلیه موارد مورد نیاز در رابطه با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) می باشد. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی معلم فیزیک منطبق با آیین نامه ها می باشد .آنچه در  تجربیات سنجش و ارزشیابی دبیر فیزیک مشاهده می کنیم به قرار زیر است.

عنوان طرح و ابتکار در رابطه با تسهیل درک مفاهیم فیزیک برای دانش آموزان

مقدمه کوتاه در رابطه با تسهیل درک مفاهیم فیزیک برای دانش آموزان

بیان مسئله و وضعیت موجود در رابطه با تسهیل درک مفاهیم فیزیک برای دانش آموزان

جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در رابطه با تسهیل درک مفاهیم فیزیک برای دانش آموزان

تشریح مشکل در رابطه با تسهیل درک مفاهیم فیزیک برای دانش آموزان

طرح/ابتکار به کار گرفته شده و ویژگی های آن در رابطه با تسهیل درک مفاهیم فیزیک برای دانش آموزان

چگونگی اجرا و نتایج حاصله در رابطه با تسهیل درک مفاهیم فیزیک برای دانش آموزان

پیشنهادات در رابطه با تسهیل درک مفاهیم فیزیک برای دانش آموزان

نتیجه گیری در رابطه با تسهیل درک مفاهیم فیزیک برای دانش آموزان

راهکارها در رابطه با تسهیل درک مفاهیم فیزیک برای دانش آموزان

منابع و ماخذ در رابطه با تسهیل درک مفاهیم فیزیک برای دانش آموزان

راهکارهایی که در تجربیات سنجش و ارزشیابی دبیر فیزیک به آنها دست یافتیم :

1)       باید جایگاه فیزیک در دروس دوره متوسطه مشخص و معین شود.

2)       ساعات تدریس فیزیک با موضوعات مطرح شده سازگاری ندارد و به جای پرداختن به مغز به پوسته ای می رسیم غیر جذاب، مشکل و غیر قابل فهم . باید ساعات تدریس فیزیک افزایش یابد.

3)       باید همکاران فرصت کنند مطالب را همراه با آزمایش آموزش دهند و باید فرصت کافی برای درک مطالب بوجود آید.

4)       باید دوره های ضمن خدمت به طور مداوم و مستمر برگزار شود، پیشنهاد می شود که کلینیک دائمی برای پاسخ گویی به سوالات دبیران در ادارات کل وجود داشته باشد.

5)       دوره های ضمن خدمت باید روی روش آموزش فیزیک تأکید کند نه صرفا آموزش فیزیک.

برای دانلود تجربیات سنجش و ارزشیابی دبیر فیزیک از این قسمت اقدام کنید.



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید