no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

تجربیات سنجش و ارزشیابی مشاور حل مشکل اخلاقی و رفتاری دانش آموز به کمک ابتکارات خلاقانه


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

تجربیات سنجش و ارزشیابی مشاور حل مشکل اخلاقی و رفتاری دانش آموز به کمک ابتکارات خلاقانه
zip
نوامبر 10, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

تجربیات سنجش و ارزشیابی مشاور حل مشکل اخلاقی و رفتاری دانش آموز به کمک ابتکارات خلاقانه


تجربیات مشاور مدرسه

تجربیات سنجش و ارزشیابی مشاور مدرسه  به صورت کامل در قالب ورد و قابل ویرایش در 30 صفحه توسط پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا طراحی و تدوین گردیده است و بسیار کامل و شامل کلیه موارد مورد نیاز در رابطه با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) می باشد. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی معلم مشاورمنطبق با آیین نامه ها می باشد .آنچه در  تجربیات سنجش و ارزشیابی مشاور  مشاهده می کنیم به قرار زیر است.

عنوان طرح و ابتکار در رابطه با   حل مشکل اخلاقی و رفتاری دانش آموز به کمک ابتکارات خلاقانه

مقدمه کوتاه در رابطه با   حل مشکل اخلاقی و رفتاری دانش آموز به کمک ابتکارات خلاقانه

بیان مسئله و وضعیت موجود در رابطه با   حل مشکل اخلاقی و رفتاری دانش آموز به کمک ابتکارات خلاقانه

جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در رابطه با   حل مشکل اخلاقی و رفتاری دانش آموز به کمک ابتکارات خلاقانه

تشریح مشکل در رابطه با   حل مشکل اخلاقی و رفتاری دانش آموز به کمک ابتکارات خلاقانه

طرح/ابتکار به کار گرفته شده و ویژگی های آن در رابطه با   حل مشکل اخلاقی و رفتاری دانش آموز به کمک ابتکارات خلاقانه

چگونگی اجرا و نتایج حاصله در رابطه با   حل مشکل اخلاقی و رفتاری دانش آموز به کمک ابتکارات خلاقانه

پیشنهادات در رابطه با   حل مشکل اخلاقی و رفتاری دانش آموز به کمک ابتکارات خلاقانه

نتیجه گیری در رابطه با   حل مشکل اخلاقی و رفتاری دانش آموز به کمک ابتکارات خلاقانه

راهکارها در رابطه با   حل مشکل اخلاقی و رفتاری دانش آموز به کمک ابتکارات خلاقانه

منابع و ماخذ در رابطه با   حل مشکل اخلاقی و رفتاری دانش آموز به کمک ابتکارات خلاقانه

راهکارهایی که در تجربیات سنجش و ارزشیابی مشاور  به آنها دست یافتیم :

1- تقلیل روش‌های دارای مخاطب عام و بهره‌گیری از ارتباطات چهره به چهره با دانش‌آموزان

2- توجه به روش‌های غیر مستقیم در ارسال پیام برای دانش‌آموز؛ مثل نگاه – رفتار و دیگر روش‌های غیر گفتاری

3- بهره‌گیری از ظرفیت و توانمندی و انرژی دانش‌آموزان برای پیش‌برد دسته‌جمعی کارهای کلاس و درس

4- تشکیل گروه‌های مباحثه‌ی درسی و رعایت ملاحظات تربیتی در تعیین ترکیب این گروه‌های و بهره‌گیری از ارشد‌های مقبول دانش‌آموزان برای ورزش فکری و استدلالی

برای دانلود تجربیات سنجش و ارزشیابی مشاور  از این قسمت اقدام کنید.



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید