no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

طراحی آموزشی بخوانیم و بنویسیم پایه پنجم ابتدایی برای جشنواره معماری نوین تدریس


پژوهش سرای فرهنگیان
مطالب ویژه

ادامه مطلب

طراحی آموزشی بخوانیم و بنویسیم پایه پنجم ابتدایی برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع کتاب های مرجع
zip
نوامبر 6, 2017
۱۰,۰۰۰ تومان
۱۰,۰۰۰ تومان – خرید

طراحی آموزشی بخوانیم و بنویسیم پایه پنجم ابتدایی برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع کتاب های مرجع


طراحی آموزشی بخوانیم و بنویسیم پایه پنجم ابتدایی برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع کتاب های مرجع

طراحی آموزشی بخوانیم و بنویسیم پایه پنجم ابتدایی برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع کتاب های مرجع با فرمت ورد و قابل ویرایش در  24  صفحه

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت معماری نوین تدریس بر اساس طراحی آموزشی  را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم طراحی آموزشی بخوانیم و بنویسیم پایه پنجم ابتدایی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش در رابطه با طراحی آموزشی می داند.

تیترهایی که در این طراحی آموزشی بخوانیم و بنویسیم پایه پنجم ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

  1. عنوان : کتاب های مرجع
  2. مقدمه درباره کتاب های مرجع
  3. معرفی فضای فیزیکی درباره مکان اجرای طراحی آموزشی با موضوع کتاب های مرجع
  4. زمانبندی درس کتاب های مرجع
  5. برنامه ریزی برای تدریس کتاب های مرجع
  6. مشخصات کلی درس کتاب های مرجع
  7. روش های تدریس کتاب های مرجع
  8. جدول هدف گذاری بر اساس سند ملی درس کتاب های مرجع  
  9. طراحی آموزشی درس بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده کتاب های مرجع
  10. یک دوره طراحی آموزشی کتاب های مرجع
  11. برنامه ریزی طراحی آموزشی درس کتاب های مرجع
  12. اهداف کلی کتاب های مرجع
  13. هدف طراحی آموزشی کتاب های مرجع
  14. حیطه عاطفی کتاب های مرجع
  15. ویژگی های طرح درس ( سناریو ) کتاب های مرجع
  16. زمان بندي نحوه اجرا کتاب های مرجع
  17. چالش های فرا روی و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها کتاب های مرجع
  18. طرح درس کتاب های مرجع

مهمترین فایده این طراحی آموزشی بخوانیم و بنویسیم پایه پنجم ابتدایی  بر اساس طراحی آموزشی در رابطه با تدریس کتاب های مرجع به قرار زیر است :

  • اندیشه و تفکر قبل از عمل و اجرا در رابطه با تدریس کتاب های مرجع
  • نظم و ترتیب هنگام اجرا در رابطه با تدریس کتاب های مرجع
  • داشتن تدریس برنامه ریزی شده و پرهیز از سطحی نگری به مسأله مهم یاددهی-یادگیری در رابطه با تدریس کتاب های مرجع
  • پیش بینی و مکتوب کردن آن چه که قرار است هنگام اجرا بکار گرفته شود برای مقابله با فراموشی و دستپاچگی هنگام تدریس در رابطه با تدریس کتاب های مرجع
  • افزایش آمادگی بیشتر برای تدریس در رابطه با تدریس کتاب های مرجع
  • پیش بینی رفتار ورودی فراگیران و آموخته های قبلی آنان در رابطه با تدریس کتاب های مرجع
  • پیش بینی و اندیشه برای اتخاذ مناسب ترین روش در انتقال بهتر مفاهیم مورد نظر در رابطه با تدریس کتاب های مرجع
  • افزایش اعتماد به نفس معلم به ویژه برای افراد کم سابقه و دارای اضطراب در رابطه با تدریس کتاب های مرجع

برای دانلود طراحی آموزشی بخوانیم و بنویسیم پایه پنجم ابتدایی  برای جشنواره معماری نوین تدریس درس حاضر  از لینک خرید استفاده نمایید.



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3391 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید