no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

طراحی آموزشی درس ریاضی پایه چهارم برای جشنواره معماری نوین تدریس


پژوهش سرای فرهنگیان
مطالب ویژه

ادامه مطلب

طراحی آموزشی درس ریاضی پایه چهارم برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع تقسیم های غیر اساسی با باقیمانده
zip
اکتبر 27, 2017
۱۰,۰۰۰ تومان
۱۰,۰۰۰ تومان – خرید

طراحی آموزشی درس ریاضی پایه چهارم برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع تقسیم های غیر اساسی با باقیمانده


طراحی آموزشی درس ریاضی پایه چهارم

طراحی آموزشی درس ریاضی پایه چهارم  بر اساس طراحی آموزشی درس ریاضی با موضوع تقسیم های غیر اساسی با باقیمانده با فرمت ورد و قابل ویرایش در  33 صفحه

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت معماری نوین تدریس بر اساس طراحی آموزشی  را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم طراحی آموزشی درس ریاضی پایه چهارم برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع تقسیم های غیر اساسی با باقیمانده را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش در رابطه با طراحی آموزشی می داند.

تیترهایی که در این طراحی آموزشی درس ریاضی پایه چهارم بر اساس طراحی آموزشی  برای جشنواره معماری نوین تدریس وجود دارد شامل موارد زیر است:

  1. عنوان : تقسیم های غیر اساسی با باقیمانده
  2. مقدمه درباره تقسیم های غیر اساسی با باقیمانده
  3. معرفی فضای فیزیکی درباره مکان اجرای طراحی آموزشی با موضوع تقسیم های غیر اساسی با باقیمانده
  4. زمانبندی درس تقسیم های غیر اساسی با باقیمانده
  5. برنامه ریزی برای تدریس تقسیم های غیر اساسی با باقیمانده
  6. مشخصات کلی درس تقسیم های غیر اساسی با باقیمانده
  7. روش های تدریس تقسیم های غیر اساسی با باقیمانده
  8. جدول هدف گذاری بر اساس سند ملی درس تقسیم های غیر اساسی با باقیمانده  
  9. طراحی آموزشی درس بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده تقسیم های غیر اساسی با باقیمانده
  10. یک دوره طراحی آموزشی تقسیم های غیر اساسی با باقیمانده
  11. برنامه ریزی طراحی آموزشی درس تقسیم های غیر اساسی با باقیمانده
  12. اهداف کلی تقسیم های غیر اساسی با باقیمانده
  13. هدف طراحی آموزشی تقسیم های غیر اساسی با باقیمانده
  14. حیطه عاطفی تقسیم های غیر اساسی با باقیمانده
  15. ویژگی های طرح درس ( سناریو ) تقسیم های غیر اساسی با باقیمانده
  16. زمان بندي نحوه اجرا تقسیم های غیر اساسی با باقیمانده
  17. چالش های فرا روی و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها تقسیم های غیر اساسی با باقیمانده
  18. طرح درس تقسیم های غیر اساسی با باقیمانده

مهمترین فایده این طراحی آموزشی درس ریاضی پایه چهارم بر اساس طراحی آموزشی در رابطه با تدریس تقسیم های غیر اساسی با باقیمانده به قرار زیر است :

  • اندیشه و تفکر قبل از عمل و اجرا در رابطه با تدریس تقسیم های غیر اساسی با باقیمانده
  • نظم و ترتیب هنگام اجرا در رابطه با تدریس تقسیم های غیر اساسی با باقیمانده
  • داشتن تدریس برنامه ریزی شده و پرهیز از سطحی نگری به مسأله مهم یاددهی-یادگیری در رابطه با تدریس تقسیم های غیر اساسی با باقیمانده
  • پیش بینی و مکتوب کردن آن چه که قرار است هنگام اجرا بکار گرفته شود برای مقابله با فراموشی و دستپاچگی هنگام تدریس در رابطه با تدریس تقسیم های غیر اساسی با باقیمانده
  • افزایش آمادگی بیشتر برای تدریس در رابطه با تدریس تقسیم های غیر اساسی با باقیمانده
  • پیش بینی رفتار ورودی فراگیران و آموخته های قبلی آنان در رابطه با تدریس تقسیم های غیر اساسی با باقیمانده
  • پیش بینی و اندیشه برای اتخاذ مناسب ترین روش در انتقال بهتر مفاهیم مورد نظر در رابطه با تدریس تقسیم های غیر اساسی با باقیمانده
  • افزایش اعتماد به نفس معلم به ویژه برای افراد کم سابقه و دارای اضطراب در رابطه با تدریس تقسیم های غیر اساسی با باقیمانده

برای دانلود طراحی آموزشی درس ریاضی پایه چهارم برای جشنواره معماری نوین تدریس درس حاضر  از لینک خرید استفاده نمایید.



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3393 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید