no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

طراحی آموزشی درس ریاضی کلاس چهارم برای جشنواره معماری نوین تدریس


پژوهش سرای فرهنگیان
مطالب ویژه

ادامه مطلب

طراحی آموزشی درس ریاضی کلاس چهارم برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
نوامبر 26, 2019
۱۰,۰۰۰ تومان
۱۰,۰۰۰ تومان – خرید

طراحی آموزشی درس ریاضی کلاس چهارم برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر


طراحی آموزشی درس ریاضی کلاس چهارم  بر اساس طراحی آموزشی درس ریاضی با موضوع ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر

طراحی آموزشی درس ریاضی کلاس چهارم  بر اساس طراحی آموزشی درس ریاضی با موضوع ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر با فرمت ورد و قابل ویرایش در 34  صفحه

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت معماری نوین تدریس بر اساس طراحی آموزشی  را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم طراحی آموزشی درس ریاضی کلاس چهارم برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش در رابطه با طراحی آموزشی می داند.

تیترهایی که در این طراحی آموزشی درس ریاضی کلاس چهارم بر اساس طراحی آموزشی  برای جشنواره معماری نوین تدریس وجود دارد شامل موارد زیر است:

  1. عنوان : ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر
  2. مقدمه درباره ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر
  3. معرفی فضای فیزیکی درباره مکان اجرای طراحی آموزشی با موضوع ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر
  4. زمانبندی درس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر
  5. برنامه ریزی برای تدریس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر
  6. مشخصات کلی درس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر
  7. روش های تدریس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر
  8. جدول هدف گذاری بر اساس سند ملی درس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر  
  9. طراحی آموزشی درس بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر
  10. یک دوره طراحی آموزشی ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر
  11. برنامه ریزی طراحی آموزشی درس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر
  12. اهداف کلی ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر
  13. هدف طراحی آموزشی ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر
  14. حیطه عاطفی ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر
  15. ویژگی های طرح درس ( سناریو ) ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر
  16. زمان بندي نحوه اجرا ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر
  17. چالش های فرا روی و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر
  18. طرح درس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر

مهمترین فایده این طراحی آموزشی درس ریاضی کلاس چهارم بر اساس طراحی آموزشی در رابطه با تدریس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر به قرار زیر است :

  • اندیشه و تفکر قبل از عمل و اجرا در رابطه با تدریس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر
  • نظم و ترتیب هنگام اجرا در رابطه با تدریس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر
  • داشتن تدریس برنامه ریزی شده و پرهیز از سطحی نگری به مسأله مهم یاددهی-یادگیری در رابطه با تدریس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر
  • پیش بینی و مکتوب کردن آن چه که قرار است هنگام اجرا بکار گرفته شود برای مقابله با فراموشی و دستپاچگی هنگام تدریس در رابطه با تدریس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر
  • افزایش آمادگی بیشتر برای تدریس در رابطه با تدریس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر
  • پیش بینی رفتار ورودی فراگیران و آموخته های قبلی آنان در رابطه با تدریس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر
  • پیش بینی و اندیشه برای اتخاذ مناسب ترین روش در انتقال بهتر مفاهیم مورد نظر در رابطه با تدریس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر
  • افزایش اعتماد به نفس معلم به ویژه برای افراد کم سابقه و دارای اضطراب در رابطه با تدریس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر

برای دانلود طراحی آموزشی درس ریاضی کلاس چهارم برای جشنواره معماری نوین تدریس درس حاضر  از لینک خرید استفاده نمایید.



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3391 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید