no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

طراحی آموزشی درس علوم پایه پنجم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس


پژوهش سرای فرهنگیان
مطالب ویژه

ادامه مطلب

طراحی آموزشی درس علوم پایه پنجم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع باکتری ها
zip
نوامبر 6, 2017
۱۰,۰۰۰ تومان
۱۰,۰۰۰ تومان – خرید

طراحی آموزشی درس علوم پایه پنجم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع باکتری ها


طراحی آموزشی درس علوم پایه پنجم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع باکتری ها

طراحی آموزشی درس علوم پایه پنجم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع باکتری ها با فرمت ورد و قابل ویرایش در  26 صفحه

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت معماری نوین تدریس بر اساس طراحی آموزشی  را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم طراحی آموزشی درس علوم پایه پنجم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع باکتری ها را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش در رابطه با طراحی آموزشی می داند.

تیترهایی که در این طراحی آموزشی درس علوم پایه پنجم دبستان بر اساس طراحی آموزشی  برای جشنواره معماری نوین تدریس وجود دارد شامل موارد زیر است:

  1. عنوان : باکتری ها
  2. مقدمه درباره باکتری ها
  3. معرفی فضای فیزیکی درباره مکان اجرای طراحی آموزشی با موضوع باکتری ها
  4. زمانبندی درس باکتری ها
  5. برنامه ریزی برای تدریس باکتری ها
  6. مشخصات کلی درس باکتری ها
  7. روش های تدریس باکتری ها
  8. جدول هدف گذاری بر اساس سند ملی درس باکتری ها  
  9. طراحی آموزشی درس بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده باکتری ها
  10. یک دوره طراحی آموزشی باکتری ها
  11. برنامه ریزی طراحی آموزشی درس باکتری ها
  12. اهداف کلی باکتری ها
  13. هدف طراحی آموزشی باکتری ها
  14. حیطه عاطفی باکتری ها
  15. ویژگی های طرح درس ( سناریو ) باکتری ها
  16. زمان بندي نحوه اجرا باکتری ها
  17. چالش های فرا روی و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها باکتری ها
  18. طرح درس باکتری ها

مهمترین فایده این طراحی آموزشی درس علوم پایه پنجم دبستان بر اساس طراحی آموزشی در رابطه با تدریس باکتری ها به قرار زیر است :

  • اندیشه و تفکر قبل از عمل و اجرا در رابطه با تدریس باکتری ها
  • نظم و ترتیب هنگام اجرا در رابطه با تدریس باکتری ها
  • داشتن تدریس برنامه ریزی شده و پرهیز از سطحی نگری به مسأله مهم یاددهی-یادگیری در رابطه با تدریس باکتری ها
  • پیش بینی و مکتوب کردن آن چه که قرار است هنگام اجرا بکار گرفته شود برای مقابله با فراموشی و دستپاچگی هنگام تدریس در رابطه با تدریس باکتری ها
  • افزایش آمادگی بیشتر برای تدریس در رابطه با تدریس باکتری ها
  • پیش بینی رفتار ورودی فراگیران و آموخته های قبلی آنان در رابطه با تدریس باکتری ها
  • پیش بینی و اندیشه برای اتخاذ مناسب ترین روش در انتقال بهتر مفاهیم مورد نظر در رابطه با تدریس باکتری ها
  • افزایش اعتماد به نفس معلم به ویژه برای افراد کم سابقه و دارای اضطراب در رابطه با تدریس باکتری ها

برای دانلود طراحی آموزشی درس علوم پایه پنجم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس درس حاضر  از لینک خرید استفاده نمایید.



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3393 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید