no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

طراحی آموزشی درس قرآن کلاس سوم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس


پژوهش سرای فرهنگیان
مطالب ویژه

ادامه مطلب

طراحی آموزشی درس قرآن کلاس سوم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع تمرین با تشدید
zip
اکتبر 26, 2017
۱۰,۰۰۰ تومان
۱۰,۰۰۰ تومان – خرید

طراحی آموزشی درس قرآن کلاس سوم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع تمرین با تشدید


طراحی آموزشی درس قرآن کلاس سوم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع تمرین با تشدید

طراحی آموزشی درس قرآن کلاس سوم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع تمرین با تشدید با فرمت ورد و قابل ویرایش در  31 صفحه

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت معماری نوین تدریس بر اساس طراحی آموزشی  را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم طراحی آموزشی درس قرآن کلاس سوم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع تمرین با تشدید را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش در رابطه با طراحی آموزشی می داند.

تیترهایی که در این طراحی آموزشی درس قرآن کلاس سوم دبستان بر اساس طراحی آموزشی  برای جشنواره معماری نوین تدریس وجود دارد شامل موارد زیر است:

  1. عنوان : تمرین با تشدید
  2. مقدمه درباره تمرین با تشدید
  3. معرفی فضای فیزیکی درباره مکان اجرای طراحی آموزشی با موضوع تمرین با تشدید
  4. زمانبندی درس تمرین با تشدید
  5. برنامه ریزی برای تدریس تمرین با تشدید
  6. مشخصات کلی درس تمرین با تشدید
  7. روش های تدریس تمرین با تشدید
  8. جدول هدف گذاری بر اساس سند ملی درس تمرین با تشدید  
  9. طراحی آموزشی درس بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده تمرین با تشدید
  10. یک دوره طراحی آموزشی تمرین با تشدید
  11. برنامه ریزی طراحی آموزشی درس تمرین با تشدید
  12. اهداف کلی تمرین با تشدید
  13. هدف طراحی آموزشی تمرین با تشدید
  14. حیطه عاطفی تمرین با تشدید
  15. ویژگی های طرح درس ( سناریو ) تمرین با تشدید
  16. زمان بندي نحوه اجرا تمرین با تشدید
  17. چالش های فرا روی و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها تمرین با تشدید
  18. طرح درس تمرین با تشدید

مهمترین فایده این طراحی آموزشی درس قرآن کلاس سوم دبستان بر اساس طراحی آموزشی در رابطه با تدریس تمرین با تشدید به قرار زیر است :

  • اندیشه و تفکر قبل از عمل و اجرا در رابطه با تدریس تمرین با تشدید
  • نظم و ترتیب هنگام اجرا در رابطه با تدریس تمرین با تشدید
  • داشتن تدریس برنامه ریزی شده و پرهیز از سطحی نگری به مسأله مهم یاددهی-یادگیری در رابطه با تدریس تمرین با تشدید
  • پیش بینی و مکتوب کردن آن چه که قرار است هنگام اجرا بکار گرفته شود برای مقابله با فراموشی و دستپاچگی هنگام تدریس در رابطه با تدریس تمرین با تشدید
  • افزایش آمادگی بیشتر برای تدریس در رابطه با تدریس تمرین با تشدید
  • پیش بینی رفتار ورودی فراگیران و آموخته های قبلی آنان در رابطه با تدریس تمرین با تشدید
  • پیش بینی و اندیشه برای اتخاذ مناسب ترین روش در انتقال بهتر مفاهیم مورد نظر در رابطه با تدریس تمرین با تشدید
  • افزایش اعتماد به نفس معلم به ویژه برای افراد کم سابقه و دارای اضطراب در رابطه با تدریس تمرین با تشدید

برای دانلود طراحی آموزشی درس قرآن کلاس سوم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس درس حاضر  از لینک خرید استفاده نمایید.



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3391 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید