no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

طراحی آموزشی ریاضی کلاس اول دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس


پژوهش سرای فرهنگیان
مطالب ویژه

ادامه مطلب

طراحی آموزشی ریاضی کلاس اول دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع تدریس عدد 8
zip
اکتبر 23, 2017
۱۰,۰۰۰ تومان
۱۰,۰۰۰ تومان – خرید

طراحی آموزشی ریاضی کلاس اول دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع تدریس عدد 8


طراحی آموزشی ریاضی کلاس اول دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع تدریس عدد 8

طراحی آموزشی ریاضی کلاس اول دبستان  برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع تدریس عدد 8 با فرمت ورد و قابل ویرایش در   صفحه

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت معماری نوین تدریس بر اساس طراحی آموزشی  را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم طراحی آموزشی ریاضی کلاس اول دبستان  برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع تدریس عدد 8 را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش در رابطه با طراحی آموزشی می داند.

تیترهایی که در این طراحی آموزشی ریاضی کلاس اول دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس وجود دارد شامل موارد زیر است:

  1. عنوان : تدریس عدد 8
  2. مقدمه درباره تدریس عدد 8
  3. معرفی فضای فیزیکی درباره مکان اجرای طراحی آموزشی با موضوع تدریس عدد 8
  4. زمانبندی درس تدریس عدد 8
  5. برنامه ریزی برای تدریس تدریس عدد 8
  6. مشخصات کلی درس تدریس عدد 8
  7. روش های تدریس تدریس عدد 8
  8. جدول هدف گذاری بر اساس سند ملی درس تدریس عدد 8  
  9. طراحی آموزشی درس بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده تدریس عدد 8
  10. یک دوره طراحی آموزشی تدریس عدد 8
  11. برنامه ریزی طراحی آموزشی درس تدریس عدد 8
  12. اهداف کلی تدریس عدد 8
  13. هدف طراحی آموزشی تدریس عدد 8
  14. حیطه عاطفی تدریس عدد 8
  15. ویژگی های طرح درس ( سناریو ) تدریس عدد 8
  16. زمان بندي نحوه اجرا تدریس عدد 8
  17. چالش های فرا روی و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها تدریس عدد 8
  18. طرح درس تدریس عدد 8

مهمترین فایده این طراحی آموزشی ریاضی کلاس اول دبستان در رابطه با تدریس تدریس عدد 8 به قرار زیر است :

  • اندیشه و تفکر قبل از عمل و اجرا در رابطه با تدریس تدریس عدد 8
  • نظم و ترتیب هنگام اجرا در رابطه با تدریس تدریس عدد 8
  • داشتن تدریس برنامه ریزی شده و پرهیز از سطحی نگری به مسأله مهم یاددهی-یادگیری در رابطه با تدریس تدریس عدد 8
  • پیش بینی و مکتوب کردن آن چه که قرار است هنگام اجرا بکار گرفته شود برای مقابله با فراموشی و دستپاچگی هنگام تدریس در رابطه با تدریس تدریس عدد 8
  • افزایش آمادگی بیشتر برای تدریس در رابطه با تدریس تدریس عدد 8
  • پیش بینی رفتار ورودی فراگیران و آموخته های قبلی آنان در رابطه با تدریس تدریس عدد 8
  • پیش بینی و اندیشه برای اتخاذ مناسب ترین روش در انتقال بهتر مفاهیم مورد نظر در رابطه با تدریس تدریس عدد 8
  • افزایش اعتماد به نفس معلم به ویژه برای افراد کم سابقه و دارای اضطراب در رابطه با تدریس تدریس عدد 8

برای دانلود طراحی آموزشی ریاضی کلاس اول دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس درس حاضر  از لینک خرید استفاده نمایید.



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3391 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید