no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

طراحی آموزشی کلاس چهارم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس درس بخوانیم و بنویسیم


پژوهش سرای فرهنگیان
مطالب ویژه

ادامه مطلب

طراحی آموزشی کلاس چهارم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس درس بخوانیم و بنویسیم با موضوع باغچه اطفال
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
می 25, 2019
۱۰,۰۰۰ تومان
۱۰,۰۰۰ تومان – خرید

طراحی آموزشی کلاس چهارم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس درس بخوانیم و بنویسیم با موضوع باغچه اطفال


 طراحی آموزشی کلاس چهارم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس درس بخوانیم و بنویسیم با موضوع باغچه اطفال

 طراحی آموزشی کلاس چهارم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس درس بخوانیم و بنویسیم با موضوع باغچه اطفال با فرمت ورد و قابل ویرایش در 36  صفحه

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت معماری نوین تدریس بر اساس طراحی آموزشی  را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم طراحی آموزشی کلاس چهارم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع باغچه اطفال را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش در رابطه با طراحی آموزشی می داند.

تیترهایی که در این طراحی آموزشی پایه چهارم دبستان بر اساس طراحی آموزشی  برای جشنواره معماری نوین تدریس وجود دارد شامل موارد زیر است:

  1. عنوان : باغچه اطفال
  2. مقدمه درباره باغچه اطفال
  3. معرفی فضای فیزیکی درباره مکان اجرای طراحی آموزشی با موضوع باغچه اطفال
  4. زمانبندی درس باغچه اطفال
  5. برنامه ریزی برای تدریس باغچه اطفال
  6. مشخصات کلی درس باغچه اطفال
  7. روش های تدریس باغچه اطفال
  8. جدول هدف گذاری بر اساس سند ملی درس باغچه اطفال  
  9. طراحی آموزشی درس بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده باغچه اطفال
  10. یک دوره طراحی آموزشی باغچه اطفال
  11. برنامه ریزی طراحی آموزشی درس باغچه اطفال
  12. اهداف کلی باغچه اطفال
  13. هدف طراحی آموزشی باغچه اطفال
  14. حیطه عاطفی باغچه اطفال
  15. ویژگی های طرح درس ( سناریو ) باغچه اطفال
  16. زمان بندي نحوه اجرا باغچه اطفال
  17. چالش های فرا روی و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها باغچه اطفال
  18. طرح درس باغچه اطفال

مهمترین فایده این طراحی آموزشی پایه چهارم دبستان بر اساس طراحی آموزشی در رابطه با تدریس باغچه اطفال به قرار زیر است :

  • اندیشه و تفکر قبل از عمل و اجرا در رابطه با تدریس باغچه اطفال
  • نظم و ترتیب هنگام اجرا در رابطه با تدریس باغچه اطفال
  • داشتن تدریس برنامه ریزی شده و پرهیز از سطحی نگری به مسأله مهم یاددهی-یادگیری در رابطه با تدریس باغچه اطفال
  • پیش بینی و مکتوب کردن آن چه که قرار است هنگام اجرا بکار گرفته شود برای مقابله با فراموشی و دستپاچگی هنگام تدریس در رابطه با تدریس باغچه اطفال
  • افزایش آمادگی بیشتر برای تدریس در رابطه با تدریس باغچه اطفال
  • پیش بینی رفتار ورودی فراگیران و آموخته های قبلی آنان در رابطه با تدریس باغچه اطفال
  • پیش بینی و اندیشه برای اتخاذ مناسب ترین روش در انتقال بهتر مفاهیم مورد نظر در رابطه با تدریس باغچه اطفال
  • افزایش اعتماد به نفس معلم به ویژه برای افراد کم سابقه و دارای اضطراب در رابطه با تدریس باغچه اطفال

برای دانلود طراحی آموزشی کلاس چهارم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس درس حاضر  از لینک خرید استفاده نمایید.



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3391 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید