no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

معماری نوین تدریس کلاس اول دبستان بر اساس طراحی آموزشی درس ریاضی


پژوهش سرای فرهنگیان
مطالب ویژه

ادامه مطلب

معماری نوین تدریس کلاس اول دبستان بر اساس طراحی آموزشی درس ریاضی با موضوع خط باز و بسته
zip
اکتبر 23, 2017
۱۰,۰۰۰ تومان
۱۰,۰۰۰ تومان – خرید

معماری نوین تدریس کلاس اول دبستان بر اساس طراحی آموزشی درس ریاضی با موضوع خط باز و بسته


معماری نوین تدریس کلاس اول دبستان بر اساس طراحی آموزشی درس ریاضی با موضوع خط باز و بسته

معماری نوین تدریس کلاس اول دبستان بر اساس طراحی آموزشی درس ریاضی با موضوع خط باز و بسته با موضوع خط باز و بسته با فرمت ورد و قابل ویرایش در  35 صفحه

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت معماری نوین تدریس بر اساس طراحی آموزشی  را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم معماری نوین تدریس کلاس اول دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع خط باز و بسته را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش در رابطه با طراحی آموزشی می داند.

تیترهایی که در این معماری نوین تدریس کلاس اول دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس وجود دارد شامل موارد زیر است:

  1. عنوان : خط باز و بسته
  2. مقدمه درباره خط باز و بسته
  3. معرفی فضای فیزیکی درباره مکان اجرای طراحی آموزشی با موضوع خط باز و بسته
  4. زمانبندی درس خط باز و بسته
  5. برنامه ریزی برای تدریس خط باز و بسته
  6. مشخصات کلی درس خط باز و بسته
  7. روش های تدریس خط باز و بسته
  8. جدول هدف گذاری بر اساس سند ملی درس خط باز و بسته  
  9. طراحی آموزشی درس بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده خط باز و بسته
  10. یک دوره طراحی آموزشی خط باز و بسته
  11. برنامه ریزی طراحی آموزشی درس خط باز و بسته
  12. اهداف کلی خط باز و بسته
  13. هدف طراحی آموزشی خط باز و بسته
  14. حیطه عاطفی خط باز و بسته
  15. ویژگی های طرح درس ( سناریو ) خط باز و بسته
  16. زمان بندي نحوه اجرا خط باز و بسته
  17. چالش های فرا روی و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها خط باز و بسته
  18. طرح درس خط باز و بسته

مهمترین فایده این معماری نوین تدریس کلاس اول دبستان در رابطه با تدریس خط باز و بسته به قرار زیر است :

  • اندیشه و تفکر قبل از عمل و اجرا در رابطه با تدریس خط باز و بسته
  • نظم و ترتیب هنگام اجرا در رابطه با تدریس خط باز و بسته
  • داشتن تدریس برنامه ریزی شده و پرهیز از سطحی نگری به مسأله مهم یاددهی-یادگیری در رابطه با تدریس خط باز و بسته
  • پیش بینی و مکتوب کردن آن چه که قرار است هنگام اجرا بکار گرفته شود برای مقابله با فراموشی و دستپاچگی هنگام تدریس در رابطه با تدریس خط باز و بسته
  • افزایش آمادگی بیشتر برای تدریس در رابطه با تدریس خط باز و بسته
  • پیش بینی رفتار ورودی فراگیران و آموخته های قبلی آنان در رابطه با تدریس خط باز و بسته
  • پیش بینی و اندیشه برای اتخاذ مناسب ترین روش در انتقال بهتر مفاهیم مورد نظر در رابطه با تدریس خط باز و بسته
  • افزایش اعتماد به نفس معلم به ویژه برای افراد کم سابقه و دارای اضطراب در رابطه با تدریس خط باز و بسته

برای دانلود معماری نوین تدریس کلاس اول دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس درس حاضر  از لینک خرید استفاده نمایید.



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3393 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید