no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

اقدام پژوهی دو زبانه ابتدایی :حل مشکلات دانش آموز دوزبانه در ادای صحیح کلمات - پژوهش سرای فرهنگیان


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه برای دانلود مقاله پرسش مهر 23 با موضوع شاخص های مدرسه خوب کلیک کنید مقطع ابتدایی و متوسطه سفارش تدوین طرح توجیهی

ادامه مطلب

اقدام پژوهی دو زبانه ابتدایی :حل مشکلات دانش آموز دوزبانه در ادای صحیح کلمات
zip
می 25, 2018
۱۰,۰۰۰ تومان
۱۰,۰۰۰ تومان – خرید

اقدام پژوهی دو زبانه ابتدایی :حل مشکلات دانش آموز دوزبانه در ادای صحیح کلمات


اقدام پژوهی دو زبانه

یک نمونه بسیار کامل و جدید اقدام پژوهی دوزبانه برای معلمان ابتدایی با موضوع چگونه توانستم مشکلات دانش آموز دو زبانه ام را در ادای صحیح کلمات،و درک موقعیت مکانی مدرسه برطرف نمایم در قالب ورد میباشد.

نمونه اقدام پژوهی دو زبانه با موضوع چگونه توانستم مشکلات دانش آموز دو زبانه ام را در ادای صحیح کلمات، نحوه برقراری ارتباط صحیح و درک موقعیت مکانی مدرسه برطرف نمایم

افت تحصیلی به نو به ی خود به احساس حقارت. نا امیدی. بی انگیزگی ودلسرد ی می انجامد. همین ناسازگاری های عاطفی در مراحل بعد مجددأ موجب افزایش وادامه افت تحصیلی خواهد شد. طبق تحقیقاتی كه انجام شده پیشرقت تحصیلی دوزبانه ها را بیش دانش آموزان یك زبانه ارزشیابی كرده است. امكان دارد دو زبانگی به تضعیف ارتباط بین معلم وشاگرد منجر شود ونه تنها شاگرد بلكه معلم را هم در ناراحتی وشرایط دشواری قرار دهد.

دانش آموز دوزبانه

دانش آموزان دوزبانه دوره ی ابتدایی، مخصوصاَ  در پایه های اول و دوم ، به سبب پایین تربودن مرحله ی رشد ونداشتن تجربه ومفهوم سازه های ساده تر وضعیف تر، ممكن است بیش از سایرین درس معلم را درك نكند.

سرفصل های اقدام پژوهی دوزبانه ابتدایی

تیترهایی که در این نمونه اقدام پژوهی دو زبانه وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  دو زبانه

پیشگفتار در رابطه با  دو زبانه 

مقدمه  موضوع در رابطه با دو زبانه 

شناسایی مسئله در رابطه با  دو زبانه 

توصیف وضع موجود

اینجانب ….. مدت …. سال است که در آموزش و پرورش مشغول به خدمت می باشم و هم اکنون در آموزشگاه …. در پایه … تدریس می کنم. در آموزشگاه فوق در کلاسم با دانش آموزی به نام زینب برخورد نمودم که مشکلات زیادی داشت ، من جمله : نشناختن رنگ ها، گویش محلی،آشنایی نداشتن با محیط مدرسه ،آشنایی نداشتن با جزئیات ریز آموزشگاه-حتی با دفتر آموزشگاه و همکاران نیز آشنایی نداشت به دفتر می گفت : حونه به همکاران می گفت : زنیا . موقع حضور یافتن همکاران در دفتر می گفت : زنیا د حونه چی مکنن؟ به بوفه آموزشگاه می گفت: دکو-می گفت زنیا شیک مکنن میان د ای حونه چی بنن؟ و مشکلات بسیار بیشتری همچون ناسازگاری با بچه ها –اصلا چیزی به عنوان رنگ بلد نبود و خانواده اش اصلا ارتباطی با من و آموزشگاه نداشت و من برایش به اندازه کل دانش آموزان کلاسم زحمت کشیدم.

 گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  دو زبانه 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با دو زبانه 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  دو زبانه 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با دو زبانه 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  دو زبانه 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با دو زبانه 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با دو زبانه 

نتیجه گیری در رابطه با دو زبانه

پیشنهادات در رابطه با دو زبانه

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با دو زبانه 

برای دانلود نمونه اقدام پژوهی دانش آموز دو زبانه و دریافت اقدام پژوهی معلم ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.

 



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3435 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید