no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

نمونه گزارش تخصصی سرپرست خوابگاه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی سرپرستان خوابگاه – پیشگیری از جنگ نرم و آسیب اجتماعی
zip
ژانویه 25, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی سرپرستان خوابگاه – پیشگیری از جنگ نرم و آسیب اجتماعی


گزارش تخصصی سرپرستان خوابگاه

نمونه گزارش تخصصی سرپرستان خوابگاه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی اجرای برنامه پیشگیری از جنگ نرم و آسیب های اجتماعی با افزایش سطح تفکر معنوی در خوابگاه

نمونه گزارش تخصصی سرپرست خوابگاه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی اجرای برنامه پیشگیری از جنگ نرم و آسیب های اجتماعی با افزایش سطح تفکر معنوی در خوابگاه  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 29 صفحه

سرفصلهای موجود در نمونه گزارش تخصصی سرپرست خوابگاه به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  اجرای برنامه پیشگیری از جنگ نرم و آسیب های اجتماعی

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  اجرای برنامه پیشگیری از جنگ نرم و آسیب های اجتماعی

دیباچه پیرامون قضیه اجرای برنامه پیشگیری از جنگ نرم و آسیب های اجتماعی

درک مشکل پیرامون قضیه  اجرای برنامه پیشگیری از جنگ نرم و آسیب های اجتماعی

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  اجرای برنامه پیشگیری از جنگ نرم و آسیب های اجتماعی

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  اجرای برنامه پیشگیری از جنگ نرم و آسیب های اجتماعی

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه اجرای برنامه پیشگیری از جنگ نرم و آسیب های اجتماعی

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  اجرای برنامه پیشگیری از جنگ نرم و آسیب های اجتماعی

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  اجرای برنامه پیشگیری از جنگ نرم و آسیب های اجتماعی

بررسی بیشتر در رابطه با اجرای برنامه پیشگیری از جنگ نرم و آسیب های اجتماعی

ارائه مستندات پیرامون اجرای برنامه پیشگیری از جنگ نرم و آسیب های اجتماعی

پیش بینی نتایج در مورد اجرای برنامه پیشگیری از جنگ نرم و آسیب های اجتماعی

راهکارها پیرامون قضیه اجرای برنامه پیشگیری از جنگ نرم و آسیب های اجتماعی

رفرنس و منبع مورد استفاده اجرای برنامه پیشگیری از جنگ نرم و آسیب های اجتماعی

اجراي راه حل ها:

ارائه ديدگاهي مثبت از حجاب و فرهنگ اسلامی متاثر از نظرات مراجع تقليد ، خاصه حضرت امام(ره) و شهيد  والا مقام آيت الله مطهري اين فعاليت در قالب مسابقات كتابخواني ، مطالعه و تحقيق با عنوان پوشش برتر در خوابگاه  ارائه گرديد تا بتواند آگاهي و دانسته هاي دانش آموزان را تحت تاثير قرار داده و ارتقا  دهد . درجلسات پرسش و پاسخ كه در خوابگاه برگزار مي گرديد ، فلسفه حجاب ، دلايل مد گرائي و چگونگي ايجاد مد ، اهميت مد ، فلسفه پوشش وچگونگي پوشش توضيح داده مي شد و شبهات دانش آموزان مورد توجه و اصلاح قرار مي گرفت و به سئوالات آنان در محيطي عاطفي و صميمي پاسخ داده مي شد در مورد دانش آموزان که از فرهنگ بیگانه و مدگرایی تبعیت می نمودند  بدون هر گونه برخورد منفي و زننده تذكر داده مي شد و از آنان بعنوان ياوران اين طرح درخواست مساعدت ميگرديد.در برخوردهاي فردي نيز ، در محيطي امن و صميمي به چرائي رفتار و تاثيرات نامناسب پوشش ناقص خود ، واقف مي شدند و براي گسترش اين فرهنگ به مدد ما مي آمدند . البته اين تذكرات و توجيهات با برنامه ريزي قبلي و پس از ايجاد صميميت و تعاملات عاطفي صورت مي گرفت.

جان واتسون (1920) می گوید:«یک دوجین نوزاد سالم و شرایط خاصی که مورد نظر من است، به من بدهید تا آنها را بزرگ کنم. من تضمین می دهم که هر کدام را به طور اتفاقی انتخاب و برای تخصص خاصی مانند پزشکی، وکالت، هنرمندی، بازاریابی و حتی دزدی و گدایی، تربیت کنم با صرف نظر از استعداد، تمایل، توانایی ، شغل دلخواه  و آمادگی فردی آن فرد». این جملات به روشنی نشان میدهد که آن ها انسان را قابل تبدیل به هرآن چه آموزش گران بخواهند، می دانند. این خواسته ، بدون هر گونه بستگی به خواسته فرد، از راه مدیریت محرک و پاسخ ها برای فرد قابل حصول است. انسان چون جعبه سیاهی است که معلم باید جریان آموزش را برای او طراحی و اجرا کند. پس مربي باید به مباحث و کاری که می خواهد انجام دهد تسلط کامل داشته باشد.

1-الگو قرار دادن رفتار های خودم و دانش آموزان خوب در خوابگاه :

در پرورش و شکوفایی استعدادهای انسان ها، عوامل متعددی دخالت دارند، مانند والدین، مربیان و معلمان ، برنامه های آموزشی و تربیتی و روش ها و الگوها، الگو و نمونه که در تعبیر تربیت دینی ما و در قرآن کریم از آن به نام اسوه یاد شده است تاثیر بسزایی در ساختار و شکل گیری شخصیت افراد و رشد و شکوفایی توانایی های بالقوه آنها دارد. همان گونه که هنرمند برای طرح و خلق اثر هنری به الگو و نمونه مشخصی نیاز دارد. انسان نیز برای شکل دادن به شخصیت خویش، به الگو احتیاج دارد تا ساختمان اخلاقی، فکری و شخصیتی خویش را مطابق آن بسازد. البته نیاز به اسوه و الگو همگانی است، ولی بین دانش آموزان این نیاز بیشتر و مهم تر است، چون آنها بیشتر از دیگران به الگوها می اندیشند و به کمال و ترقی بیشتر علاقه مندند. تعابیر قرآنی نیز تصریح بر این دارد که انسان برای کمال خویش باید سراغ«اسوه  و نمونه های برتر» برود. در این دوره گرایش غالب دانش آموزان به صمیمیت، شجاعت، زیبایی، ایمان، سواد و دانش، هنر و استقلال فردی است.

شما عزیزان می توانید نمونه گزارش تخصصی سرپرست خوابگاه را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید