no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی معاون اجرایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی معاون اجرایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
مارس 20, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی معاون اجرایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


گزارش تخصصی معاون اجرایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  دورکردن فشارهای روانی دانش آموزان

گزارش تخصصی معاون اجرایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  فشارهای روانی دانش آموزانبا فرمت ورد و قابل ویرایش و در 12 صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی معاون اجرایی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی معاون اجرایی سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معاون اجرایی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  فشارهای روانی دانش آموزان

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  فشارهای روانی دانش آموزان

دیباچه پیرامون قضیه فشارهای روانی دانش آموزان

درک مشکل پیرامون قضیه  فشارهای روانی دانش آموزان

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  فشارهای روانی دانش آموزان

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  فشارهای روانی دانش آموزان

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه فشارهای روانی دانش آموزان

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  فشارهای روانی دانش آموزان

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  فشارهای روانی دانش آموزان

بررسی بیشتر در رابطه با فشارهای روانی دانش آموزان

ارائه مستندات پیرامون فشارهای روانی دانش آموزان

پیش بینی نتایج در مورد فشارهای روانی دانش آموزان

راهکارها پیرامون قضیه فشارهای روانی دانش آموزان

رفرنس و منبع مورد استفاده فشارهای روانی دانش آموزان

مقدمه

فشارهای روانی غالبا” با توهمات و خیالات بی جا، زندگی را تاریک می کنند و انسان را دچار شکنجه و عذاب می سازند. انسان می تواند با آموختن مهارت هایی، افکار خویش را کنترل و در نتیجه شادمان زندگی کند. در بسیاری از موارد اولین بیماری های فکری در 1 .Warren

دوران مدرسه احساس می شوند که اثرات منفی فراوانی بر سلامت جسم و روان دانش آموز تحمیل می کنند. کاهش اثرات آن مستلزم به کارگیری راه کارهای اساسی است تا از صدمات روحی و روانی به دانش آموزان جلوگیری شود. هدف اصلی این تجربه تامین شادابی و نشاط در مدرسه از طریق دور کردن استرس ها، نگرانی ها، ترس ها و نمی توانم ها و… بوده است. به علاوه ارتقای عزت نفس و کاهش آسیب های ناشی از حوادثی مانند: مرگ یکی از اعضای خانواده، جدایی، طلاق، تولد نوزاد تازه، کشمکش پدر و مادر، فقر، استرس ناشی از فضای آموزشگاه، درس، معلم و… از دیگر اهداف این تجربه محسوب می شود.

اهمیت و ضرورت

دنیای دانش آموز باید سرشار از نشاط و سرزندگی باشد، متاسفانه بعضی از خانواده ها و محیط های آموزشی چنان متشنج و دلهره آور هستند که کودکان در این محیط ها قادر به کسب امنیت لازم و حداقلی نبوده و دائما” دچار تشویش و نگرانی می شوند. این گروه از کودکان هنگام روبرو شدن با مسایل گوناگون دچار افکار منفی و فاجعه آمیزی می شوند که مانع از رفتارهای سالم و عادی آنان می گردد. فشارهای روانی، عامل بازدارنده ای هستند که قوه ی خلاقیت را از دانش آموزان می گیرند و موجب افت تحصیلی می شوند. به طوری که توان شرکت در فعالیت های جدید و مبتکرانه را از دست می دهند و در تعامل با دیگران دچار شکست می شوند به همین جهت باید فشارهای روانی را از دانش آموزان دور کرد.

مساله

به طور قطع سلامت روانی دانش آموزان برای متوّلیان تعلیم و تربیت و سیاستگذاران، قابل توجه و اهمیت است. بنابراین بنده به عنوان عضوی کوچک از این سیستم که در سمت معاون مشغول انجام وظیفه هستم، سعی نمودم که گامی کوچک در این زمینه بردارم.

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معاون اجرایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 



برچسب‌ها :

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید