no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی معاون فنی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی معاون فنی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
ژانویه 31, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی معاون فنی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


گزارش تخصصی معاون فنی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی علاق مند کردن همکاران دبیر به انجام همه آزمایش های کتاب

گزارش تخصصی معاون فنی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی علاق مند کردن همکاران دبیر به انجام همه آزمایش های کتاب با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 22 صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی معاون فنی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی معاون فنی سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معاون فنی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  علاق مند کردن همکاران دبیر به انجام همه آزمایش های کتاب

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  علاق مند کردن همکاران دبیر به انجام همه آزمایش های کتاب

دیباچه پیرامون قضیه علاق مند کردن همکاران دبیر به انجام همه آزمایش های کتاب

درک مشکل پیرامون قضیه  علاق مند کردن همکاران دبیر به انجام همه آزمایش های کتاب

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  علاق مند کردن همکاران دبیر به انجام همه آزمایش های کتاب

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  علاق مند کردن همکاران دبیر به انجام همه آزمایش های کتاب

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه علاق مند کردن همکاران دبیر به انجام همه آزمایش های کتاب

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  علاق مند کردن همکاران دبیر به انجام همه آزمایش های کتاب

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  علاق مند کردن همکاران دبیر به انجام همه آزمایش های کتاب

بررسی بیشتر در رابطه با علاق مند کردن همکاران دبیر به انجام همه آزمایش های کتاب

ارائه مستندات پیرامون علاق مند کردن همکاران دبیر به انجام همه آزمایش های کتاب

پیش بینی نتایج در مورد علاق مند کردن همکاران دبیر به انجام همه آزمایش های کتاب

راهکارها پیرامون قضیه علاق مند کردن همکاران دبیر به انجام همه آزمایش های کتاب

رفرنس و منبع مورد استفاده علاق مند کردن همکاران دبیر به انجام همه آزمایش های کتاب

اجراي راه حل

راهکارهای اجرایی

  • برقراری ارتباط دوستانه معلم با دانش آموزان

گرچه معلم تا حد زیادی می‌تواند ذهن شاگردان را تحریک کند، اما این امر کافی نیست. چگونگی ارتباط با دانش آموزان، گفتار و کردار مربی از مهم‌ترین عوامل موثر در تحریک انرژی خلاق در بچه‌ها می‌باشد. معلم می‌تواند به دانش آموزان انگیزه دهد و به آنان بگوید: «انسان‌های بزرگ از اول خلاق نبودند، بلکه با تلاش، پشتکار و پرورش ذهن توانستند ابتکارات، نوآوری‌ها و آفرینندگی را در وجود خود شکوفا سازند.»

  • عاطفی کردن محیط

نقش آزمایشگاه مدارس، در رشد خلاقیت دانش آموزان

جو عاطفی باعث می‌شود دانش آموزان احساس امنیت کنند و قادر باشند نسبت به محرک‌های فیزیکی و عقلانی ارائه شده از طرف معلم و همسالان واکنشی مطلوب نشان دهند. شاگردان باید بتوانند به مشاهده، آزمایش و جست و جوی محیط و اشیای اطراف خود بپردازند. در چنین فضای دوستانه‌ای، بچه‌های کنجکاو با ذهنی آزاد در آزمایش‌های دروس مشارکت می‌کنند.

  • اداره آزمایشگاه به صورت دانش آموز محوری

اداره کردن آزمایشگاه توسط معلم تا حدودی علاقه شاگردان را سلب خواهد کرد. مشارکت دادن دانش آموزان در طراحی آزمایشگاه، چیدمان وسایل و تجهیزات، شیوه حفاظت و نگهداری، موجبات دلبستگی به محیط را برای بچه‌ها فراهم می‌سازد. معلم در این شیوه راهنماست و نقش یاری دهنده و هدایتگر را دارد.

  • برانگیختن انگیزه علمی شاگردان

جو عقلایی مطلوب آنست که دانش آموزان را برانگیزد. انگیزه‌هایی که به بچه‌ها داده می‌شود در آغاز حتماً نباید به موفقیت بینجامد. آن‌ها باید به کوشش‌های خود ادامه دهند، تجربه کنند و در رویارویی با مسائل پیچیده شور و اشتیاق بیشتری به خرج دهند. باید بدانید که بدون درگیری، غرق شدن در کار، مواجهه با ابهامات و اشکالات دلیلی برای به وجود آمدن افکار خلاق وجود ندارد. معلم باید با طرح مسائل و مفاهیمی که به تدریج مشکل می‌شوند زمینه درگیری فکری شاگردان را فراهم سازد و آن‌ها را به تلاش برای حل مسائل تشویق کند.

  • تشویق دانش آموز به طرح ایده‌های نو

باید علایق و زمینه‌های خلاقیت هر دانش آموز را شناسایی کرد و بستر رشد را فراهم ساخت. ایده‌های جدید، زمینه تبادلات علمی و رشد خلاقیت افراد را آماده می‌کند. می‌توان با انجام یک آزمایش ساده از بچه‌ها خواست تا هر فکری (نقد و بررسی) که به ذهنشان می‌رسد را بیان کنند. باید به آن‌ها اجازه داد تا مسائل، دیدگاه‌ها و ایده‌های خود را درباره چگونگی انجام آزمایش مطرح نمایند.

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معاون فنی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید