no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی معاون پرورشی متوسطه دوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی معاون پرورشی متوسطه دوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
ژانویه 30, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی معاون پرورشی متوسطه دوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


گزارش تخصصی معاون پرورشی متوسطه دوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزان به امر حجاب

گزارش تخصصی معاون پرورشی متوسطه دوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزان به امر حجاب  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 28 صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی معاون پرورشی متوسطه دوم پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی معاون پرورشی متوسطه دوم سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معاون پرورشی متوسطه دوم به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  علاقه مند نمودن دانش آموزان به امر حجاب

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  علاقه مند نمودن دانش آموزان به امر حجاب

دیباچه پیرامون قضیه علاقه مند نمودن دانش آموزان به امر حجاب

درک مشکل پیرامون قضیه  علاقه مند نمودن دانش آموزان به امر حجاب

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  علاقه مند نمودن دانش آموزان به امر حجاب

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  علاقه مند نمودن دانش آموزان به امر حجاب

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه علاقه مند نمودن دانش آموزان به امر حجاب

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  علاقه مند نمودن دانش آموزان به امر حجاب

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  علاقه مند نمودن دانش آموزان به امر حجاب

بررسی بیشتر در رابطه با علاقه مند نمودن دانش آموزان به امر حجاب

ارائه مستندات پیرامون علاقه مند نمودن دانش آموزان به امر حجاب

پیش بینی نتایج در مورد علاقه مند نمودن دانش آموزان به امر حجاب

راهکارها پیرامون قضیه علاقه مند نمودن دانش آموزان به امر حجاب

رفرنس و منبع مورد استفاده علاقه مند نمودن دانش آموزان به امر حجاب

تجزیه تحلیل وتفسیر داده ها

پس از بررسی اطلاعاتی که از طریق مشاهده ومصاحبه گرد آوری شده بود واستفاده از یافته های علمی مرتبط با موضوع وهمچنین مطالعه کتابهای معتبر ومشورت همکاران تجزیه وتحلیل داده ها به شرح زیر می باشد .:

ا-عدم آگاهی اولیاءودانش آموزان در مورد اهمیت رعایت حجاب وفلسفه حجاب

2- عدم تشویق دانش آموزان که حجاب برتر دارند در مدرسه

3-تاثیر سوءسینما وتلویزیون برعملکرد دانش آموزان در مورد حجاب

4-نظارت ضعیف بعضی از اولیاء بررفتار فرزندشان وعدم ارتباط با مدرسه

راه حل هاي پيشنهادي :

برگزاری نمایشگاه حجاب جهت بالابردن اطلاعات دانش آموزان

برخورد محبت آمیز با دانشآموزان واهمیت دادن به نظرات آنها وپرهیز از زور واجبار

انتخاب دانش آموزبرترحجاب بطورماهیانه واهداءجوایز یاد بود به ایشان در مراسم ویژه

برگزاری مسابقه کتابخوانی حجاب واهداءجوایز به آثار برتر از تاثیر مطالعه در زمینه حجاب بر زندگی ایشان

استفاده از دانش آموزان بعنوان یاوران معروف وتذکر لسانی به دانش آموزان در زمینه رعایت حجاب

بعضي از مربيان معتقدند که توجه به يازده عامل زير مي تواند در گسترش ارزشها به خصوص فرهنگ حجاب و عفاف مؤثر واقع گردد .اين عوامل به طور مختصر به شرح زير است :

1 ـ آموزش مستقيم :

ارزشهاي اخلاقي مانند مسئوليت پذيري ،احترام به حقوق ديگران ، همکاري ، صداقت ، شجاعت و مهارتهاي ارتباطي بايد در مدرسه برنامه ريزي گردد و مانند ساير دروس به طور مستقيم درکلاس و مدرسه تدريس شود .اين ارزشها و رفتارهاي منطبق با آن در انسان ذاتي و خودانگيخته نيست ،بلکه در طي رشد دانش آموز بايد آموخته و دروني گردد .

2 ـ آموزش مفاهيم :

بسياري از دانش آموزان درک روشني از ارزشهاي اساسي ندارند .اينان حتي اگر بتوانند مفاهيم فوق را تعريف کنند ، غالباً قادر نيستند آنها را به زندگي روزمره ي خود ارتباط دهند .لازمه ي پرورش اخلاقي دانش آموزان اين است که آنان را در درک اين نوع مفاهيم و چگونگي تطبيق دادن آنها با واقعيتهاي روزمره زندگي آشنا ساخت .

3 ـ به کارگيري زبان مثبت :

گفتار و دستورهاي مسئولين مدرسه و معلمان وقتي اثر بخش خواهد بود که در محيط آموزشي ،زبان مثبت به جاي زبان منفي به کار رود . مثلاً به جاي عبارتي مانند به سرجلسه ي امتحان دير نياييد، مي توان گفت که به موقع بياييد. دانش آموزان وقتي بدانند دقيقاً چه انتظاري از آنان مي رود ، پذيرش و اطاعت بيشتري از مقررات خواهند داشت .

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معاون پرورشی متوسطه دوم را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید