no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی هنرآموز الکتروتکنیک به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه برای دانلود مقاله پرسش مهر 23 با موضوع شاخص های مدرسه خوب کلیک کنید مقطع ابتدایی و متوسطه سفارش تدوین طرح توجیهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی رشته الکتروتکنیک
zip
مارس 14, 2018
۷,۰۰۰ تومان
۷,۰۰۰ تومان – خرید

گزارش تخصصی رشته الکتروتکنیک


گزارش تخصصی هنرآموز الکتروتکنیک به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی علاقه مند کردن هنرجویان رشته الکتروتکنیک به مشارکت و کار گروهی در کارگاه

گزارش تخصصی هنرآموز الکتروتکنیک به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی علاقه مند کردن هنرجویان رشته الکتروتکنیک به مشارکت و کار گروهی در کارگاه   با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 33 صفحه

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی هنرآموز الکتروتکنیک پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی هنرآموز الکتروتکنیک را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی هنرآموز الکتروتکنیک به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  علاقه مند کردن هنرجویان رشته الکتروتکنیک به مشارکت و کار گروهی در کارگاه

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  علاقه مند کردن هنرجویان رشته الکتروتکنیک به مشارکت و کار گروهی در کارگاه

دیباچه پیرامون قضیه علاقه مند کردن هنرجویان رشته الکتروتکنیک به مشارکت و کار گروهی در کارگاه

درک مشکل پیرامون قضیه  علاقه مند کردن هنرجویان رشته الکتروتکنیک به مشارکت و کار گروهی در کارگاه

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  علاقه مند کردن هنرجویان رشته الکتروتکنیک به مشارکت و کار گروهی در کارگاه

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  علاقه مند کردن هنرجویان رشته الکتروتکنیک به مشارکت و کار گروهی در کارگاه

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه علاقه مند کردن هنرجویان رشته الکتروتکنیک به مشارکت و کار گروهی در کارگاه

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  علاقه مند کردن هنرجویان رشته الکتروتکنیک به مشارکت و کار گروهی در کارگاه

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  علاقه مند کردن هنرجویان رشته الکتروتکنیک به مشارکت و کار گروهی در کارگاه

بررسی بیشتر در رابطه با علاقه مند کردن هنرجویان رشته الکتروتکنیک به مشارکت و کار گروهی در کارگاه

ارائه مستندات پیرامون علاقه مند کردن هنرجویان رشته الکتروتکنیک به مشارکت و کار گروهی در کارگاه

پیش بینی نتایج در مورد علاقه مند کردن هنرجویان رشته الکتروتکنیک به مشارکت و کار گروهی در کارگاه

راهکارها پیرامون قضیه علاقه مند کردن هنرجویان رشته الکتروتکنیک به مشارکت و کار گروهی در کارگاه

رفرنس و منبع مورد استفاده علاقه مند کردن هنرجویان رشته الکتروتکنیک به مشارکت و کار گروهی در کارگاه

اجرای راه حل جدید :

بنابر این جهت تنوع تدریس تصمیم گرفتم از رایانه و فناوری اطلاعات استفاده نمایم.

روش اجرا :

قبل از ارزشیابی باید درس را تدریس نمود. هرچند موضوع روش  ارزشیابی ونحوه علاقه نمودن هنرجویان به درس  می باشد ولی ابتدا اشاره ای کوتاه به روش  تدریس اینجانب در کلاس درس نموده وبعدا به روش ارزشیابی می پردازم. در طول این سال ها به این نتیجه رسیده ام که  تدریس زمانی می تواند بیشترین راندمان را داشته باشد که :

– هنرآموز به موضوع مورد تدریس علاقه واقعی  داشته باشد وبرای آن ارزش قائل شود.

– برای هنرجویان ارزش قائل شود که این درس در هر رشته ای که  باشدمورد استفاده قرار گیرد.

– آشنایی با انواع روش های نوین تدریس در امر یادگیری واستفاده از وسایل  کمک آموزشی نظیر نرم افزار های آشنایی وتدوین آن ،فیلم آموزشی و…

روش تدریس :

معمولا  جلسه اول ورود به هر کلاس را با نام جلسه معارفه و آشنایی آنان با روش تدریس وانتظارات هنرآموز از آنان  وآگاه  نمودن آنان به اهمیت یادگیری درس می پرداختم .

در جلسه دوم که  تدریس شروع می شود برای اینکه به عمق مطالب درسی پی ببرند در جلسه اول مطالبی راجع به نحوه  مطالعه این درس در اختیار هنرجویان قرار می دهم اینکه محیطی را برای مطالعه انتخاب نمایند فضای آرام  وساکت ، از لحاظ نور دهی مکان مطالعه ،اختصاص چه زمانی برای مطالعه هر درس ،پیش مطالعه دروس قبل  از تدریس هنرآموز با وجود توضیحاتی که در جلسه معارفه حاصل تجربیات بنده در مورد شیوه مطالعه بوده در اختیار هنرجویان قرارداده تا آنان را به مطالعه وکتابخوانی نه تنها به درس  بلکه به سایر دروس ومطالعات غیر درسی علاقه نشان دهند.

قبل از تدریس در جلسه اول از هنرجویان می خواهم به مدت 15 الی 20   دقیقه سر کلاس به مطالعه درس بپردازند تا بنده رئوس مطالب واهداف رفتاری را یا  روی تابلو برای آنها می نویسم یا پاورپوینت  درس  را که خودم برای اکثر دروس به آماده  نموده ام در سایت راه اندازی نمایم.

در حین پيش  مطالعه در کلاس به نحوه مطالعه هنرجویان  توجه می کنم که یکی از مشکلات آنان مطالعه با صداي بلند بود . براي هنرجویان توضيح دادم که هنگام  مطالعه سعی نمایید با تمرکز حواس بیشتر وبا چشم مطالعه نمایید یا اگر فرصت شد قبل از تدریس مبحث  اصلی حداقل 5 دقیقه در مورد اهمیت موضوع تدریس بحث نمایم یا گوشه ای از فیلم آموزشی راجع به تدریس  رابرای آنان نمایش دهم وآنقدر موضوع را مهم وجذاب جلوه می دهم که هنر جو دوست داشته باشد  موضوع رابداند.

به عنوان مثال :

– تدریس به کمک وسایل کمک آموزشی و بوسیله پاور پوینت

درحين تدريس به هنرجویان فرصت مطرح نمودن سوالاتي كه به ذهنشان مي رسد را مي دهم واز ساير هنرجویان مي خواهم كه پاسخ دهند ودر نهايت پاسخ هاي هنرجویان را جمع بندي  واصلاح مي نمايم.

– سعی می کنم کلاس را زنده وفعال نگه دارم بدین منظور در ضمن تدریس سوال می کنم

هر هنر جو ی پاسخ صحیح را بدهد همان موقع نمره می گیرد. به منظور علاقه مند نمودن هنرجویان  موضوعات درس را در اختيار آنها قرار مي دهم

– روش دیگر جهت علاقه مند نمودن هنرجویان : استفاده از وسایل دست ساخت درس مثل نشریه،بروشور،روزنامه دیواری،چند رسانه ای

ارزشیابی

فعالیت های هنرجویان در کلاس شامل : تهیه مقاله – تدوین نرم افزار به صورت پاورپوینت از خلاصه دروس درس- فیلم های آموزشی که از تلویزیون در مورد موضوعات درس ضبط کرده اند با توجه به موضوع کتاب –  یک تکه از روزنامه – تهیه عکس از اینترنت – جمع آوری اخبار   وتهیه آلبوم عکس   – کنفرانس در کلاس و… در تعیین نمره ارزشیابی نقش دارد

در اجرای روش ارزشیابی مراحل زیر انجام می شود که عبارتند از :

در دومین جلسه حضور در کلاس موضوع درس تدریس می شود وشیوه های ارزشیابی به هنرجویان در جلسه اول معارفه گفته می شود

  اولین ازرشیابی کلاس:

یکی از اولین ارزشیابی های طول سال اولین ارزشیابی است زیرا هنرجویان هنرآموز  را وهنرآموز هنرجویان را ارزشیابی می کند. هنر جو نوع سوالات هنرآموز – روش ارزشیابی –صحت ارزشیابی  را وهنرآموز هنرجویان قوی وضعیف وسطح کلاس را تشخیص می دهد.

– از جلسه دوم به بعد هنرجویان  کلاس به دو گروه الف وب تقسیم می شوند وهر جلسه از یک گروه درسی پرسیده شود در هر گروه هم  هنرجویان ضعیف هستند هم قوی . هر جلسه ازیک گروه درسی می پرسم ونمی گویم از جایی که از شما  درس نپرسیده ام درس می پرسم وجلسه بعد از گروه بعدی به این ترتیب همه کلاس همه ی کتاب را  ارزشیابی می شوند .

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی هنرآموز الکتروتکنیک را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.



برچسب‌ها :

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3435 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید