no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی هنرآموز نقشه کشی معماری به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی - پژوهش سرای فرهنگیان


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه برای دانلود مقاله پرسش مهر 23 با موضوع شاخص های مدرسه خوب کلیک کنید مقطع ابتدایی و متوسطه سفارش تدوین طرح توجیهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی هنرآموز نقشه کشی معماری به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
ژانویه 28, 2018
۷,۰۰۰ تومان
۷,۰۰۰ تومان – خرید

گزارش تخصصی هنرآموز نقشه کشی معماری به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


گزارش تخصصی هنرآموزان نقشه کشی معماری

گزارش تخصصی هنرآموزان نقشه کشی معماری به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان افزايش انگيزه پايه دهم معماري به يادگيري درس نقشه كشي ساختمان از راه كاربردي و ملموس كردن مفاهيم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 28 صفحه

در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی هنرآموز نقشه کشی معماری پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی هنرآموز نقشه کشی معماری را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصل های گزارش هنرآموزان نقشه کشی

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی هنرآموز نقشه کشی معماری به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  افزايش انگيزه پايه دهم معماري به يادگيري درس نقشه كشي

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  افزايش انگيزه پايه دهم معماري به يادگيري درس نقشه كشي

دیباچه پیرامون قضیه افزايش انگيزه پايه دهم معماري به يادگيري درس نقشه كشي

درک مشکل پیرامون قضیه  افزايش انگيزه پايه دهم معماري به يادگيري درس نقشه كشي

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  افزايش انگيزه پايه دهم معماري به يادگيري درس نقشه كشي

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  افزايش انگيزه پايه دهم معماري به يادگيري درس نقشه كشي

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه افزايش انگيزه پايه دهم معماري به يادگيري درس نقشه كشي

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  افزايش انگيزه پايه دهم معماري به يادگيري درس نقشه كشي

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  افزايش انگيزه پايه دهم معماري به يادگيري درس نقشه كشي

بررسی بیشتر در رابطه با افزايش انگيزه پايه دهم معماري به يادگيري درس نقشه كشي

ارائه مستندات پیرامون افزايش انگيزه پايه دهم معماري به يادگيري درس نقشه كشي

پیش بینی نتایج در مورد افزايش انگيزه پايه دهم معماري به يادگيري درس نقشه كشي

راهکارها پیرامون قضیه افزايش انگيزه پايه دهم معماري به يادگيري درس نقشه كشي

رفرنس و منبع مورد استفاده افزايش انگيزه پايه دهم معماري به يادگيري درس نقشه كشي

تجزیه و تحلیل داده ها

گاهي اوقات اطرافيان و دوستان با بيان مطالبي از قبيل «درس خواندن چه سودی دارد؟ کسانی که درس خوانده اند به کجا رسیده اند و …» انگيزه درس خواندن را در شما از بین می برند. براي رفع اين مشکل بايد از ارتباط با افراد منفي اجتناب کرد و با توکل به خداوند آنچه را که درست است انجام داد.

-2- عدم علاقه به رشته تحصيلي مي تواند موجب بي رغبتي و بي تفاوتي به ادامه تحصیل شود. بنابراین اگر این طور است سعی کنید یا به رشته خود علاقه مند گردید و یا اینکه رشته تحصیلی خود را تغییر دهید.

-3- نداشتن هدف سبب بی انگیزگی می گردد. هدف شما از درس خواندن چیست؟ اگر هدفی ندارید طبعا درس خواندن کاری عبث و بیهوده برایتان جلوه می کند و یا اگر هدفی عالی، بزرگ و خواستنی ندارید، به طور طبیعی انگیزه کمی برای ادامه تحصیل خواهید داشت.

-4- وجود موانع نیز می تواند انگیزه ادامه تحصیل را از انسان بگیرد، بنابراین اگر موانعی مانند کمبود وقت یا مشکلات مالی و یا … بر سر راه شما قرار دارد سعی کنید آنها را برطرف کنید.

-5- سوء تغذيه، مشکلات جسماني يا رواني نيز در بي رغبتي تأثير دارد بنابراين اگر در اين زمينه مشکلاتي هست بايد برطرف شود.

-6- احساس گناه نیز می تواند سبب کاهش انگیزه در انسان گردد. گاهی اوقات خوب درس نخواندن و تنبلی و یا یک وقفه تحصیلی می تواند شخص را دچار احساس گناه و در نتیجه بی رغبت و بی انگیزه کند. باید گذشته را فراموش کرد و به آینده امیدوار بود.

انتخاب راه حل جديد به صورت موقت

امروزه در دنیا مدارس به عنوان بستر اصلی تفكر، تتبع و تفحص مسایل مبتلا به در جامعه شناخته شده اند. در صورتی که مدارس با رویکرد پژوهش- محور برنامه های درسی خود را تدوین کنند و آن ها را به اجرا در آورند.جامعه ای با سطح علمی بالا خواهیم داشت. برای ایجاد انگیزه در دانش آموزان به روش ها و متد زیر دست یافتم

الشوار و دیگران (1970)  شش گام عمده برای آموزش اانگیزش پیشرفت را ارائه کردند این گام ها که به ترتیب مورد توجه قرار خواهند گرفت از این قرارند:

1- توجه خود را به آنچه که اینجا و اکنون رخ می دهد متمرکز کنید.

2- تجربه یکپارچه و عمیق از افکار، اعمال و احساسات را فراهم کنید.

3-  به شخص یاری دهید تا از تجربه خود با کوشش در پنداشتن آنچه که رخ داده است سر در بیاورد.

4- تجربه یاد شده را به ارزشها، اهداف ، رفتارها و ارتباطات شخص با دیگران اتباط دهید.

5- به وسیله تمرین و تفکر ، عمل واحساسات تازه را تثبیت کنید.

6- تغییرات به دست آمده را درونی سازید.

همچنین شواهدی دال بر ارتباط انگیزه تحصیلی با کارکرد مدرسه وجود داردکه به صورت کلی وضمنی بر رفتار دانش آموزان تاثیر دارد.البته بعضی از مدارس گامی فراتر رفته و به آموزش و تعلیم انگیزش پرداخته اند که نتایج بدست آمده از مدارس مختلف بسیار پیچیده و گاهاً متعارض می باشند.بعضی از این آموزشها به صورت دوره های کوتاه مدت ارائه شده است که ازآن جمله شیوة بیان از راه وانمود سازی در بازی، واکاوی مورد نگاریها ،( سخنرانی مردان موفق)، «آموزش روانی»را می توان نام برد.

مدارس می توانند براساس شایستگی تحصیلی دانش آموزان یک برنامه ی آموزشی که باعث ایجاد انگیزش تحصیلی می شود رادرمورد نظر داشته باشند که خصوصیات آن عبارتست از:

1- تمرکز بر آموزش مستقیم مهارتها و راهبردها و روش هایی که بعداً دانش آموز در یادگیریها، حل مسائل و ایجاد محصول از آنها استفاده کند.

2-  فراهم کردن تکالیفی با دشواری متوسط که دانش آموز مهارتها، روشها و راهبردهای خود را تمرین می کند.

3-  اجازه دادن  به دانش آموزان به منظور گزینش اطلاعات از طریق انجام تکالیف خود

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی هنرآموز نقشه کشی معماری را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3435 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید