no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

طرح جابر ساخت میوه خشک کن خورشیدی - پژوهش سرای فرهنگیان


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

طرح جابر ساخت میوه خشک کن خورشیدی
امتیاز 5.00 ( 5 رای )
zip
ژانویه 21, 2024
۹۹,۰۰۰ تومان

طرح جابر ساخت میوه خشک کن خورشیدی


طرح جابر میوه خشک کن خورشیدی

این بسته دانلودی طرح جابر 1402 برای کلاس ششم و پنجم مناسب بوده و مشتمل بر همه فایل ها , تصاویر , تحقیق , راهنمای ساخت و دفتر کارنما طرح جابر میوه خشک کن خورشیدی میباشد . این پروژه از نظر ساخت هزینه زیادی ندارد , در عین حال بسیار کاربردی بوده و طرحی است که در صورت اجرا و ارائه درست قابلیت بالایی در کسب رتبه های منطقه ای , شهرستانی و استانی را دارا میباشد.

این نمونه طرح جابر در مورد ساخت میوه خشک کن خورشیدی با توجه به کاربردی بودن وسیله ساخته شده میتواند برای استفاده کشاورزان محلی مانند پیاز کاران به کار گرفته شده و در نهایت باعث کاهش دور ریز محصول گردد.

همکاران ما امکان ساخت کامل و ارسال پستی این میوه خشک کن خورشیدی را دارند.

جزئیات بیشتر این پروژه و دانلود:

این طرح کاملا جدید بوده و در اول بهمن ماه 1402 برای برای عموم عرضه شده است و جزوء موضوعات و طرح های اختصاصی پژوهش سرای فرهنگیان میباشد.

پکیج کامل طرح جابر طراحی و ساخت میوه خشک کن خورشیدی برای باغداران و کشاورزان – آماده شده در بهمن 1402 – مناسب دانش آموزان کلاس پنجم و ششم را از طریق کلیک روی دکمه خرید دانلود کنید.

در انتخاب موضوع پروژه های طراحی ساخت کلاس ششم به چه نکاتی باید توجه شود؟

در انتخاب موضوع طرح جابر کلاس ششم باید در نظر داشته باشید که اگر موضوع شما طراحی و ساخت میباشد سعی کنید به دنبال ساخت وسیله ای باشید که بتواند برای یکی از مشکلات بشری راه حلی ارائه کند یا راه حل های موجود فعلی را راحتر کرده و در نهایت باعث ارتقاء رفاه بشر گردد.

بخش هایی از پروژه طرح جابر بن حیان طراحی و ساخت میوه خشک کن خورشیدی:

در روستای پدربزرگ اغلب مردم کشاورز و دام دار و باغدارند و با گوش کردن به صحبت های بزرگتر ها در مورد مشکلات موجود کشاورزان و باغداران محلی متوجه شدم در فصول و سالهایی که محصول زیاد است بعضا قیمت محصولات باغی و محصولات زراعی مانند پیاز به قدری کاهش پیدا میکند که کشاورزان و باغداران در مواردی محصول را به علت نداشتن صرفه اقتصادی برداشت نمیکنند یا تبدیل به خوراک دام میکنند و در نتیجه محصولات زیادی هدر رفته و به علت نبودن شرکت ها و کارخانه های صنایع تبدیلی امکان تبدیل محصولشان به محصولی با ماندگاری بالاتر را هم ندارند.

از تابستان پارسال این مساله خیلی فکر من را به خود مشغول کرده بود و در نهایت با انجام تحقیق زیاد در اینترنت به این نتیجه رسیدم که میتواند وسیله ای خانگی ساخت که بتواند جایگزین ارزانتر و در دسترس تری برای کارخانه صنایع تبدیلی شود . از همین رو امسال برای پروژه جابر بن حیان یک نمونه اولیه این دستگاه را ساخته و ارائه کردم.

طرح جابر طراحی و ساخت میوه خشک کن خورشیدی

برای دانلود این طرح روی دکمه خرید زیر کلیک کنید.

دیدن طرح های بیشتر

برای مشاهده سایر نمونه های طرح جابر کلاس ششم و طرح جابر کلاس پنجم و موضوعات مرتبط با طرح های طراحی و ساخت و آزمایش میتوانید لینک های زیر را ببینید.

طرح ها و موضوعات کلاس ششم

طرح ها و موضوعات کلاس پنجم

طرح ها و موضوعات طراحی و ساخت

طرح ها و موضوعات آزمایش



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.