no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

طرح جابر طراحی و ساخت برای کلاس ششم در مورد ساخت پل کابلی 1402 - پژوهش سرای فرهنگیان


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

طرح جابر طراحی و ساخت برای کلاس ششم در مورد ساخت پل کابلی 1402
امتیاز 5.00 ( 2 رای )
zip
نوامبر 26, 2023
۹۵,۰۰۰ تومان

طرح جابر طراحی و ساخت برای کلاس ششم در مورد ساخت پل کابلی 1402


طرح جابر برای کلاس ششم

طرح جابر  برای کلاس ششم در مورد ساخت پل کابلی : برای همکاران فرهنگی , دانش آموزان و اولیا محترم که دانش آموزشان در کلاس پنجم و ششم تحصیل میکند نمونه ای منحصربفرد طرح جابر طراحی و ساخت را با زیباترین شکل ممکن و با کیفیت تدوینی اختصاصی تهیه کرده و جزو فایل های ویژه سایت برای دانلود از سایت قرار داده ایم . توجه داشته باشید که این پروژه بصورت پاورپوینت , پی دی اف و ورد بوده و تمامی تصاویر , نقشه ها , محاسبات , فیلم آموزشی اختصاصی این پروژه و همه فایل های مورد نیاز برای ارائه به جشنواره جابربن حیان بصورت آماده در این بسته موجود است .

پروژه طرح جابر طراحی و ساخت برای کلاس ششم در مورد ساخت پل کابلی

ساخت سازه با توجه به ویدئو موجود در این فایل سخت نیست و متریال و هزینه زیادی نداشته و صرفا محاسبات نیرو و انتقال نیرو از عرشه پل به پایه های پل جزو موارد ویژه این بسته هستند که تماما انجام شده و شما صرفا باید مواد لازم برای ساخت پروژه را تهیه کرده و مطابق ویدئو اقدام نمایید .

بخش هایی از بسته دانلودی پروژه طراحی و ساخت پل کابلی برای جشنواره جابر

تصاویر و بخش هایی از طرح جابر در مورد ساخت پل کابلی : پل های کابلی سازه های مهندسی خاص و پیچیده ای هستند . در این پروژه ما بر روی تخته ای یک متری تماما با چوب بستنی ستون هایی ساخته و عرشه پل را هم با چوب بستنی ساخته و در نهایت با استفاده از 2 سری رشته نخ به عنوان کابل های نگه دارنده و اتصال آنها به پل سازه را پایدار کرده و وزنه یا وسیله با حداقل وزن یک کیلوگرم را هر قسمت پل گذاشته و امتحان کردیم و در نهایت پل ما با موفقیت از این آزمون سربلند بیرون آمد . با توجه به استفاده از چوب بستنی برای ستون های نگهدارنده و جنس عرشه پل تحمل چنین وزنی معادل عبور یک کامیون پر از بار از روی یک پل بتنی میباشد.

طرح جابر طراحی و ساخت پل کابلی : پروژه طرح جابر طراحی و ساخت برای کلاس ششم در مورد ساخت پل کابلی

پروژه طرح جابر طراحی و ساخت برای کلاس ششم در مورد ساخت پل کابلی



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.