no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

اقدام پژوهی , مقاله مطالعه موردی افزایش امید به آینده دانش آموزان - پژوهش سرای فرهنگیان


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

اقدام پژوهی , مقاله مطالعه موردی افزایش امید به آینده دانش آموزان
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
ژانویه 14, 2024
۲۵,۰۰۰ تومان

اقدام پژوهی , مقاله مطالعه موردی افزایش امید به آینده دانش آموزان


مقاله اقدام پژوهی افزایش امید به آینده دانش آموزان

فرمت این فایل مقاله اقدام پژوهی افزایش امید به آینده دانش آموزان word و قابل ویرایش میباشد . این فایل در قالب مطالعه موردی و اقدام پژوهی بصورت خاص روی دانش آموزان کلاس ششم انجام و تنظیم شده است و البته با توجه به قابلیت ویرایش امکان استفاده از آن برای سایر پایه ها و دانش آموز متوسطه هم میسر میباشد .

جامعه آماری این پژوهش 29 نفر دانش آموزان کلاس ششم یک دبستان بوده و قابلیت تسری و استفاده با جامعه آماری دیگر و دانش آموزانی از مقاطع پایین تر یا بالاتر را دارا میباشد.

برای دانلود و دریافت این فایل مقاله اقدام پژوهی افزایش امید به آینده دانش آموزان میتوانید بعد از کلیک روی دکمه خرید و طی کردن پروسه پرداخت آنلاین آنرا دانلود نمایید .

خرید و دانلود :

بخش هایی مقاله مطالعه موردی راهکارهای افزایش امید به آینده در دانش آموزان کلاس ششم

در ادامه بخش هایی مقاله مطالعه موردی راهکارهای افزایش امید به آینده در دانش آموزان کلاس ششم را مشاهده میکنید.

چکیده:  امید به آینده یکی از موضوعهای محوری و مهم در ارتباط با زندگی افراد در جامعه و عامل کلیدی انگیزه بخش در رشد و پیشرفت سرمایه های انسانی آن جامعه است. امید به آینده در دانش آموزان رابطه مستقیم با پیشرفت تحصیلی و سالمت روانی آنان دارد. هدف از پژوهش حاضر افزایش امید به آینده دانش آموزان میباشد. این تحقیق با رویکرد اقدامپژوهی در سه بعد تشخیص، اجرا و ارزیابی نتایج و با مشارکت 29 دانش آموز مقطع ششم ابتدایی دبستان …………….. در شهرستان …………………. و استان ………………………. در سال تحصیلی ……………….صورت گرفت. بررسی های اولیه که از طریق مشاهده و پرسشنامه صورت گرفت نشانگر بی انگیزگی و ناامیدی دانش آموزان نسبت به آینده بود. اقدام پژوهان با استفاده از راه حلهای مختلف سعی در افزایش امید به آینده دانش آموزان داشتند



برچسب‌ها :

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.