no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

مقاله جایگاه معلمان در ارتقا سرمایه روانشناختی دانش آموزان - پژوهش سرای فرهنگیان


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

مقاله جایگاه معلمان در ارتقا سرمایه روانشناختی دانش آموزان
امتیاز 5.00 ( 2 رای )
zip
ژانویه 12, 2024
۲۵,۰۰۰ تومان

مقاله جایگاه معلمان در ارتقا سرمایه روانشناختی دانش آموزان


مقاله در مورد سرمایه روانشناختی دانش آموز

این فایل مقاله در مورد سرمایه روانشناختی دانش آموز : مقاله جایگاه معلمان در ارتقا سرمایه روانشناختی دانش آموزان در فرمت قابل ویرایش word – doc و در 16 صفحه همینک از پژوهش سرای فرهنگیان قابل دانلود میباشد.

یک مقاله 16 صفحه در مورد راهکارهای ارتقاء سرمایه روانشناختی کودکان و دانش آموزان ابتدایی و متوسطه اول بصورت فایل word

برای شروع دانلود روی دکمه خرید زیر کلیک کرده و فرایند پرداخت را تکمیل نمایید .

مقاله جایگاه معلمان در ارتقا سرمایه روانشناختی دانش آموزان

در ادامه بخش هایی از مقدمه این مقاله سرمایه روانشناختی را مشاهده میکند.

در این مقاله قصد داریم بررسی کلی در مورد سرمایه روانشناختی داشته و بعد از شناخت سرمایه روانشناختی راهکارهایی برای ارتقاء و افزایش سرمایه روانشناختی دانش آموزان ارائه کنیم . ……………………………………………..

سیستم آموزش و پرورش , سطح معلومات معلمان , اولیا و دانش آموزان با یک دهه قبل تفاوت های زیادی دارد و در چرخش اطلاعات کودکان , معلمان و سایر افراد جامعه خمگی با سرعتی یکسان پیش نمیروند .

سازمان ها همواره با تحوالت و دگرگونی های بسياری روبرو هستند، تغييرات وسيعی را تجربه میکنند و در هر برهه از زمان ویژگی های مطابق با شرایط و نيازهای آن زمان را دارا هستند. سازمان های امروزی با ویژگی هایی چون پویایی، پيچيدگی، ابهام و سنت گریزی شناخته می شود که دائماً از محيط اطراف خود تاثير می پذیرند و تغيير را به عنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر پذیرفته اند. در چنين شرایط پویا و پر تحولی، سازمان ها به عنوان زیرمجموعه ای از حيات انسانی باید خود را برای رویارویی با این تغيير و تحوالت عظيم آماده نمایند، در غير اینصورت از گردونه رقابتی خارج می شوند. موفقيت دراین گردونه رقابتی بر دوش مهم ترین و با ارزش ترین سرمایه سازمان یعنی نيروی انسانی می باشد، این نيروی انسانی است که می تواند سازمان را به سوی رشد و پيشرفت و یا سقوط و از هم پاشيدگی به پيش ببرد از این رو داشتن نيروی انسانی توانا وکارآمد، بنياد ثروت ملی و از مهم ترین داراییهای هر سازمان به حساب می آید. سازمان ها اگر بخواهند در این شرایط رقابتی، پویا و پيچيده با موفقيت ادامه حيات بدهند، نيازمند نيروی انسانی دانا و توانا می باشند، بدیهی است که کمتر نيروی انسانی تمام مهارتها، توانایی ها و ویژگی های مورد نياز را …………..



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.