no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

اقدام پژوهی با موضوع چگونه توانستم مشکل حواس پرتی مریم را در کلاس از بین ببرم - پژوهش سرای فرهنگیان


پژوهش سرای فرهنگیان

ادامه مطلب

اقدام پژوهی با موضوع چگونه توانستم مشکل حواس پرتی مریم را در کلاس از بین ببرم
امتیاز 3.80 ( 5 رای )اقدام پژوهی با موضوع چگونه توانستم مشکل حواس پرتی مریم را در کلاس از بین ببرم">
zip
شهریور 31, 1400
۱۰,۰۰۰ تومان
۱۰,۰۰۰ تومان – خرید

اقدام پژوهی با موضوع چگونه توانستم مشکل حواس پرتی مریم را در کلاس از بین ببرم


اقدام پژوهی حواس پرتی

اقدام پژوهی حواس پرتی با موضوع چگونه توانستم مشکل حواس پرتی مریم را در کلاس از بین ببرم

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

از جمله عواملی که در افزایش بهره وری در مطالعه و درک بهتر درسها و موفقیت در تحصیل بسیار موثر است ، داشتن تمرکز حواس به هنگام مطالعه است یعنی فرد در خود این توانایی را ایجاد کند که با اختیار و توجه دقت خود را بر روی موضوع یا کاری که انتخاب کرده با میل و اراده متمرکز نماید و از توجه به سایر موضوعات و کارها جلوگیری کند.

تمرکز نسبی است یعنی تقریبا همه افراد تا حدودی از آن بهره مند هستند و کسی نمی تواند ادعا کند کاملا بی دقت است و یا همیشه تمرکز حواس دارد. فراموش نکنیم تمرکز کارایی حافظه را افزایش می دهد. تمرکز یک امر اکتسابی است و با مهارت های لازم افزایش می یابد.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی حواس پرتی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  حواس پرتی

پیشگفتار در رابطه با  حواس پرتی 

مقدمه  موضوع در رابطه با حواس پرتی 

شناسایی مسئله در رابطه با  حواس پرتی 

توصیف وضع موجود

اینجانب… ..آموزگار …. آموزشگاه …. شهرستان … هستم.در این آموزشگاهبعضی از خانواده ها از نظر تحصیلات و شرایط اقتصادی در سطح خوبی هستند ولی اکثر آنها از طبقه محروم هستند.بعد از دو سه هفته تدریس ، نکته ای توجه من را به خودش جلب کرد و آن حواس پرتی مریم در کلاس بود.

او در حین تدریس گاهی سرش را روی میز می گذاشت یا به من نگاه می کرد اما مشخص بود به کلاس و درس فکر نمی کند و تمرکز ندارد.گاهی هم خودش را مشغول کارهای دیگر مثل نقاشی کشیدن یا خط خطی کردن کتابش می کرد.یک جلسه در حین تدریس وقتی فهمیدم حواسش در کلاس نیست برای جلب توجه او سئوالی پرسیدم ، عذر خواهی کرد . گفت : ببخشید حواسم نبود.

 گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  حواس پرتی 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با حواس پرتی 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  حواس پرتی 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با حواس پرتی 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  حواس پرتی 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با حواس پرتی 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با حواس پرتی 

نتیجه گیری در رابطه با حواس پرتی

پیشنهادات در رابطه با حواس پرتی

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با حواس پرتی 

برای دانلود اقدام پژوهی حواس پرتی و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.

 



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *